تعداد بازدید: 4357

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 2 مرداد 1393-2:37

عضو شورای شهر ساری:

بی توجهی شهرداری به تذکرات/شورا منفعل است

کوروش یوسفی: شهرداری به پیشنهادها تذکرات و توصیه‌های اعضای شورا در خصوص اجرای دستور العمل‌ها و مصوبات شورا طی مدت چند ماه اخیر توجهی نمی‌کند.


مازندنومه، سرویس اجتماعی: یک عضو شورای شهر ساری گفت: شهرداری به پیشنهادها تذکرات و توصیه‌های اعضای شورا در خصوص اجرای دستور العمل‌ها و مصوبات شورا طی مدت چند ماه اخیر توجهی نمی‌کند.

کوروش یوسفی ساداتی افزود: پل‌های عابرپیاده در برخی از نقاط شهر برای تردد شهروندان به خصوص دختران و زنان در شب امنیت ندارد و نیاز است که به صورت کامل استانداردهای یک پل را دارا باشد.

وی با بیان اینکه پرسشگری حق مردم و پاسخگویی وظیفه مسئولان است، تصریح کرد: شورا منفعل شده است و اعضای شورا نسبت به برخی عملکردها و اقدامات شهرداری دچار انفعال شده و از بعد نظارتی فاصله گرفته است.

عضو شورای شهر ساری گفت: ما وظیفه داریم از اقدامات خوب شهرداری حمایت منطقی کنیم و نسبت به نارسائی ها، تنگناها و اقدامات نسنجیده، ضعیف و مبهم شهرداری نقد منطقی کنیم.

یوسفی ساداتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعضای شورا 90 درصد از شهرداری حمایت می‌کنند و 10 درصد حتی نقد جدی نمی‌کنند، در حالی که باید بین نقد و حمایت تعادل برقرار شود.

وی در ادامه با اشاره به روند جذب غیر شفاف و مبهم نیروی انسانی در شهرداری ساری گفت: شهرداری باید در خصوص فرآیند جذب و به کارگیری کلیه نیروهای انسانی از یک مکانیزم شفاف، مدون و قانونی پیروی کند و نباید جذب نیرو سلیقه‌ای، توصیه‌ای و یا بر اساس منافع فردی یا گروهی باشد.

به گفته این عضو شورا طی این مدت چندین نفر جذب شدند که فرآیند جذب آنها مبهم است در حالی که مقرر شده بود فرزندان کارکنان بازنشسته شهرداری جایگزین شوند اما عده ای از راه نرسیده جذب شهرداری شده اند.

وی با بیان اینکه اینجانب دغدغه امور شخصی و فردی ندارم تصریح کرد: چنانچه نقد و ارزیابی عملکرد شهرداری مورد غفلت واقع شود در آینده با مشکلاتی مواجهه خواهیم شد، چرا که وظیفه شورا تنها انتخاب شهردار نیست بلکه باید بر عملکرد مجموعه شهرداری به صورت محکم، قاطع و قانونی دفاع کند و از طرف دیگر این نقد و انتقادات سازنده باعث پیشرفت شهر شود.

وی در عین حال گفت: اهتمام ما در شورا به عنوان نمایندگان مردم اصلاح امور، سازندگی ، بالندگی و پیشرفت شهر است.


  • يکشنبه 5 مرداد 1393-15:6

    تبریک به این عضو شورا به خاطر شجاعت در بیان حقیقت
    قطعا لازمه ای شجاعت سلامت هستش پس تبریک برای سلامتش
    آخه عبوری عزیز شهرداری که مازاد نیرو داشت چرا ...و.... را بردی سرکار بر اساس کدوم مجوز آیا الان دچار کمبود نیرو شدی

    • يکشنبه 5 مرداد 1393-14:52

      چراحقیقت رونمی پذیرین !!!! فقط میان میگین شهردار اینکارو روکرده، یه کارتموم کرده یانه!!!!!!!!

      • يکشنبه 5 مرداد 1393-10:2

        والله نمیدونم تا یکی بخواد از عدالت و قانون مداری حرف بزنه جلوش جبهه میگیرند از این که بکارگیری یک سری افراد خاص در شهرداری بر اساس رابطه و ضدو بند انجام میشه که از کسی پوشیده نیست حلا هم که یکی از جنس مردم که با انتخاب همین مردم شریف و ولایی انتخاب شده و برای دفاع از حق همشهریان و پیروی از قانون صحبت میکندعلیه او موضع میگیرند .تا اونجایی که بنده ازاین عضو محترم شوراو خادم شهر ساری خبر دارم الحمدولله هیچ گونه وابستگی خاصی به هیچ جناح و نهاد خاصی رو نداره و با تموم وجود در مقابل بی عدالتی ایستادگی مکنه.

        • اهالی بلوار آزادیپاسخ به این دیدگاه
          يکشنبه 5 مرداد 1393-7:54

          اعضای محترم شورای شهر ساری
          آقای عبوری شهردار محترم به داد مردم برسید . امان از ظلم سد معبر بیمه ایران در کوی شهید کریمیان و شهید خیری مقدم بلوار آزادی . چرا ؟ چرا؟ چرا؟
          به استحضار می رساند سرپرستی بیمه ایران واقع در بلوار آزادی در اقدام غیر کارشناسی و بی توجهی شهرداری وقت ، پارکینک اداری و پارکینک صنعتی تخلیه و بارگیری اتومبیلهای تصادفی و قطعات تعویضی را به درون کوچه باریک محله قدیمی شهید کریمیان و شهید خیری مقدم قرارداده و زندگی اهالی مومن و شهید پرور از کارگران ، کارمندان ، فرهنگیان ، خانواده شهدا و جانبازان و کسبه محل را با سدمعبر کامیونتهای جرثقیل دار حامل اتومبیلهای تصادفی دچار مشکل نمود و هرروز شاهد درگیری و فحاشی رانندگان و مزاحمت نوامیس اهالی می باشیم و به علت راه بندان و سد معبر اتومبیلهای اسقاطی قادر به تردد و حتی حضور آمبولانس و اعزام بیماران و جانبازان به بیمارستان نمی باشیم .وقتی که اهالی مومن ، انقلابی و شهید پرور این محلات قدیمی مجوز و هزینه های پروانه ساختمان و عوارض شهرداری را پرداختند آیا واحد صدور پروانه ساختمان شهرداری ساری اجازه داشت این مجوز نابجای گاراژ صنعتی را در محدوده مسکونی داخل شهرصادر کند . لطفا بررسی و رفع مشکل نمایید تا لااقل بیمه ایران بخش بازدید اتومبیلهای تصادفی را به خارج شهر منتقل نمایند . چرا بخش بازدید تصادفات را از خیابان فرهنگ به یک کوچه باریک آوردند . آقای عبوری لطفا به داد مردم برسید . همانطور که فیش عوارض شهرداری را برای اهالی ارسال نمودید ، به فکر رفع این ظلم آشکار نیز باشید ... مطبوعات و رسانه ها شما که دلسوز مردم هستید لطفا گزارش تصویری تهیه کنند ....

          • شنبه 4 مرداد 1393-14:2

            زنده بادبرکوروش یوسفی ،،،،، واقعا یک از اعضای پاک وفعال شوراست.

            • شنبه 4 مرداد 1393-11:19

              متاسفانه شهرداری پشتش به جای دیگری از منبع قدرت است لذا خود را بی نیاز از شورا و نظارت انها می بیند.بسیاری از برنامه های شهرداری مورد نقد مردم است ولی شهرداری بی توجه از کنار آنها می گذرد وبر برنامه های پافشاری می کند که به نفع ساری و شهروندان ساری نیست

              • شنبه 4 مرداد 1393-10:55

                مازند نومه به نظر مي آيد خط سياسي شهردار با شما همسو نيست كه اينطوري تو نخ جزئيات كارشوني! آيا اين همه دقت نظر در اقدامات شهرداران قبلي را هم داشته اي؟
                لطفاً تائيدش كن .

                • شنبه 4 مرداد 1393-8:45

                  با احترام به شما جناب یوسفی خواستم بدونم پس چرا 3 نیرو به شهرداری تحمیل کردید میخواهید اسامی شون را مطرح کنم؟؟

                  • يکشنبه 5 مرداد 1393-20:27

                    نام ببرید وگرنه آقای یوسفی از سیستم بگم بگم احمدی نژادی ترس و واهمه ای ندارند

                  • شنبه 4 مرداد 1393-8:14

                    علی عموی صادقی خودتو معطل این بابا نکن رای بیار نیست.

                    • شنبه 4 مرداد 1393-8:0

                      پرسشگري حق اعضاي شوراي شهرهست
                      برادرعزيزآقاي يوسفي راجع به جذب نيرو خودتان بهتر ميدانيد نيروهاي جذب شده ازسوي همكاران عزيزتان جذب شده اند
                      ضمنا برخي ازهمكاران شما كه نماينده شوراييان درسازمانهاي تابعه شهرداري نيروهاي موردنظرشان را بصورت غيرقانوني درسازمانها گسيل داشته اند طوري كه در اقوام درجه چندمشان بيكارنمونده است وهمه جذب شدند!!؟؟

                      • شنبه 4 مرداد 1393-1:35

                        در مورد نیروهایی که جذب شدن شفاف سازی کنید. یکی از همین آقایون دو نفر از بستگانش رو ( فرزند و ...) تو یکی از سازمانها مشغول به کار کرده

                        • يکشنبه 5 مرداد 1393-20:29

                          بجای این بگم بگم ها نام ببرید ، شما ملاحظه چه چیزی را میکنید

                        • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 1 0
                          شنبه 4 مرداد 1393-1:32

                          جسارتا من اینطور متوجه شدم که دغدغه شما بیشتر همون چندتا استخدام.در ضمن من درست متوجه نشدم یعنی چی فرزندان کارکنان بازنشسته باید جذب شن طبق کدوم قانون بی قانونیه؟مگه اینجا هم اقازاده بازیه !!!!!! مگه چند سال کار کردن تو یه سازمان اونجا میشه ارث پدری که به بازماندگانش باید برسه پس حق کسایی که مرتبط با اون شغل چهار سال درس خوندن وقت و هزینه کردن چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ طرف چون باباش یا مامانش اونجا کار کردن اون میز سرقفلیش میخوره به ورثه !!!!!!! درست متوجه شدم؟؟؟؟ این مثل اینه که یه بابای معلمی بعد از اینکه بازنشست شد سرقفلی میزش برسه به وراثش حالا دیگه اصلا سواد دارن یا ندارن بماند! درسته؟ حالا اگه ازمونی کلی گرفته میشد و در این ازمون دونفر یک امتیاز می گرفتن و یگ نفر می خواستن میشه اینجا برای بچه هایی که والدینشون سالها زحمت کشیدن امتیازی قائل شد یعنی در صورت کسب نمره حد نصاب ! هر چند که همه می دونن حد نصابو اون پارتی دار میاره و اگر م نیاره اون بیچاره ای که اورده نهایتا تو گزینش کیش مات میشه و خیلی ساده یه حق خوری به حق خوریهای دیگه اضافه میشه و دوباره ماه خوب ماه رمضان میاد و میگیم خدایا ما رو ببخش خودت گفتی... بابا نه حق الناس. منظور از تذکرات رو هم فهمیدیم!

                          • شهروند ساریپاسخ به این دیدگاه 3 1
                            جمعه 3 مرداد 1393-23:27

                            در شورایی که اعضایش برای دستیابی کرسی شورا چند صد میلیون هزینه کردند پر واضح است که کسی جز کوروش یوسفی نباید بر عملکرد شهرداری نظارت کند و نقدهایش را بیان کند و شورا را از شورای شهرداری بودن خارج کند . نمی دانم چرا در این شهر ما جایگاه اصلی شورا که یک نهاد نظارتی بالادستی بر شهرداری می باشد فراموش شده است و دوستان ما با تمام اشتیاقی که برای ورود به این عرصه داشتند به گونه ای منفعل شده اند . آری حلقه گم شده این انفعال چیزی جز تمام منافعی نیست که برای آن چند صد میلیون هزینه شده است .

                            • جمعه 3 مرداد 1393-15:12

                              درود بر پاکترین عضو شوا

                              • يکشنبه 5 مرداد 1393-18:22

                                واقعا"اگه شورابرکارشهرداری نظارت نکند پس طبق قانون چه سازمانی کنترل داشته باشد


                              ©2013 APG.ir