تعداد بازدید: 3022

توصیه به دیگران 0

شنبه 11 مرداد 1393-14:21

قدردانی امام جمعه از فرماندار

رسولی: با حضور قادری، صحنه عوض شده است

امام جمعه میاندورود: اینکه اگر فکر و سلیقه سیاسی ما به فلان کس نخورد پس او را از بیخ و بن برکنیم، کار درستی نیست.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: سید مجتبی رسولی جویباری در دیدار با فرماندار و روسای ادارات میاندورود اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بر روی همه، حتی کسانی که روزه دار هم نبودند، تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه اگر همه با برنامه های خاص دینی در یک مسیر دینی حرکت کنیم، هیچ نزاع و اختلافی پیش نخواهد آمد، افزود: باید برنامه ها بر اساس دین و قرآن تنظیم شود.

امام جمعه میاندورود تاکید کرد:همان طور که تهمت زدن،افترا و سحن گفتن در مسیر دیگران ممنوع است، در غیر ماه مبارک نیز باید این روحیه در افراد حفظ شود.

 *لازمه تدبیر، قدم برداشتن در مسیر خداوند است

خطیب جمعه سورک قدم برداشتن در مسیر خداوند را لازمه تدبیر امور دانست و اظهار داشت:چالش های مادی و روان شناختی به این علت است که ما مسیر را اشتباه رفته ایم که اگر خوب مسیریابی شود و عمل کنیم مشکلی پیش نخواهد آمد.

امام جمعه میاندورود زمان فعلی را یکی از بهترین فرصت های خدمت به مردم دانست و گفت: دولتی که با امید بر سر کار آمده است و با تدبیر امور را پیش می برد اگر مسئولانش نیز بر این محور ثابت قدم باشند، قطعا اتفاقات مناسبی در زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم رخ خواهد داد، چرا که امید در بین مردم بیشتر خواهد شد.

وی با قدردانی از عملکرد قادری-فرماندار شهرستان میاندورود-اظهار داشت:حقیقتا با حضور ایشان که انگیزه تلاش و پشتکار فراوانی دارند صحنه عوض شده است.

*نباید همه پل های پشت سر را خراب کرد

امام جمعه میاندورود گفت: با شناختی که از تک تک مدیران این شهرستان دارم می گویم که می توانید امیدی برای تحول نوین در این شهرستان باشید.

وی با بیان اینکه در ادوار گذشته نیز همه مسئولان کار کردند ابراز داشت:منتها هر کس به فراخور وسعش تلاش کرد که البته ایراد و اشکال نیز به عملکرد برخی از آنها وارد است، اما نباید همه پل های پشت سر را خراب کرد.

حجت الاسلام رسولی ادامه داد:با انجام اینکار راه به جایی نخواهیم برد چرا که در طول این 35 سال، خشت های محکمی از سنگ بنای این نظام گذاشته شده است.

وی افزود:اینکه ما خشت های اولیه را تخریب کنیم و انتظار داشته باشیم در طبقه 35 دوام بیاوریم و مصون بمانیم امری محال است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندورود با بیان اینکه همه باید شکر گزار باشیم افزود:باید توجه داشت که با همه مشکلاتنی که در کشور داشتیم همه مسئولان گذشته در راستای حفظ اصل نظام تلاش کرده اند.

وی ادامه داد:متاسفانه برخی ها این موضوع را در نظر نمی گیرند و اگر قرار باشد با بی دقتی تیشه به دست گرفته و بر ریشه انقلاب بزنیم چیزی از انقلاب و اسلام نخواهد ماند.

حجت الاسلام رسولی با بیان اینکه اگر قرار باشد امروز به این نظام و انقلاب ببالیم باید بدانیم که سنگ بنای این خشت ها را چه کسی گذاشته است، افزود:البته می توان انتقاد کرد که اگر خشت ها اینگونه گذاشته می شد بهتر است اما نباید همه را به یک چوب برانیم.

وی ادامه داد:اینکه اگر فکر و سلیقه سیاسی ما به فلان کس نخورد پس او را از بیخ و بن برکنیم کار درستی نیست و باید دقت کرد که رسیدن به این نقطه به واسطه تلاش گذشتگان بوده است و نباید ناسپاسی کرد.

امام جمعه میاندورود بیان کرد:امیدواریم با تعامل بیشتر نهادها و ادارات همه با هم با همکاری بیشتر در راستای موفقیت نظام و انقلاب گام برداریم.


  • سه شنبه 14 مرداد 1393-8:32

    انتخاب حاج علی غلامیان را به عنوان معاونت فرمانداری شهر میاندورود که واقعن فرد مومن وسام هست ودر دوره تصدی آقای خاتمی مسوول خوب ودرست حراست فرمانداری ساری بود به ایشان تبریک میگویم

    • يکشنبه 12 مرداد 1393-22:26

      ...عمو ارسطو میاندرود متعلق به ساری هستش.زیاد کلاس نذار و .........

      • يکشنبه 12 مرداد 1393-22:8

        خوب بهم نان قرض ميدهيد،حداقل به گفته هاي خودتان عمل كنيد...زنبور بي عسل...


        ©2013 APG.ir