تعداد بازدید: 2562

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 13 مرداد 1393-9:51

علیرضا یونسی:

برای صعود نساجی، فقط تشویق مالک کافی نیست

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران: نبود یک تیم فوتبال در لیگ برتر از ضعف های ورزش مازندران است.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، خبر ارسالی روابط عمومی فرمانداری قائم شهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: مسوولان استان به ویژه استانداری برای کمک به تیم نساجی برای صعود به لیگ برتر از هیچ کمک و تلاشی دریغ نمی کنند.

علیرضا یونسی در آیین معارفه مالک جدید باشگاه فرهنگی - ورزشی نساجی مازندران در قائم شهر به برگزاری جلسات متعدد استاندار مازندران و نمایندگان حوزه انتخابیه قائم شهر با مالک جدید این باشگاه اشاره کرد و افزود : در این جلسات بر ارائه طرح و برنامه ریزی مدون از سوی مالک جدید تاکید شد تا همکاری و کمک مسوولان مازندران براساس این طرح ها انجام شود.

وی به برگزاری جشن حضور مالک جدید باشگاه نساجی مازندران اشاره کرد و ادامه داد : برای صعود تیم به لیگ برتر تنها شادمانی و تشویق مالک و مدیر باشگاه کافی نیست و تلاش، کوشش و برنامه ریزی مستمر و مدون تیمی نیاز است.

معاون استاندار مازندران از این استان به لحاظ برخورداری از استعدادهای ورزشی و مدال آوری به عنوان مهد ورزش کشور نام برد و گفت: نبود یک تیم فوتبال در لیگ برتر از ضعف های ورزش مازندران است.

وی افزود: حضور تیم نساجی مازندران در لیگ برتر خواسته بحق هواداران فوتبال در استان است که با حمایت مسوولان استان و سرمایه گذاری مالک جدی باشگاه محقق خواهد شد.

فرماندار قائم شهر هم در این نشست احیای تیم نساجی مازندران را مطالبه جدی مردم مازندران ، به ویژه هواداران این تیم دانست و گفت: به همین منظور جلسات متعدد با حضور استاندار مازندران و دو نماینده حوزه انتخابیه قائم شهر برگزار شد.

مهدی محمدی افزود: اشتیاق هواداران و تعصب خاص پرهام باعث شد تا وی بار دیگر مالکیت این باشگاه را قبول کند.

وی خطاب به پرهام گفت: طرح ها و برنامه های مورد نظر مدیریت باشگاه باید به صورت مدون به استانداری اعلام شود تا همکاری لازم صورت بگیرد.

فرماندار قائم شهر ابراز امیدواری کرد که تیم نساجی در فصل آتی با ارائه بازی های خوب و فنی به لیگ برتر صعود کند.

در این آیین مهدی پرهام به عنوان مالک جدید باشگاه فرهنگی - ورزشی نساجی مازندران معرفی شد.

همچنین صادق درودگر و نادر دست نشان هم در این نشست با حکم پرهام به ترتیب به عنوان مدیر عامل و سرمربی تیم نساجی مازندران معرفی شدند


  • چهارشنبه 15 مرداد 1393-6:32

    مواظب باشین این زمین هم مانند دیگر زمین های نساجی، بالا کشیده نشه؟

    • چهارشنبه 15 مرداد 1393-6:31

      ورزش برای بعضی ها آب و نون داره؛ اشتغال و بچسب


      ©2013 APG.ir