تعداد بازدید: 2983

توصیه به دیگران 2

شنبه 1 شهريور 1393-11:55

صبح امروز صورت گرفت:

تجمع کارگران نساجی جلوی استانداری

از صبح روز شنبه و هم زمان با نشست مطبوعاتی استاندار مازندران، حدود 50 نفر از کارگران نساجی مازندران، جلوی استانداری تجمع کردند.


مازندنومه، سرویس اجتماعی: خبر تجمع های مکرر کارگران نساجی مازندران(قائم شهر) نه فقط برای رسانه ها، که برای مخاطبان ما هم کم کم عادی شده است.

این رویه چند سالیست ادامه دارد و گاه و بیگاه تعدادی از کارگران نساجی به دلیل مسایل معیشتی و دریافت مطالبات و حقوق انباشته شده خود، به تجمع جلوی فرمانداری قائم شهر، استانداری مازندران و حتی در جلوی مجلس شورای اسلامی در تهران دست زده اند.

امروز و در آغاز هفته دولت، از ساعت 9:30 حدود 50 کارگر نساجی، برای پی گیری وضعیت مطالبات خود در ساری و جلوی در ورودی استانداری مازندران جمع شدند و این بار، حداقل تا لحظه مخابره خبر(12 نیمروز) کسی از داخل ساختمان استانداری به میان آن ها نیامد تا پاسخگوی حضورشان در یک روز گرم تابستانی باشد.

نماینده کارگران تجمع کننده به خبرنگار ما گفت: آقای فرامرز درخشنده -سرپرست خبرگزاری ایلنا در مازندران- که در نشست مطبوعاتی با استاندار حضور دارد قرار است مشکلات ما را با ربیع فلاح مطرح کند.

شعارهای امروز تجمع کندگان همان شعارهای تجمعات قبلی بود: فریاد یا محمدا، نمی رسند به داد ما، استاندار باغیرت، حمایت حمایت، یا علی، یا حسین، الله اکبر و...

با وجود این تجمعات سلسله وار در تهران  وشهرستان و وعده مسئولان مبنی بر حل مشکلات معیشتی و رفع مطالبات این کارگران، مشکلات هم چنان پابرجاست.






  • از قائمشهرپاسخ به این دیدگاه 3 0
    شنبه 1 شهريور 1393-15:26

    آقاي حسيني به عمل كار برآيد به سخنراني نيست.


    ©2013 APG.ir