تعداد بازدید: 2612

توصیه به دیگران 1

جمعه 7 شهريور 1393-18:26

فلاح: به تصدی گری فرهنگی اعتقاد نداریم

استاندار مازندران گفت: در یک سال گذشته حتی یک دانه برنج از طریق دولتی وارد استان نشده است/ تولیدات ما باید صادرات محور باشند.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، مینا محسن پور: ربیع فلاح جلودار -استاندار مازندران- در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز ساری گفت: نمازجمعه کانون آگاهی بخشی و بیداری است.

وی با تاکید بر این نکته که دولت تدبیر وامید هفته دولت را هفته آرامش و امید نامیده است، تصریح کرد: در یک سالی که از خدمت این دولت می گذرد، با توجه به وفاق و همدلی در سطح ملی و همچنین با توجه به تعاملات خارج از کشور، به توفیقات ارزنده ای رسیده ایم.

استاندار مازندران افزود: گرچه دولت از حمایت ها و هدایت های مقام معظم رهبری و مردم برخوردار است، ما همیشه آماده پذیرش پیشنهادها و انتقادات شما مردم عزیز هستیم.

وی با بیان اینکه مازندران برجستگی های خاصی دارد، گفت: ما باید زیرساخت های لازم را برای بهره مندی بیشتر از فرهیختگان و شرایط اقلیمی مناسب سرزمین مان فراهم کنیم.

این مسئول متذکر شد: در زمینه فرهنگی اعتقاد به تصدی گری صرف نداریم و باید تا جایی که امکان دارد کارهای فرهنگی به بخش های غیر دولتی سپرده شود.

فلاح جلودار با بیان اینکه در بخش اقتصادی در سال 93 میزان بودجه نسبت به سهم افزایش داشته است، افزود: از هزار و دویست میلیارد تومان اعتبار در بخش های مختلف استان بهره گیری خواهد شد.

وی میزان تورم مازندران را نسبت به تورم کشور 3درصد پایین تر اعلام کرد و از تورم 25 درصدی امسال خبر داد و گفت: این در حالیست که میزان تورم سال گذشته 41 درصد بوده است.

استاندار مازندران با تاکید بر اهمیت مبارزه با تغییر بی رویه کاربری زمین های کشاورزی گفت: در یک سال گذشته حتی یک دانه برنج از طریق دولتی وارد استان نشده است.

فلاح جلودار افزود با توجه به لزوم زیرسازی و ارز آوری برای استان، تولیدات ما باید صادرات محور باشند.

وی از ایجاد زمینه های جدید اشتغال در استان خبر داد و گفت: ماه آینده در نظر داریم برای فارغ التحصیلان، آموزش های مناسب فنی و حرفه ای داشته باشیم.

*رهبری خدمات دولت را در یک سال گذشته تایید کرده اند

آیت الله نورالدین طبرسی در خطبه دوم نماز جمعه امروز با بیان اینکه حادثه بد هشتم شهریور را منافقان برای ما رقم زدند، گفت: کشتن و سوزاندن رئیس جمهوری اسلامی ایران دل مردم را نیز سوزاند.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی است که دولتمردان خدمات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند، افزود: مقام معظم رهبری نیز خدمات دولت تدبیر و امید را در یک سال گذشته تایید کرده اند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ملت ما ملتی بیدار و سیاسی است، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده، مذاکره می کند ولی تسلیم نمی شود.

طبرسی با اشاره به اینکه کشاورزان نباید مجبور به فروش زمین های شان شوند، گفت : استان مازندران هنوز جایگاه شایسته کشاورزی را نیافته است.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه واردات محصولات کشاورزی در فصل برداشت به ضرر کشاورزان است، افزود: ما باید از این فرصت طبیعی و طلایی الهی استفاده بهینه کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه گردشگری ما در هتل داری و سفره خانه ها خلاصه می شود، گفت باید این مشکل به صورت جدی پیگیری شود.

 وی با بیان اینکه مردم باید به یاری دولت بیایند، افزود: با سرمایه گذاری می شود زمینه های اشتغال را در جامعه به وجود آورد.

طبرسی با تجلیل از مقاومت 51 روزه مردم غزه و پیرزی دوباره اسلام، گفت: شکست اسرائیل شکست انگلیس و آمریکا بود.

وی با اشاره به سرنگونی پهباد اسرائیلی ،گفت: این پیروزی را مدیون فرزندان روح الله هستیم.


  • شنبه 8 شهريور 1393-9:20

    سپهرجان شما حرص نخور. منظور از آدمای کم سواد همینان! امثال عرشیا که فقط میخوان چیزی گفته باشن!! مهم نیس چی باشه!!
    - همونطور که در تیتر خبر هم درج شده است، جناب استاندار فرمایش درستی فرمودند ولی لازمه اش تغییر نگاه امنیتی و انحصاری سیاست های مدیرکل فعلیست که این سیاست ها و برنامه های فرهنگی رئیس جمهور فقط با مدیر همگام با دولت تدبیر و امید متجلی خواهد شد.

    • شنبه 8 شهريور 1393-11:45

      شما كه از كامنت پرخاش ميكني ومانند برخي ها همه را بي سواد وترسو ميخواني چي هستي كامنت نظر شخصيه شما هم نظر بده نه توهين

    • شنبه 8 شهريور 1393-8:21

      استاندارميگه دربخش اشتغال كه اساسي ترين نيازمردمه درآينده ....برادرعزيزاين يكسال چه كردي!؟

      شير1800به 2500ميرسه 72 درصد گران شده
      راننده تاكسي هم بجاي كرايه ....500تومان ميگيره بقيه اجناس هم سربه فلك ميرسه
      مردم بجزگراني چيزي لمس نكردند نه پروژه اي نه احداث كارخانه اي نه بازگ
      شايي و..

      • شنبه 8 شهريور 1393-15:38

        یعنی گرانی شیر اصلا در دولتهای قبلی نشده؟ ما هرچی بدبختی داریم از اختلاس و بی مغزی و دزدی و گرانی دولت قبل داریم. 4 سال دیگه هم قابل ترمیم نیست این زخمها. یک نو رییس سابق دانشگاه ... که 12 میلیارد تومان باقی آورد و رفت! عرشیا کمی انصاف خوبه. نقد چرا، اما تو تکه و متلک می اندازی. بابت این متلک انداختنهایت از شهردرای پول می گیری؟!

        • شنبه 8 شهريور 1393-9:7

          عرشیا اگه اینجا یه روز علیه دولت و استاندار چیزی ننویسه روزش شب نمیشه! آدم باید نادان باشه که فکر کنه شیر را استاندرا گران کرده! مثل اینکه ما بگوییم ترافیک صبح و عصر ساری تقصیر عبوریه! مخاطبان می دانند که عرشیا که مواجب بگیر شهرداره دوست داره شهردار بشه استاندار و این کینه و عداوتش بخاطر همینه.البته شتر در خواب بیند پنبه دانه. الان که الی ماشاالله شهردار داره تو سایتها بخصوص سایت ...انلاین هر روز گوشه ای از خدمات فراوانش مشخص میشه!!!عرشیا رسوایی می دونی چیه؟ اون روز نزدیکه برادر.

          • شنبه 8 شهريور 1393-11:39

            خدا راشكر كه طرفداران دولت و...اين قماشند ازنقد ميهراسندوهمه را ترسو بزدل بي سواد بيكارميدانند!!!وميگن برن جهنم و..وبرخيها مانند همين برادرآدمهاي بي ..و...


        ©2013 APG.ir