تعداد بازدید: 3212

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 10 شهريور 1393-22:34

کارگاه مبانی تئوری تئاتر خلاق در قائم شهر برگزار می شود

مدرس کارگاه مبانی تئوری تئاتر خلاق، دکتر رسول حق شناس - مدرس تئاتر درمانی انجمن هنر درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران- است.


 مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، خبر ارسالی روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی مازندران: «کارگاه مبانی تئوری تئاتر خلاق» با نگاهی به تئاتر کاربردی و زیر شاخه های آن (تئاتر ستمدیدگان، تئاتر اجتماعات، تئاتر درمانی و....) به مدت یک روز در مجتمع فرهنگی و هنری حُر شهرستان قائم شهر برگزار می شود.

رجبعلی فلاح -مدیر انجمن هنرهای نمایشی مازندران- در این باره گفت: این کارگاه تخصصی با هدف شناخت و آگاهی هنرمندان استان از شیوه های نوین تئاتر کاربردی، برنامه ریزی شده و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در روز جمعه 14 شهریور ماه از ساعت 9 صبح تا 21 شب در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

وی افزود: مدرس این کارگاه دکتر رسول حق شناس -مدرس تئاتر درمانی انجمن هنر درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران- خواهد بود که سابقه درخشانی در عرصه آموزش تئاتر کاربردی دارد و کارگاه هایی که او در استان های دیگر برگزار کرده، موثر و مفید بوده و با استقبال هنرمندان مواجه شده است.

فلاح با اشاره به جذابیت این کارگاه برای نسل جوان تئاتر استان افزود: هزینه شرکت در این کارگاه 20 هزار تومان است که علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خود مراجعه کنند. آخرین مهلت ثبت نام هم پایان وقت اداری روز پنج شنبه 13 شهریور ماه تعیین شده است.

وی در ادامه افزود: پس از پایان دوره مورد نظر، گواهینامه معتبر از طریق انجمن هنرهای نمایشی برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.


 



    ©2013 APG.ir