تعداد بازدید: 4537

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 31 شهريور 1393-2:6

مسئولان سرخ رود: ما را نقد کنید!

در نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سرخ رود با خبرنگاران مطرح شد: نزدیک به 30 درصد اراضی شهر بایر بوده وبسیار برای سرمایه گذاری آماده است و ما از سرمایه گذاران واقعی دعوت کرده، از هر گونه حمایت اداری و رفع بروکراسی دریغ نمی کنیم/استقرار ادارات کارامد و پاسخگو را خواستاریم.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، الیاس حقیقی: سید محمد موسوی نژاد -شهردار شهر ساحلی سرخ رود- در نشست خبري خود با خبرنگاران قلم زدن ، پیگیری و تشریک مساعی خبرنگاران در حل مشکلات و معضلات شهر را نشانه بارز احقاق حقوق شهروندی دانست و افزود: رسالت و منزلت و شان خبرنگاران بسیار بالاتر از آن است که مختص یک ساعت و روز خاص باشد

 شهردار سرخ رود شان خبرنکاران را بسیار بالاتر از آن دانست که عضو حزب و جناح باشند و افزود: خبرنگاران نباید وامدار یک جناح خاص بوده، به دور از هرگونه سیاسی کاری ها به دنبال مطالبات مردم باشند.

وي گفت: بخش قابل توجهی از پیگیری ها برای حل مشکلات مردم با خبرنگاران است و در این راه اصل اول حل مشکلات بی طرفی است.

  موسوي نژاد با اشاره به وجود جریان هایی که برخی خبرنگاران دارند، افزود: همه ما زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و این افتخار ماست، بنابر اين بايد امانتدار بود.

وی ابراز داشت: خبرنگاران ما باید بیخ و بن قضیه را روشن و معلوم کنند تا برداشت درستی حاصل شود و دقت کنند که تمام اظهارات نقل به مضمون نباشد، چرا که عرصه خبرنگاری فقط عرصه نقل قول نیست.

شهردار سرخ رود با اشاره به عملکرد 8 ماهه خود در شهرداری گفت: من اهل قدردانی و تشکر نیستم و معتقدم باید همه با هم فضای کار آمد برای سرخ رود آماده کنیم و فضای نقد را برای همه باز بگذاریم.

*لطفا ما را نقد کنید!

حمزه جعفرزاده -نایب رییس شورای اسلامی شهر سرخ رود - نيز در این نشست افزود: شما با انعکاس درست و صحیح اخبار مردم را در نقد عادلانه و عملکرد درست از مسئولان ياري مي دهيد.

مهدی شالیکار -عضو دیگر شورای اسلامی شهر سرخ رود- نيز اظهار داشت: در طی یک سالی که در خدمت مردم این شهر بودیم از راهنمایی ها و نقدهای رسانه ها استفاده كرديم و نقد منصفانه و عادلانه باعث پیشرفت کارها شده و از تخریب جلوگیری می كند.

سامره خوشرویان -عضو دیگر شورای اسلامی شهر سرخ رود- با انتقاد از آن دسته از خبرنگارانی که فقط تعریف و تمجید می نویسند، گفت: ما آمادگی مطالعه هرنوع انتقادی از شما در رسانه را داریم و این را ظریف بالای انتقاد پذیری خود دانسته و به آن می بالیم.

خوشرویان اصحاب رسانه را به رعایت سه عنصر سرعت، دقت و صحت اخبار دعوت كرد و گفت: از خبرنگاران مي خواهيم تا بیشتر بین مردم باشند و نظرات مردم را انعکاس دهند تا شهری ایده آل و مسئولانی پاسخگو داشته باشیم.

*استقرار اداره های کارامد و پاسخگو را خواستاریم

در قسمت دیگر این نشست شهردار سرخ رود به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد:

خبرنگار مازندنومه در این نشست پرسید: با توجه به اينكه سرخ رود يكي از شهرهاي توريستي استان است، در زمينه جذب توريست و امر گردشگري چه اقدام خاصی انجام شده و چه برنامه اي داريد؟ که موسوی نژاد پاسخ داد: سرخ رود از معدود شهرهایی است که گردشگری چهار فصل دارد، اکثریت شهرهای شمالی در ایام تابستان و تعطیلات پذیرای گردشگران هستند ولی سرخ رود به واسطۀ میزبانی از هزاران پرنده مهاجر و سایت قو در زمستان نیز دارای گردشگر است، لذا شهرداری علاوه بر انجام اقدامات ذکر شده نهایت تلاش خود را برای راحتی و آسایش گردشگران در نیمه دوم سال انجام خواهد داد.

شهردار سرخ رود ادامه داد: برای طرح های تابستانه هم با اجرای جشنواره های فرهنگی و هنری از جمله بادبادک ها و نقاشی و ساخت کمپینک استراحت مسافران، استفاده از دستگاه های مکانیزه پاک سازی ساحل و اسقرار چندین پلاژ و طرح های سالم سازی نهایت تلاش مان را کردیم تا مسافران از حضورشان در این شهر لذت ببرند.

وی افزود: با توجه به 8 کیلومتر نوار ساحلی 5 طرح دریا، 9 پلاژ و ساحلی پاک و بکر که کمتر نظیر آن در شمال می توان مشاهده کرد و همچنین با توجه به سابقۀ تاریخی این شهر و جاذبه های مختلف آن مثل سایت قو، زمین های کشاورزی، قلعه باستانی معروف به قلاکتی و زمین های سرسبز کشاورزی و ... سرخ رود شهر ایده آل در سرمایه گذاری است.

موسوی نژاد تاکید کرد: نزدیک به 30 درصد اراضی شهر بایر بوده وبسیار برای سرمایه گذاری آماده است و ما نیز از سرمایه گذاران واقعی دعوت می کنیم و از هر گونه حمایت اداری و رفع بروکراسی دریغ نمی کنیم.

این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره استقرار ادارات در شهر سرخ رود، بیان داشت: بنده نسبت به استقرار ادارات در شهر منتقدم، چرا که سرخ رود 40 روستا دارد و از بخش های بزرگ استان است و برخی ادارات درشهر مستقر شدند ولی اگر اداره ای بیاید و نتواند خدمات دهد، آن اداره را نمی خواهیم.

وی با بیان این که ما خواستار اداره ای کار آمد و پاسخگو هستیم وهزینه های ادارات را تقبل می کنیم تا مردم در رفاه باشند، افزود: الآن نیز فضای اداری برای سه اداره ثبت، دارایی و هلال احمر آماده شده ولی باید کارآیی لازم را داشته باشند.

شهردار سرخ رود درباره مشکل تعطیلی های پیاپی پمپ بنزین گفت: این مشکل را در زمینه پمپ گاز cng داشتیم که با احداث پمپ گاز و ایجاد رقابت این مشکل حل شد و چون پمپ بنزین زیر نظر سازمان خودش است ما نمی توانیم کاری انجام بدهیم، ولی زمینی در اختیار سرمایه گذار در جنب جایگاه cng در اختیار سرمایه گذار می گذاریم و آمادگی خود را برای احداث یک جایگاه مجهز پمپ گازوییل و بنزین در جاده آمل را اعلام مي كنيم.


  • سه شنبه 1 مهر 1393-22:34

    سلام .آقا جایگاه پمپ بنزین واقعاً اعصاب مردم سرخ رود و رو خورد کرده . جداً پیگیری خبرنگاران واجبه


    ©2013 APG.ir