تعداد بازدید: 2850

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 1 مهر 1393-10:3

فلاح: استان ما در جریان سیاست‌زدگی قرار گرفته است

استاندار مازندران: سوالی که در روز خبرنگار مطرح کردم هنوز بی‌پاسخ مانده است/ امیدی که دولت در کشور به وجود آورده در مازندران هم جاری است/ از همه سلایق در استان بهره‌مند هستیم+عکس


 

مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: ربیع فلاح در آیین بازگشایی مدارس در مدرسه مرحوم پروین اظهارداشت: با مدیریت مترقی جهادی باید همه مشکلاتی را که در جامعه داریم رفع کنیم.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس به ما آموخت که چگونه باید استقلال داشته باشیم، افزود: بازگشایی مدارس آغاز بهار تعلیم و تربیت است و امروز را باید جشن بگیریم و گلباران کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه اعتقاد داریم فرهنگ، زیربنای همه مسائل و فعالیت‌هایی است که در جامعه رخ می‌دهد، گفت: در صورتی فعالیت‌های ما در زمینه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی محقق می‌شود که آموزش و پرورش توانمند داشته باشیم و آموزش و پرورش می‌تواند به فرهنگ عمومی جامعه محتوا ببخشد.

وی با بیان اینکه وضعیت امروز جامعه باید مورد پایش و تجزیه و تحلیل قرار گیرد، ادامه داد: در مقابل وضعیت اجتماعی طلاق، اعتیاد، اخلاق و رفتار در جامعه همه مسئول هستیم و این اتفاقات نباید فقط بر عهده آموزش و پرورش و یا دستگاه آموزشی و فرهنگی جامعه باشد.

فلاح با اشاره به اینکه سوالی که در روز خبرنگار مطرح کردم هنوز بی‌پاسخ مانده است، اظهارداشت: از یک سو استانی نخبه پرور و دارای منابع بسیار فراوان هستیم و از سویی هم جزو استان‌های برخوردار نیستیم.

وی با بیان اینکه امیدی که دولت در کشور به وجود آورده در مازندران هم جاری است، خاطرنشان کرد: استان ما در جریان سیاست‌زدگی قرار گرفته است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید به دنبال خروجی ونتیجه کار باشیم نه اینکه توسط کدام جریان سیاسی اتفاق می‌افتد، افزود: دولت تدبیر و امید یک دولت فراجناحی است و ما هم از همه سلایق در استان بهره‌مند هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش، مظهر امید در جامعه است، متذکرشد: مشکلات معلمان باید در راس پیگیری‌ها باشد.

*فصل تفکرات انتقادی است

علی اکبرزاده -مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش- هم در این مراسم اظهار داشت: فصل تفکرات انتقادی است و از تفکر انتقادی استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مهر باید فصل عادت‌های جدید باشد، گفت: اگر در جامعه با مشکلات اجتماعی مواجه هستیم به خاطر فراموشی برخی عادت‌های پسندیده است.

سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هم در سخنانی اظهارداشت: آغاز سال تحصیلی را همسو با سیاست‌های دولت و با حمایت رهبری به سمت کیفیت بخشی فعالیت‌های آموزشی، آغاز می‌کنیم.

آیت‌الله نورالله طبرسی هم در این مراسم با بیان این که در اسلام نگرش‌های متفاوتی وجود دارد، گفت: یک نگرش، نگرش دفاع ازمیهن و ارزش ها است که جهاد نامیده می شود و نگرش دیگر هم جهاد در سنگر مبارزه با جهل و نادانی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه آموزش و پرورش را جدی بگیریم، خاطرنشان کرد: اداره این خانواده بزرگ در سراسر کشور، هزینه های زیادی برای مسئولان دارد و به شکر خدا همه زیرساخت ها فراهم است.

 


  • دولت دین محور؟!پاسخ به این دیدگاه 1 0
    جمعه 4 مهر 1393-15:46

    شما فراجناحی هستید؟
    ...
    همینقدر که آقای پروفسور صادقی بخونه، بسه!

    • چهارشنبه 2 مهر 1393-7:6

      جالبه
      فرد اول سياسي استان ميگه استان تحت مديريت من سياست زده شده !؟
      آخه چرا استان را به اين شكل اداره ميكني كه سياست زده بشه تقصير از پرتقال فروش سركوچه است يا از سياستمداران ومديران سياسي منتصب حضرتعالي!؟

      • مواجب بگیر شهردارپاسخ به این دیدگاه 5 2
        چهارشنبه 2 مهر 1393-10:38

        این سخن از کسی پذیرفته میشه که بی طرف باشه و قضاوت درست و عادلانه داشته باشه نه از کسی که مواجب بگیر شهرداره و اینقدر تعصب نسبت بهش داره که خلقیات نادرست این انسان هم براش شیرینه و ازش دفاع میکنه.اخوی شما جای این نظریه پردازی ها برو به اوضاع نابسامان مدیریت شهری و صدور پروانه های غیرمجاز و ... و ... همکارات و.....اینها رسیدگی کن بعد که الفبای سیاست رو یاد گرفتی بیا ببینیم چی میگی آفرین پسر خوب

        • چهارشنبه 2 مهر 1393-9:42

          سیاست زدگی را استاندار و مسئولان ایجاد نکردند بلکه مخالفان دولت ایجاد کردند و این روش را در پیش گرفتند. همین شهردار ساری که دلش میخواد یه روز استاندار بشه و تو جلسه ای که استاندار هست حرف خودش رو میزنه و بعد پامیشه و میره. مخالفان دولت سیاست زدگی را در استان ترویج می کنند. سرت رو از تو برف بیرون بیار حقوق بگیر شهردار.

          • چهارشنبه 2 مهر 1393-10:40

            بي تدبير
            شما ازنقد يه جاتون ميسوزه

            • پنجشنبه 3 مهر 1393-1:32

              ادبیاتت هم شبیه ادبیات اون خدابیامرز استاد محموده! کلا لمپن هستند این جماعت. تازه گفتی نقد؟!!!! دوستان شما نقد دیدید تو کامنت این آقا؟!! اصلا نقد رو با چه نونی می نویسن؟ نکنه همون نونی باشه که از نونوایی شهرداری بهت می دن!


        ©2013 APG.ir