تعداد بازدید: 3251

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 6 مهر 1393-13:42

رییس دانشگاه پیام نور مازندران خبر داد:

نخستین جشنواره نانوفناوری برگزار می شود

صادقعلی موحدمنش: کارنامه پیام نور در عرصه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بسیار درخشان است.


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، مینا محسن پور: صادق علی موحدمنش -رئیس دانشگاه پیام نور مازندران- در نشست خبری با بیان اینکه دانشگاه پیام نور، دانشگاهی مردمی است، تصریح کرد: این دانشگاه در ایجاد عدالت آموزشی و تحقق عدالت اجتماعی موفق بوده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه آموزش به ویژه آموزش عالی مورد توجه ما است، گفت: کارنامه پیام نور در عرصه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بسیار درخشان است.

موحدمنش با بیان اینکه منابع و سرفصل‌های این دانشگاه کامل است، افزود: آزمون سراسری و متمرکز و منابع آموزشی یکسان، باعث ارتقای سطح کیفی آموزش دانشگاه پیام نور شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با اشاره به اینکه این دانشگاه دارای رتبه هشتم دانشگاه‌های جامع در سطح کشوراست، اظهارداشت: همچنین این دانشگاه رتبه ششم دانشگاه‌های باز دنیا را هم به خود اختصاص داده است.

موحدمنش با بیان اینکه راهبرهای آینده این دانشگاه مبتنی بر چند محور است، گفت: تلاش دانشگاه در جهت تعمیق فرهنگ ارزشی، اعتقادی و اخلاق‌مداری در میان دانشجویان است.

وی با اشاره به اینکه توسعه تحصیلات تکمیلی از محورهای راهبردی این دانشگاه است، ادامه‌داد: توسعه آموزش‌های الکترونیک، توسعه فعالیت‌های پژوهشی، برقراری ارتباط با بخش خصوصی، توسعه زیربناهای آموزشی و فرهنگی و توانمندسازی نیروهای اداری و تامین امکانات رفاهی از دیگر محورهای راهبردی دانشگاه پیام نور است.

این مسئول با بیان اینکه کیفیت گرایی شعار امسال ما است، گفت: تمامی پایگاه‌های دانشگاه پیام نور مازندران با 200 پایگاه معتبر علمی داخلی و خارج از کشور در ارتباط است.

وی ادامه داد: در راستای توسعه کیفی، اقدام به راه‌اندازی کتابخانه الکترونیک با بیش از 110 هزار منبع الکترونیک کرده‌ایم.

موحدمنش با بیان اینکه 18 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 12 رشته گرایش دکترا را در دستور کار داریم، اظهارداشت: نخستین جشنواره نانوفناوری را امسال در دستور کار داریم.


  • دوشنبه 7 مهر 1393-18:38

    این مدیر احمدی نژادی یعنی اقای موحد منش هنوز برکنار نشده؟؟؟!!! ماشالله خوب رنگ عوض می کنه..

    • رضا از جمنانپاسخ به این دیدگاه 1 0
      يکشنبه 6 مهر 1393-21:47

      یکی بیاد بگه این کتاب خانه الکترونیکش کجاست/؟لا الله الا الله نمیزارن دهن آدم بسته بمونه....

      • مهدویان از ساری پاسخ به این دیدگاه 2 0
        سه شنبه 8 مهر 1393-0:46

        موحد منش احمدی نجادی در پیام نور و لحمیان وصل به جریان انحرافی در علمی کاربردی استان هر دو باید بروند و چند سالی استراحت و تدریس و تحقیق .کما اینکه مدیران اصلاحات هم خودشان کنار رفتند و یا کنار گذاشته شدند.و دوباره برگشتند. اما عجیبه که مدیریت سیاسی استان راجع به این دو دانشگاه بی خیال و غافلند.


      ©2013 APG.ir