تعداد بازدید: 3345

توصیه به دیگران 0

جمعه 11 مهر 1393-9:38

پیاده روی بزرگ خانوادگی در هفته ناجا/ فرماندار به دیدار سلیمی رفت

بهداد سلیمی: من در میان مردم زندگی می کنم و از جنس همین مردم هستم، بنابراین راضی نبودم استقبال از من باعث شود باری روی دوش مردم و مسئولان قرار گیرد.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، ،رضاشریعتی: مهدی محمدی در جلسه هماهنگی همایش پیاده روی خانوادگی که به مناسبت هفته ناجا با حضور سرهنگ محمدرضا قدمی -رییس پلیس شهرستان قائم شهر- و جمع دیگری از مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: از همه دستگاه های شهرستان قائمشهر انتظار می رود در حد بضاعت شان به هر چه بهتر برگزار شدن این همایش کمک کنند.

فرماندار قائم شهر افزود: امیدواریم برگزاری این همایش باعث شود تا شهرداری قائم شهر ومجموعه های مرتبط در شهرستان بتوانند برای شهرستان کسب امتیاز کنند.

رییس پلیس شهرستان قائم شهر در این جلسه گفت: با تدبیری که از سوی مسئولان نیروی انتظامی صورت گرفته است، مقرر شد همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی در هفته ناجا برگزار شود.

سرهنگ قدمی خاطر نشان کرد: با توجه به در پیش بودن هفته ناجا سایر شهرستان های  استان برنامه ریزی لازم جهت برگزاری همایش را انجام داده اند و من فکر می کنم ما در قائم شهر کمی به نسبت شهرستان های دیگر عقب هستیم.

وی با اشاره به دلاور مردی های ورزشکاران قائم شهری های حاضر در بازی های آسیایی اینچئون  اظهار داشت: اگر بتوانیم تدارکات لازم جهت قدردانی از ورزشکاران را در آن روز  انجام دهیم، حرکت مثبتی انجام داده ایم.

*دیدار فرماندار با پهلوان

 فرماندار قائم شهر به همراه رییس اداره ورزش وجوانان و رییس پلیس این شهرستان به منزل جهان پهلوان بهداد سلیمی -قهرمان وزنه برداری-رفت و از او و خانواده اش قدردانی کرد.

محمدی در این دیدار اظهار داشت: حضور این چهره ورزشی وسایر ورزشکاران شهرستان قائم شهر در بازی های آسیایی وافتخار آفرینی آنان قابل تقدیر است.

فرشید قدیمی -رییس اداره ورزش وجوانان قائم شهر- هم که خود از چهره های ورزشی شناخته شده است، گفت: قائم شهر 7 ورزشکار را در بازی های آسیایی اینچئون دارد.

بهداد سلیمی هم در خصوص علت ممانعت برگزاری برنامه استقبال از خود گفت: من در میان مردم زندگی می کنم و از جنس همین مردم هستم، بنابراین راضی نبودم استقبال از من باعث شود باری روی دوش مردم و مسئولان قرار گیرد.

گفتنی است با توجه به در پیش بودن مسابقات جهانی در 40 روز دیگر، جهان پهلوان سلیمی دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

 



    ©2013 APG.ir