تعداد بازدید: 4161

توصیه به دیگران 3

پنجشنبه 17 مهر 1393-20:9

افتتاح پروژه های شهرداری ساری با حضور رییس مجلس

پروژه هایی که گردشگر جذب می کند

به خاطر ناهماهنگی های صورت گرفته برخی خبرنگاران نتوانستند به طور کامل از پروژه های شهرداری ساری بازدید کنند/علی لاریجانی: چنین پروژه هایی نقش اثرگذاری در جذب توریست در منطقه خواهد داشت.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضاشریعتی: عصر پنج شنبه جلسه افتتاح پروژه های شهرداری ساری با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، ربیع فلاح جلودار استاندار

 مازندران، علی نبیان معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان و مردم در محل پارک ملل تجن ساری به بهره‎برداری رسید.

شهردار ساری در گفت وگویی کوتاه با خبرنگار صدا وسیما با بیان اینکه اين پروژه با ايجاد صدها فرصت شغلي، ظرف مدت صد روز افتتاح شده است، آن را حاصل تلاش شبانه روزی همکاران خود در شهرداری و نهادهای مربوط دانست.

مهدی عبوری اظهار داشت: با تكميل فاز دوم این پروژه به مساحت 35 هکتار مي توان ادعا کرد این طرح نه تنها در شمال کشور، در کشورهای منطقه نیز سرآمد محسوب شود و فرصتی جهت حضور سرمایه گذاران در مرکز استان خواهد بود.

شهردار ساری از فاز افتتاح شده در حضور لاریجانی به عنوان فاز اول پروژه نام برد و افزود: هدف این پروژه با بخش های متنوعی نظیر پل معلق چوبی، محل پياده روي خانوادگی، ماهيگيري، قايقراني، پاركينگ و پیست دوچرخه سواري، ترويج فرهنگ و آداب و سنن مازندران است.

  رییس مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار خرسندی از افتتاح این پروژه، آن را حاصل تفکر جهادی مطابق با فرمایش های رهبری دانست.

  علی لاریجانی افزود: چنین پروژه هایی نقش اثرگذاری در جذب توریست در منطقه خواهد داشت.

این مراسم نکات حاشیه ای نیز داشت. ازتدابیر شدید و کم نظیر امنیتی که بگذریم، سردرگمی خبرنگاران مشکلی بود که باعث دردسر شد.

 خودورهایی که توسط شهرداری برای جابجایی خبرنگاران تهیه شده بود، به دلیل ناهماهنگی نتوانست خبرنگارها را به سمت محل بازدید ببرد و تعدادی از خبرنگاران نتوانستند به موقع بر سر پروژه ها حاضر شوند و جمعی نیز از ادامه بازديد باز ماندند يا با وسايل حمل و نقل عمومي و شخصی به محل بعدي پروه رفتند.

   هنگامی هم که رییس مجلس از خودرویش پیاده می شد، تیم محافظ او مانع از شنیده شدن واضح صدای رییس مجلس می شد. او تنها با تلویزیون استانی مصاحبه کرد و تدابیری برای سایر خبرنگاران اندیشیده نشد.

لاريجاني پس از افتتاح ميان گذر ساري از پروژه يادمان دفاع مقدس ساري نيز بازديد كرد و نماز مغرب و عشا را در اين مكان خواند


  • شنبه 19 مهر 1393-7:24

    با سلام
    لااقل از سردار ملکی سوال می شد
    برای تکمیل این پروژه نیاز به چه مقدار
    اعتباراست تا برادر لاریجانی تامین
    نمائید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • جمعه 18 مهر 1393-14:14

      ناهماهنگی مرکز رسانه و روابط عمومی و معاونت فرهنگی ادامه دارد.... آسیب را چه کسی می بیند . شهروندان !!!که از اخبار حقیقی و مطالبه گرانه خبرنگاران همان پیام آوران راستین برای جامعه

      • شنبه 19 مهر 1393-8:31

        خلاصه وقتي جايي كه بايد با عبوري باشد برعليه عبوري كارميكنه بايد برش داشت
        ببينين عبوري با چه افرادي داره اينطورباقدرت كارميكنه
        عبوري ميداند چه افرادي درشهرداري كارشكني دارند


      ©2013 APG.ir