تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 5 ارديبهشت 1384-0:0

حسین رنگرز: دست های پشت پرده ملی پوش 55 کیلوگرم را معرفی می کند!

حسین رنگرز-کشتی گیرمازندرانی- درست مثل برادرش بلافاصله پس ازبازگشت از مکه مکرمه تمریناتش را آغاز کرد. او برای شرکت درمرحله نهایی مسابقات انتخابی خودش را در نوشهر آغاز می کند.


رنگرز در این خصوص می گوید: با کشتی گرفتن در مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی در مشهد، جواز شرکت درمرحله نهایی را به دست آوردم. با توجه به این که برای شرکت در دو جام علی یف و آسیایی انتخاب نشدم، در شهر خودم تمرین می کنم. این طوری برای خودم نیز راحت تر است. تجربه نشان داده که بچه های شهرستانی درشهرخودشان به مراتب بهتراز اردوی تیم ملی آماده می شوند. تنها نقطه قوت حضوردر اردو، بهره گیری از حریف تمرینی است. به هر حال این روزها زیر نظر ملک عبداللهی تمرین می کنم وامیدوارم تا زمان برپایی مسابقات انتخابی به آمادگی مطلوب برسم. قهرمان جام میلونه ایتالیا به انتخاب 55 کیلوهای شرکت کننده درمسابقات آسیایی و جام علی یف اعتراضی ندارد: اگرلایق باشم، شایستگی ام را در مسابقات نشان می دهم، درمکه هم از تمرین دور نبودم. به همراه حسن، متوسط روزی یک جلسه تمرین بدن سازی انجام می دادیم.
رنگرز وزن 55 کیلوگرم را بی صاحب می داند و معتقد است ؛ در این وزن هر سال یک کشتی گیر به عضویت تیم ملی درمی آید . متاسفانه در سال های اخیر انتخاب ملی پوش وزن اول همراه با حرف و حدیث های زیادی بود و دست های پشت پرده مرد اول 55 کیلو را انتخاب کرده است . این مساله روحیه بچه هایی که از شهرستان با هزار امید و آرزو به اردوی تیم ملی می آیند تا به حقشان برسند را تخریب می کند . به واقع اگر ملی پوش این وزن نیز همانند سایر اوزان روی تشک معرفی شود هم کشتی گیران وزن اول برای تمرین کردن انگیزه خواهند داشت و هم این که مساله فوق به سود کشتی کشور خواهد بود .
حسین رنگرز در ادامه اضافه می کند : بها دادن به کلیه مدعیان 55 کیلو، خودباوری را در بین آن ها افزایش می دهد و آن ها حداقل تکلیف خود را می دانند . در هر صورت امروز بیش از هر چیزی، مسابقات انتخابی تیم ملی برایم اهمیت دارد و بدون توجه به حواشی، حرف ها و حدیث ها کار خودم را انجام می دهم . (koshti)


    ©2013 APG.ir