تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 5 ارديبهشت 1384-0:0

نمايندگان مناطق چاي خيز در ساختمان مجلس خواهند ماند

نماينده مردم لنگرود در مجلس گفت: تا اطلاع از نتيجه كار شوراي اقتصاد و اجرايي شدن مصوبه مجلس درباره خريد تضميني چاي نمايندگان مناطق چاي خيز در ساختمان مجلس خواهند ماند و عواقب هر نوع مسائل سياسي و اجتماعي آن به عهده دولت خواهد بود.


 محمدعلي حيدري كه به عنوان ناطق چهارم جلسه علني امروز مجلس سخن مي‌گفت، تصريح كرد: متاسفانه در 5 سال گذشته دولت 160 ميليارد تومان چاي خشك را در انبارها نگهداري وبا عدم عرضه آن به بازار زمينه را براي رانت‌هاي چاي آماده كرده تا سودجويان بهتر بتوانند از واردات چاي سود هنگفت به جيب خود سرازير و اسباب بدبختي و فقر مردم چايكار را فراهم كنند.
حيدري گفت: بعد ازمصوبه مجلس هفتم درباره خريد تضميني چاي مجمع نمايندگان گيلان و يك نماينده از مازندران براي اجرايي شدن آن جلسه‌اي در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي با حضور معاون توليدي سازمان و نمايندگان وزارتخانه هاي جهاد كشاورزي، بازرگاني و استاندار گيلان تشكيل شد كه طي آن مقرر شد شوراي اقتصاد هر چه سريع تر اقدامات لازم براي تعيين قيمت خريد تضميني چاي را به عمل آورد.
وي افزود: قرار بود شوراي اقتصاد حداكثر در مدت دو هفته نظر خود را در اين باره اعلام كند كه امروز با گذشت 16 روز از برگزاري 2 جلسه شوراي اقتصاد و فرا رسيدن زمان برداشت چاي، كاري صورت نگرفته و در اجراي مصوبه مجلس سهل انگاري مي‌شود.
نماينده مردم لنگرود تصريح كرد: ما نمايندگان مناطق چاي خيز گيلان و مازندران خواستار ادامه كار سازمان چاي و تعيين برگ سبز چاي در اسرع وقت بوده و منتظر اقدام دولت در تعيين قيمت تضميني و خريد چاي با آن قيمت از طرف دولت برابر مصوبه مجلس هستيم. (farsnews)


 



    ©2013 APG.ir