تعداد بازدید: 3873

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 12 آبان 1393-11:33

پنج شنبه 12 محرم الحرام؛

آیین شام عیاران در ساری برگزار می شود

آئین شام عیاران با شعار «جامعه ای که امام حسین (ع) دارد چرا باید اعتیاد داشته باشد؟» برگزار می شود/ این مراسم هر ساله در شب شام غریبان با تاکید بر اندیشه های قیام امام حسین (ع) و در اعلام بیزاری اجتماع از وجود معضلات اجتماعی در محلات اعتیاد زده برگزار می شود.


مازندنومه؛ سرویس مهرورزان، محمد سفری: جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی(ع)، نمایندگی ساری، آیین شام عیاران را در روز پنج‌شنبه 15 آبان ماه مصادف با دوازده محرم الحرام، ساعت 17 در شهرک نوبنیاد ساری برگزار می‌کند.

آیین شام عیاران از مجموعه طرح‌های جمعیت امداد دانشجوئی-مردمی امام علی (ع) است که در سال 1388 و با آرمان ساختن ایران بدون اعتیاد فعالیت خود را آغاز کرد.

این مراسم با شعار «جامعه ای که امام حسین (ع) دارد چرا باید اعتیاد داشته باشد؟» برگزار می شود.

آگاه سازی مردم از آسیب های اعتیاد، جلب مشارکت حداکثری برای مبارزه با این بلای خانمان سوز، همیاری به کودکان و زنان درگیر اعتیاد در خانواده و محل زندگی، تلاش در جهت تغییر و اصلاح قوانین در خصوص مواد مخدر و تشویق معتادان مناطق کم برخوردار به ترک اعتیاد مهمترین اهداف برگزاری این طرح مردمی است.

خاطرنشان می کنیم جمعیت امداد دانشجویی – مردمی امام علی (ع) هر ساله در شب شام غریبان با تاکید بر اندیشه های قیام امام حسین (ع)، آیینی را در اعلام بیزاری اجتماع از وجود معضلات اجتماعی در محلات اعتیاد زده برگزار می‌کند.

این جمعیت از معتادان دعوت می‌کند که اعتیاد خود را ترک کنند و متقاضیان ترک اعتیاد را به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی می‌کند. درمان داوطلبان به صورت رایگان است و در طول درمان نیز خانواده آنان تحت حمایت جمعیت امام علی (ع) هستند.

  ازعلاقه مندان برای شرکت آیین شام عیاران دعوت شده است.

شماره تلفن 09305138267 هم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اعلام شده است.



©2013 APG.ir