تعداد بازدید: 2956

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 18 آبان 1393-21:13

مدير كل آموزش و پژوهش استانداري مازندران خبر داد:

برگزاري نخستين جايزه ملي كتاب سال مازندران پژوهي

لطف الله آجدانی: نخستين جايزه ملي كتاب سال مازندران پژوهي، اقدامي بزرگ و مهم در حوزه علم و پژوهش در مازندران است/ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه انتخاب کتاب سال مازندران تا پانزهم ماه آذر امسال است.


 

مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: لطف الله آجداني - مدير كل آموزش و پژوهش استانداري مازندران- از برگزاري نخستين جايزه ملي كتاب سال مازندران پژوهي خبر داد.

وی  با اشاره به ضرورت و اهميت پژوهش و نقش آن در توسعه ي علمي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي، اعتلاي سطح دانش و هويت فرهنگي مكتوب مازندران و حمايت و تشويق مؤلفان، پژوهشگران و ناشراني را كه در حوزه مازندران شناسي فعاليت مي كنند، از جمله اهداف دفتر آموزش و پژوهش استانداري مازندران خواند و تصريح كرد: پس از برگزاري نخستين جشنواره ملي مازندران پژوهي به همت دفتر آموزش و پژوهش استانداري، برگزاري نخستين جايزه ملي كتاب سال مازندران پژوهي، اقدامي بزرگ و مهم در حوزه علم و پژوهش در مازندران است كه به حمايت و همكاري همه مسئولان و فعالان علمي، پژوهشي و فرهنگي بخش دولتي و خصوصي مازندران نیاز دارد.

    مدير كل آموزش و پژوهش استانداري مازندران افزود: مراسم نخستين جايزه ملي كتاب سال مازندران پژوهي در سطح ملي و با حضور ناشران و مؤلفاني از سراسر كشور كه در حوزه هاي مختلف مباحث توسعه اي مازندران، زبان و ادبيات مازندران، تاريخ و جغرافياي مازندران و فرهنگ و هنر مازندران به تاليف و نشر آثار پرداخته اند، همزمان با برگزاري جايزه جهاني كتاب سال جمهوري اسلامي در دهه فجر 1393 برگزار خواهد شد.

به گفته این مسئول، نویسندگان، پژوهشگران و مولفان مازندران شناس و ناشران برای شرکت در این آیین فرهنگی باید دو نسخه از آثار منتشر شده خود را به دبیرخانه جایزه ملی کتاب سال مازندران پژوهی ارسال کنند. آثار ارسالی باید چاپ نخست بوده و دوره انتشار آن نیز فروردین 1390 تا اسفند 1392 باشد.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه انتخاب کتاب سال مازندران را تا پانزهم ماه آذر امسال اعلام کرد.

آجدانی گفت: علاقه مندان به شرکت در این آیین فرهنگی می توانند آثار خود را به نشانی ساری، انتهای خیابان معلم، ساختمان معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران، دفتر آموزش و پژوهش ارسال کنند.

 وی همچنين با اشاره به حمايت ويژه استاندار دولت تدبير و اميد در مازندران و معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار از حوزه پژوهش در مازندران، از همكاري هاي ارزنده مديركل ميراث فرهنگي مازندران و رئيس موسسه پژوهشي مازندران شناسي براي برگزاري نخستين جايزه ملي كتاب سال مازندران پژوهي قدردانی كرد.

 


  • احمدی پورپاسخ به این دیدگاه 1 0
    دوشنبه 19 آبان 1393-9:41

    اقدام جالبی است. فقط دقت شود که کتابهای خوب که تولیدی باشد برگزیده شوند. الان وضع کتاب مناسب نیست

    • مهدي باقري بابلسرپاسخ به این دیدگاه 1 0
      دوشنبه 19 آبان 1393-8:11

      باسلام 2سال ازدولت تدبيرواميد ميگذره ما فقط تنها مسولي راكه هميشه جوابگو پرتلاش وپيگيرمسايل درحوزه كاري خود ميباشد دكتراجوداني است دوردخدابر دكتراجوداني


      ©2013 APG.ir