تعداد بازدید: 3911

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 21 آبان 1393-19:7

در آستانه مسابقات لیگ جهانی کشتی آزاد در جویبار؛

خادم: باید میزبان خوبی باشیم

گزارش+عکس از بازدید خادم، رضایی و حسین زادگان از محل برگزاری نخستین لیگ جهانی کشتی آزاد در جویبار/هیئت کشتی مازندران به ما مربی معرفی نکرده است/باید سالن مناسبی برای تماشاگران در جویبار احداث شود.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: رسول خادم -رئیس فدراسیون کشتی- امروز از محل برگزاری نخستین لیگ جهانی کشتی آزاد در جویبار بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهارداشت: برای بررسی شاخص‌های عملیاتی و اجرایی برگزاری رقایت‌های لیگ جهانی کشتی و هماهنگی با مجموعه ورزش مازندران، به جویبار سفر کردم و شاخص‌ها باید به گونه‌ای باشد که میزبان خوبی باشیم.

خادم با بیان اینکه امکانات ورزشی مازندران، جوابگوی نیاز مردم نیست و این دغدغه همه مسئولان است، تصریح‌کرد: امیدواریم دستاورد این میزبانی، سالن در خور شان مردم مازندران باشد تا برای برگزاری دیگر مسابقات، مسئولان دغدغه فضای ورزشی نداشته باشند.

وی درباره حضور تیم مجزا از شهرستان جویبار در مسابقات لیگ جهانی کشتی، افزود: در نشستی که با مسئولان شهرستان جویبار داشتیم، علاقه‌مند بودند از این فرصت استفاده کرده و قدرت کشتی جویبار را به نمایش بگذارند و خواستار شدند که تیم مجزایی به نام شهدای جویبار در این مسابقات شرکت کند که فدراسیون هم از این پیشنهاد، استقبال کرد.

در ادامه این بازدید، حبیب حسین‌زادگان -مدیرکل ورزش و جوانان مازندران- اظهارداشت: مطالبات مردم این منطقه درباره سالن ورزشی مناسب را به گوش مسئولان ارشد استان و کشور رساندیم و استاندار مازندران هم چندی قبل در این زمینه قولی به مردم جویبار داده بود و امیدواریم در سفر هیئت دولت به مازندران، خواسته مردم این منطقه درباره احداث سالن مجهز ورزشی، جامه عمل پوشانده شود.

وی ادامه‌داد: تلاش می‌کنیم سالنی در مجاور سالن پهلوان رضا یزدانی برپا شود. مقدمات تخصیص اعتبار هم در کمیته برنامه‌ریزی استان رقم خواهد خورد.

مسعود اسماعیل‌پور -قهرمان کشتی بازی‌های آسیایی اینچئون- در حاشیه این دیدار، گفت: جویبار همیشه بیشترین سهم را در تعداد ملی‌پوشان کشتی دارد و میزبانی این مسابقات، حرکت خوبی برای مردم و کشتی‌گیران این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه امکانات و سالن‌های ورزشی ما با استانداردهای بین‌المللی فاصله داشت و با تلاش مسئولان سعی کردیم امکانات موجود را به استاندارها نزدیک کنیم، افزود: مازندران با این همه ظرفیت ورزشی، از نداشتن فضاهایی که منجر به برگزاری مسابقات بزرگ و بین‌المللی شود، آسیب می بیند.

در ادامه این بازدید علیرضا رضایی -سخنگوی فدراسیون کشتی- اظهارداشت: در همه مسابقاتی که در سراسر کشور برگزار می‌شود حدود چهار هزار تماشاگر جویباری هستند و در آینده باید سالن مناسبی برای این تماشاگران در جویبار احداث شود.

وی درباره حضور مربیان جویباری در تیم ملی و گلایه این افراد از اعزام نشدن همراه تیم‌های ملی، گفت: مرجع ما برای دعوت از مربیان به تیم ملی، هیئت کشتی آن استان است.

رضایی با اشاره به اینکه با معرفی هیئت کشتی و پیگیری فدراسیون، مربیان به تیم ملی دعوت می‌شوند، خاطرنشان‌کرد: در گذشته آقایان اسماعیل‌پور و رضایی و در دوره قبل هم آقای نقیبی از مربیان جویباری در کنار تیم ملی بودند. برای دوره فعلی، هیئت کشتی مازندران به ما مربی معرفی نکرده است.


  • پنجشنبه 22 آبان 1393-8:31

    تا جويبار نماينده بومي وجويباري درمجلس نداشته باشه روال همينه


    ©2013 APG.ir