تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

شنبه 28 خرداد 1384-0:0

حمایت احمد توكلی از احمدی‌نژاد

احمد توكلی-نماينده مازندراني مردم تهران در مجلس- با انتشار بیانیه‌‌ای حمایت خود را از محمود احمدی‌نژاد نامزد اصولگرا اعلام كرد و از مردم خواست در دور دوم انتخابات به وی رای دهند.


 متن كامل بیانیه احمد توكلی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
هموطنان عزیز، ملت شریف ایران

خدا را سپاس می‌گویم كه بار دیگر اسلام خواهی و وطن‌دوستی شما، حضور پرشور انتخاباتی را رقم زد. حضوری كه بر استحكام قانون اساسی مترقی اسلامی افزود و طمع دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را قطع كرد.
ویژگی برجسته انتخابات نهم كه رهبر معظم انقلاب پیشا‌پیش شركت درآن را رای به قانون اساسی و اصول ثابت آن اعلام فرمودند ، این است كه تمامی گروه های سیاسی ـ حتی گروه‌های غیر قانونی ـ با آزادی كامل و به طرق مختلف از نامزد خود حمایت كردند.
نتایج به دست آمده نشان می‌دهد كه:
1. تمامی كسانی كه مشی سیاسی ساختار شكنانه را برگزیدند تنها نظر یك هفتم رای دهندگان را جلب كردند.
2. آنها كه به اتكاء سابقه خویش و با توسل به تمامی روش‌های غیراخلاقی هنجارشكنانه بیشترین تبلیغات را انجام دادند، تنها حدود یك پنجم آراء را به دست آوردند.
3. كسانیكه با وعده‌های بی‌اساس اقتصادی به جلب آراء پرداختند تنها حدود یك ششم آراء راكسب كردند.
4. اصولگرایان 40 درصد كل آراء را بدست آوردند كه حاكی از اعتماد بالای مردم به این جریان ریشه‌دار، نوگرا و وفادار به اسلام و مردم است.
5. و از هم مهم‌تر مشاركت بسیار بالای مردم در سرنوشت خویش است كه 65 درصد صاحبان حق رای را تشكیل می‌دهد.
هموطنان عزیز!
ما در نیمه راه قرار داریم. آنچه روشن است موفقیت دكتر احمدی‌نژاد ـ یكی از نامزدهای اصولگرا ـ در رسیدن به مرحله دوم است.
گرچه متاسفانه تلاش‌هایی در حال وقوع است تا شیرینی پیروزی ملت ایران در مشاركت حداكثری و توفیق اصولگرایان را به كام ملت تلخ سازد اما امیدوارم شورای نگهبان و وزارت كشور در برابر زیاده خواهی‌ جناحی صاحبان قدرت ایستادگی كنند و چنان كنند كه مثل همیشه میزان رای ملت باشد.
اینجانب بنا بر وظیفه دینی، انقلابی و ملی خویش از مردم شریف ایران می‌خواهم كه با همان شور و نشاط در مرحله دوم حضور یابند و به نامزد اصولگرای صحنه، یعنی دكتر احمدی نژاد رای دهند بلكه بدین طریق زمینه تحول اساسی در روند انحرافی 16 ساله اخیر فراهم شود و بار دیگر مردم در كانون توجه و همت دولت قرار گیرند.(farsnews)



    ©2013 APG.ir