تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 30 خرداد 1384-0:0

در سوادکوه،قطار از ریل خارج شد

دیروز يك واگن مسافربرى درخط آهن شمال از خط خارج شد.


 
مديركل راه آهن شمال از خارج شدن يكى از واگن هاى قطار مسافربرى گرگان - تهران در ساعت ۳ و ۱۰ دقيقه بامداد دیروز (يكشنبه) خبرداد و تصريح كرد: به هيچ يك از مسافران و كاركنان قطار آسيبى واردنشده است.
«عباس پناهى» افزود: اين اتفاق در كيلومتر ۲۵۶ بين ايستگاههاى سرخ آباد - ورسك و داخل تونل اتفاق افتاد و فقط واگن شماره هشت از ۱۱ واگن قطار از خط خارج شد كه تا ساعت شش صبح اين مشكل برطرف شد و هم اكنون اين خط باز است. مديركل راه آهن شمال افزود: برخى از مسافرانى كه عجله داشتند با استفاده از اتومبيل هاى سوارى و يا اتوبوس به طرف مقصد خود حركت كردند.هم چنین «حميد رضا فرمي» مسئول روابط عمومي راه آهن شمال علت وقوع اين حادثه را خرابي خط اعلام كرد و افزود: در جريان اين حادثه 400 متر از طول خطوط ريلي بكلي تخريب شده است.
وي اضافه كرد: در اين حادثه خوش بختانه به هيچ يك از مسافران قطار آسيبي نرسيد. وي با اشاره به مسدود بودن خطوط ريلي تهران - مازندران در منطقه اوريم ورسك افزود: اكيپ ويژه عملياتي در حال حاضر مشغول بازسازي خطوط آسيب ديده هستند.
فرمي گفت: تمامي مسافران مسير مذكور با استفاده از اتوبوس و با هزينه راه آهن عازم تهران شدند. به گزارش راه آهن شمال اين خط هم اكنون باز است و تردد در آن جريان دارد.(kayhannews+iarn-newspaper)



    ©2013 APG.ir