تعداد بازدید: 3802

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 4 آذر 1393-11:11

آیا فردا روز فرهادی است؟

لابی دامادی برای فرهادی

محمد دامادی که از حامیان گفتمان دولت و همکار فرهادی در شورای عالی هلال احمرمحسوب می شود، برای موفقیت وزیرپیشنهادی حسن روحانی خود را به تهران رسانده است.


مازندنومه، سرویس سیاسی: «آن گروه خاص که مخالف هستند 60 ،70 نفر بیشتر نیستند، ان شاالله مجلس دست به دست هم می دهند و با یک رای خوب آقای فرهادی را روانه پاستور می کنند.»

این نظر منصور حقیقت پور -نماینده اردبیل و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس- است، درباره جلسه روز چهارشنبه مجلس و جلسه رای اعتماد دکتر محمدفرهادی به عنوان پنجمین وزیر پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت علوم؛ مشتی بود نمونه خروار، .

 بسیاری از رسانه های جمعی و کارشناس ها و تحلیل گران سیاسی بر این باورند که گزینه جدید که در سه دولت موسوی، هاشمی و خاتمی وزیر بود، با رای مناسبی به ساختمان وزارت علوم می رود و این بار نقشه مخالفان دولت برای به زیرانداختن وزیر پیشنهادی راه به جایی نخواهد برد.

چند روزیست که تلاش ها برای تصاحب کرسی وزارت علوم توسط محمد فرهادی از سوی نمایندگان همسو با دولت آغاز شده است.. از بین نمایندگان مازندرانی نیز محمد دامادی برای محمدفرهادی لابی کرده است.

 فرهادی طی قراری که از روز دوشنبه با حامیان دولت در مجلس گذاشته بود، صبح روز سه شنبه خود را به خانه ملت رساند تا لابی ها برای موفقیت پنجمین وزیریشنهادی آغازشود.

در همین چارچوب محمد دامادی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس که از حامیان گفتمان دولت و همکار فرهادی در شورای عالی هلال احمرمحسوب می شود، برای موفقیت وزیرپیشنهادی حسن روحانی خود را به تهران رسانده تا طلسم ناکامی های دولت در تصاحب کرسی وزارت علوم شکسته شود.

روحانی پس از میلی منفرد، فرجی دانا، نیلی احمد آبادی و دانش آشتیانی، محمد فرهادی را به عنوان پنجمین گزینه پیشنهادی به مجلس معرفی کرد. آیا فردا روز فرهادی است و سریال چالش دولت و مجلس برای انتخاب وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری به پایان خواهد رسید؟


  • امیر سارویپاسخ به این دیدگاه 1 1
    پنجشنبه 6 آذر 1393-12:41

    محمد دامادی که از حامیان گفتمان دولت! البته فراموش کردید بنویسید دولت قالیباف!

    • پنجشنبه 6 آذر 1393-8:19

      مردم ساری مهندس دامادی را دوست دارند ولی اوباید بداند...به تنهایی کارهای با اسم شما انجام میدهد که مورد قبول تحصیلکرده های ساری نیست

      • چهارشنبه 5 آذر 1393-12:57

        محمد دامادی همچنان می تازد اقاجون قبول کن این مرد تحصیلکرده هست لابی قدرتمندی دارد
        خیلی فعال وکوشا هست
        نه اینکه در سطح ملی فعاله در حوزه انتخابیش هم همینطور هست
        به همه وهمه جا سر میزند پیگیر مشکلات مردم هست
        فرق محمد دامادی با دیگرا در محبوبیتشون هست
        این خریدنی نیست واز پدر به ارث برده وهمچنان ادامه می دهد
        دنبال شهرت نیست چون شهرت ازبین میرود
        اهل شعار نیست اهل شعور هست
        ما که به ایشان عشق میورزیم ودست منتقدانش را هم میبوسیم
        محمد جانم فدایت برای این مردم تلاش کن بیشتر وبیشتر این مردم لایق اند
        دنبال نتیجه نباش
        نتیجه را خدا بازم مثل دورقبل بهت میدهد
        بازم یه استادیوم رای میاری...این مردم قدرشناسند
        متشکرم علی صادقی عزیز

        • چهارشنبه 5 آذر 1393-12:45

          مصاحبه چندروز گذشته مهندس کمال علیپور با یکی از سایتهای استان /////دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران اظهار داشت: طرح بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی علوم در مجلس به خوبی انجام شد. با پیشنهاد دکتر فرهادی به نظر می رسد مجلس اجماع خواهد داشت و به ایشان رای می دهد. نیرویی است که در جاهای مختلف کار کرده است و فعالیتهای وی در چارچوب نظام بوده است.

          علیپور با اشاره به مشخص بودن وظایف قوا، گفت: دولت یک وظیفه دارد برای معرفی وزیرپیشنهادی به مجلس و مجلس یک وظیفه دارد که هم تعامل کند و هم کنترل و مسیر را جهت دهی کند.

          وی در پایان عنوان کرد: به عنوان خادم مردم در مجلس می توانم بگویم بین مجلس و دولت هیچ تخاصمی نیست و هرقوه فعالیت های خود را در قالب نظارتی انجام می دهد و در چهارشنبه آتی سکان وزارت علوم قطعا به دست دکتر فرهادی می رسد و آرامش ایجاد خواهد شد.
          باتشکر از سایت مازند نومه

        • چهارشنبه 5 آذر 1393-10:31

          مخالفت مطهری با فرهادی چقدر جالب و غیرمنتظره بود و دفاع نادران از فرهادی! در مجلس چه خبره؟

          • چهارشنبه 5 آذر 1393-8:47

            اقای جعفری گفتند رای لازم رو کسب میکنه..پس تمومه.نیاز نیست خودش رو زحمت بده....

            • چهارشنبه 5 آذر 1393-7:30

              اين لابي ها براي مردم ساري نون ميشود؟!
              اگرسارويها يا مازني ها از اين لابي ها بهره مند شوند خوب است وگرنه كه...

              • رهگذر از کنار شهردرای ساریپاسخ به این دیدگاه 1 3
                چهارشنبه 5 آذر 1393-10:32

                عرشیا تو چقدر بفکر نونی؟!! نکنه خدای نکرده نون به نرخ روز خوری؟!! دفاع از وزیر باید آتیش تهیه نون سارویها بشه؟!! مگه دامادی وظیفه ملی نداره؟!! مگر نماینده فقط باید در پی محله و روستای خودش باشه؟!! این قدر بفکر نون و شکم و اینها نباش. کمی هم فکر کن

            • چهارشنبه 5 آذر 1393-7:22

              اين روزها نام دامادي نامي شناخته شده و تاثير گذار در امورات مجلس ميباشد و حدودا 90 نفر از مجلسيان از دوستان نزديك او ميباشند كه بي شك بعد انقلاب ساري نماينده اي با كلاس كاري بالا و روابط عمومي خوب و خوش فكر در امورات سياسي و مهمتر از همه سلامت مالي به خود نديده است

              • سه شنبه 4 آذر 1393-20:53

                وااا


                ©2013 APG.ir