تعداد بازدید: 2292

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 10 آذر 1393-23:18

بازدید استاندار از نمایشگاه معلولان

استاندار مازندران: هر دستگاه باید وظایف خود را نسبت به معلولان اجرایی کند+عکس


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: ربیع فلاح -استاندار مازندران- عصر امروز از نمایشگاه توانمندی‌های معلولان در شهرستان ساری، بازدید کرد.

وی در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: امکانات عمومی باید برای همه افراد جامعه مهیا باشد.

فلاح ادامه‌داد: اگر برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهیم، افراد معلول با ذکاوت و هوشی که دارند بهتر از افراد عادی کار می‌کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه معلولان با بهره‌بردن از کم‌ترین امکانات، نمایشگاه خوبی برگزار کرده‌اند، متذکرشد: این افراد اگر مورد حمایت قرار گیرند می‌توانند بخشی از مشکلات اشتغال و مشکلات معیشتی خود را رفع کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت باید حمایت‌های تکلیفی از معلولان داشته باشد، افزود: دولت هر سال در زمینه حمایت از معلولان در ردیف‌های بودجه‌ای، برنامه‌های مشخصی را ارائه می‌کند و در استان هم این عزم وجود دارد که از معلولان حمایت کنیم.

فلاح یادآورشد: هر دستگاه باید وظایف خود را نسبت به معلولان اجرایی کند.

این مسئول با بیان این که معلولان جزء غیرقابل تفکیک جامعه هستند و شرایط زندگی باید برای آنها فراهم شود، تاکید کرد: در این مسیر رسانه‌ها و دستگاه‌ها در جهت اجرایی شدن قانون حمایت از معلولان همکاری کنند.

استاندار مازندران در بخش دیگری از این مصاحبه درباره افزایش قیمت نان، اظهارداشت: در سه سال اخیر با وجود افزایش قیمت خدمات شهری و هزینه‌های کارگری اما قیمت نان افزایش نیافت.

وی با بیان اینکه دولت اصلاح قیمت نان را در دستور کار قرار داد که با افزایش کیفیت نان همراه است، تصریح‌کرد: همراه با کیفیت بهبود نان، قیمت نان 30 درصد افزایش یافته است.

فلاح با اشاره به اینکه برای بهبود کیفیت نان، نظارت‌ها را دقیق انجام می‌دهیم، متذکرشد: فرمانداران در شهرستان‌ها مسئول نظارت بر روند بهبود کیفیت نان هستند.



    ©2013 APG.ir