تعداد بازدید: 7357

توصیه به دیگران 2

جمعه 14 آذر 1393-14:28

چراغ های مهربانی روشن/ بازارچه خیریه ماهک برپا شد

پنجمین بازارچه خیریه ماهک در ساری برپا شد/مردم می توانند به جای پرداخت هزینه های بالای تاج گل، این مبالغ را به ماهک اهدا و به جای آن از بنرهای مراسم ترحیم ماهک استفاده کنند.


مازندنومه؛ سرویس مهرورزان، مینامحسن پور: پنجمین بازارچه خیریه به نفع بیماران مبتلا به سرطان و بیمارستان فوق تخصی کودکان مبتلا به سرطان "ماهک"، بعد از ظهر پنج شنبه در دبیرستان غیردولتی اندیشه ساری برپا شد.

زهرا شهابی فر- برگزار کننده بازارچه- با بیان اینکه حدود 100 غرفه با همکاری همین تعداد دانش آموز برپا شده، افزود: کلیه امکانات بازارچه با هزینه شخصی مهیا شده است.

رضا شهریاری- مدیرعامل مجمع خیران ماهک- در گفتگو با ما با بیان اینکه این بازارچه در میان بازارچه های برگزار شده به نفع ماهک، شاخص است، افزود: برپایی این بازارچه حرکت خودجوش سه مدرسه بوده است.

وی اطلاع رسانی را از بزرگترین اثرات برپایی بازارچه های خیریه دانست و خاطرنشان کرد: عمده دیدگاه ما برای کمک رسانی، ابتدا ساخت بیمارستان فوق تخصصی ماهک و سپس پرداخت هزینه های درمانی، سبد غذایی، رفت و آمد و ... بچه های مبتلا به سرطان است.

شهریاری ادامه داد: مجمع خیران ماهک با کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و با برپایی همین بازارچه ها و قلک ها پابرجاست و به کودکان مبتلا به سرطان کمک می کند.

مدیر عامل مجمع خیران ماهک، از اتمام اسکلت 6 هزار مترمربعی بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان خبر داد و افزود: تا ماه آینده دیوارچینی نیز به پایان می رسد و پروژه وارد مرحله نازک کاری خواهد شد.

وی از پیشرفت پروژه، با توجه به کمک های مردمی ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم با کمک های بیشتر، هرچه زودتر شاهد روشن شدن چراغ بیمارستان ماهک باشیم.

شهریاری افزود: برخی خانواده ها از طریق اهدا ثلث عزیزان از دست رفته خویش به ماهک کمک می کنند.

  وی از تهیه بنرهای مخصوص مراسم ترحیم خبر داد و گفت: مردم می توانند به جای پرداخت هزینه های بالای تاج گل، این مبالغ را به ماهک اهدا و به جای آن از بنرهای مراسم ترحیم ماهک استفاده کنند.

*روحیه حرکت های اجتماعی و کمک رسانی مردم بی نظیر است

دکتر سید محمد جعفری- عضو شورای شهر ساری- نیز در گفتگو با ما ابراز داشت: برگزاری بازارچه های خیریه، مشارکت مردم در پیشبرد اهداف عالی جامعه را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه ساروی ها همواره ثابت کرده اند که در کارهای خیر پیش قدم هستند، تاکید کرد: شورای شهر هم که از مردم رای گرفته، آماده انجام مسئولیت های محول شده از سوی مردم است.

جعفری با بیان اینکه اگر درخواست کمکی به دفترم بیاید حتما پاسخگو خواهم بود، تصریح کرد: شورا برای کمک به اینگونه حرکت ها، آماده هرگونه همکاری مانند دریافت مجوز، تبلیغات، مکان و کمک نقدی است.

محمد شعبانی -معاون فرهنگی و پرورشی مدیر آموزش و پرورش مازندران- هم بیان داشت: روحیه حرکت های اجتماعی و کمک رسانی مردم بی نظیر است.

وی با بیان اینکه ماهک انتظاراتش را به ما اعلام کند، افزود: ما آمادگی داریم که طی مصوبه ای همه مدارس را درگیر برگزاری این نوع بازارچه ها کنیم.

*راه های کمک به خیریه ماهک

-مراجعه حضوری به دفتر انجمن خیران ماهک واقع در خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار 3، طبقه 6، واحد 609.

-واریز نقدی به شماره حساب سیبا 0106953269008 به نام مجمع خیرین ماهک.

-انتقال وجه به شماره کارت 6037691990009201 بانک صادرات به نام مجمع خیرین ماهک.

-مراجعه به سایت اینترنتی ماهک و پر کردن فرم عضویت قطره ای



    ©2013 APG.ir