تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 27 تير 1384-0:0

خطوط تلفني قائم شهر ، 34 سال سن دارد!

خطوط قديمي وفرسوده تلفن‌هاي ثابت در برخي مناطق شهر قائم شهردر استان مازندران موجب قطعي و خرابي‌هاي پي‌درپي اين وسيله ارتباطي شده و براي مردم مشكلات بسياري ايجاد كرده است.


جمعي از مشتركين مخابرات شهر قائم شهر ضمن بيان اين مطلب از تاخير در ارايه خدمات گلايه و بر لزوم اصلاح و رفع اصولي اين مشكل تاكيد كردند.

يكي از اهالي "بهشتي محله" اين شهر گفت: تلفن‌هاي اين منطقه كه ساكنان زيادي هم دارد بارها و بارها با وزش باد يا بارندگي قطع مي‌شود.

"آمنه حسني" افزود: پس از هر نوبت قطع خطوط با مركز رفع خرابي‌هاي مخابرات تماس گرفته مي‌شود كه مدتي زيادي بايد براي تعمير به انتظار ماند.

وي گفت: تعميرات انجام شده نيز سطحي است زيرا با بارندگي بعدي دوباره اين معايب تكرار مي‌شود.

"احمد شيرواني" يكي از اهالي منطقه "مطهري" شهر قائم شهر در اين مورد گفت: خرابي‌هاي تلفن مشكل تازه‌اي نيست مسوولان در جريان هستند ولي تنها وعده اصلاح امور را مي‌دهند و از اقدام اساسي براي رفع خرابيها خبري نيست.

وي تاكيد كرد: مشكل اصلي در قديمي وفرسوده بودن كابل‌هاي مخابراتي است و با تعميرات جزيي نمي‌توان معايب را مرتفع كرد.

مدير شركت مخابرات شهرستان قائم شهر نيز با تاييد برخي خرابي‌ها گفت:
بيشتر شكايات مربوط به مركز مخابرات طالقاني شهر قائم شهر است كه قدمت خطوط آن به سال‌هاي ‪ ۱۳۵۲‬برمي‌گردد.

"سيدزكريا اسدنيا" مركز طالقاني رااز قديمي‌ترين مراكز مخابرات اين شهر برشمرد و افزود:كابل‌هاي اين منطقه از نوع عايق "كاغذي" است كه بر اثر رطوبت به تدريج فرسوده شده و دچار اتصال و قطعي مي‌شود.

وي به تعويض كابل در اين منطقه اشاره كرد وگفت: حدود ‪ ۸۰‬درصد كابل‌هاي اين مركز با انواع كابل عايق روغني تعويض شده و تا پايان سال‌جاري تمام كابل‌هاي فرسوده تعويض مي‌شود و مشكل به صورت اساسي حل خواهد شد.

در زمان حاضر در شهرستان قائم شهر ‪ ۲۷‬مركز مخابرات شهري و روستايي وجود دارد و بيش از ‪ ۱۰۰‬هزار تلفن ثابت براي مشتركين نصب شده است.(irna)



    ©2013 APG.ir