تعداد بازدید: 6827

توصیه به دیگران 10

جمعه 5 دی 1393-22:0

بهانه ی یک تولد

حيات بشر مرهون رسانه است

مازندنومه 13 ساله شد/گزارش+عکس از جشن تولد سیزدهم


مازندنومه،؛ سرویس اجتماعی، محمداسماعیل بخشی سورکی: جشن سيزده سالگي پایگاه خبری-تحلیلی مازندنومه، عصر امروز با حضور همکاران سایت و خانواده های شان، خبرنگاران، نویسندگان و پژوهشگران، استادان دانشگاه و شاعران و هنرمندان در مجموعه کلبه قائم شهر برگزار شد.

  در اين مراسم دكتر علي كريمي مله-عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران- ضمن تبريك 13 سالگي مازندنومه، با بيان اينكه بعد از چند سال سکوت، در جمع اهل ادب و فرهنگ سخن گفتن بر دشواري كار خواهد افزود، گفت: انسان موجودي اجتماعي و حيوان ناطق است كه در توصيف جديد مي گويند انسان موجودي رسانه اي است تا بتواند با همنوعانش رابطه برقرار كند.

این مدرس دانشگاه به كانال هاي مختلف انتقال پيام توسط رسانه اشاره كرد و ابراز داشت: براي اهل فرهنگ، هنر و قلم بيش از آنكه مجرا و كانال ارتباطي مطرح باشد، پيام و محتواي مخابره شدن اهميت دارد كه در واقع مي توان گفت پيام و محتواي مخابره شده اهميتش از مكانيزم انتقال پيام مهم تر است.

وي گفت: امروز كه فضاي جهان متفاوت تر از گذشته شده، جهان در فضاي رسانه اي قرار گرفته است؛ به طوري كه مي توان ادعا کرد حيات بشر مرهون رسانه است.

اين استاد دانشگاه رسانه سالاري را به معناي زبان انتقال پيام ندانست و گفت: رسانه سالاري به اين معنا است كه رسانه هويت بخش و تحول ساز شده است، به عبارتي مي توان گفت كه رسانه فقط اطلاع رساني نمي كند، بلكه هويت بخشي مي كند و اين نقش فراتر از نقش هاي قبلي رسانه است.

وي با اشاره به نظريه یورگن هابرماس -از نظریه پردازان اجتماعی معاصر- اظهار داشت: رسانه، اهل ادب و فرهنگ و هنر بايد بتوانند سهمي در ايجاد حوزه عمومي داشته باشند.

كريمي مله حوزه عمومي را جايي عنوان كرد كه مردم بدون هيچ ترس و خشونت ساختاري و مشهود مي توانند حرف خود را آزادانه بيان و مسايل جامعه را بين خود آناليز كنند.

این نظریه پرداز علوم سیاسی گفت: حوزه عمومي حوزه خارج از قدرت است كه هر گونه تبادل نظر در آن صورت مي گيرد.

  وی با تاكيد بر اينكه رسانه بايد سهمي در حوزه عمومي داشته باشد، گفت: من فكر مي كنم مازندنومه اگر چه ورودهايي در اين زمينه دارد، اما مي تواند بهتر و بيشتر در اين موضوع وارد شود.

اين استاد دانشگاه با بيان اينكه اگر بناست متعهد به آداب مدنيت باشيم، بايد در حوزه عمومي وارد شويم، افزود: اگر رسانه اي توانست پرسش هاي برانگيزنده و بنيان افكن مطرح كند، قابل قبول است.

وي ادامه داد: اگر با اين پرسش ها افكار جامعه را مشغول كنيم كه جامعه به محيط اطراف خود فكر كند، در آستانه وظايف رسانه در عصر جديد حركت كرده ايم.

کریمی مله با بيان اينكه رسانه بايد بتواند در محل تلاقي بين فضاي جهاني پيوند معقولي برقرار كند، گفت: مازندنومه بايد تمایزی بين خود و ديگر رسانه هاي استان ايجاد كند.

وي با تاكيد بر اينكه مازندنومه بايد هويت متمايزي با ديگر رسانه ها داشته باشد، افزود: گاهي احساس مي شود كه تداخل هويت ها صورت مي پذيرد.

كريمي مله با ذكر خاطره اي از دوران حضور خود در خارج از كشور و رسیدن ايام ماه مبارك رمضان گفت: بنده در اينترنت به دنبال دعاي ربناي استاد شجريان بودم كه در مازندنومه به اين دعا رسيدم و در واقع مازندنومه توانسته بين آن دنيا و دنياي محلي ما پل بزند و اين امكان به مدد ابزار نوين امكان پذير شده است.

* مديريت سايت مانند بندبازي است

دکتر سيف الرضا شهابي- داروساز، تحلیل گر سیاسی و فعال اجتماعی و فرهنگی- نيز در جشن تولد 13 سالگی مازندنومه اظهار داشت: اداره كردن يك سايت خبری در اين شرايط بسيار سخت و دشوار است.

وي با بيان اينكه مديريت سايت مانند بندبازي بر روي يك بند بسيار نازك است كه پايين آن هم آتش است، افزود: اگر اشتباهي رخ دهد ممكن است فرد دچار مشكل شود.

شهابي ابراز اميدواري كرد كه مازندنومه در سال جاري و آينده هم به رسالت خبري، فرهنگي و تحليلي خود بپردازد تا موجب رشد و پويايي فرهنگ مازندران باشد.

*حاشیه ها

- حدود 60 نفر از همکاران مازندنومه، خبرنگاران و استادان دانشگاه و هنرمندان شهرهای مختلف استان در این مراسم حضور داشتند.

- اجرای برنامه را رحمان قدمی برعهده داشت که تکه پرانی هایش بارها لبخند بر لب حاضران نشاند.

- گروه آیینی زندگی سوادکوه به سرپرستی علی حسن نژاد در دو بخش قطعاتی از موسیقی مازندرانی را اجرا کردند. گره موسیقی سنتی هم به سرپرستی حسن علی تبار -هنرمند بابلی- چند قطعه بی کلام اجرا کردند.

- دکتر علی شادمان مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران، دکتر دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، دکتر رضاستاری عضور یئت علمی دانشگاه مازندران، دکتر زین العابدین درگاهی پژوهشگر و نویسنده، دکتر علی رمضانی پاچی پژوهشگر و استاد دانشگاه، دادیار حامدی شاعر، یاسر طالبی مستند ساز، جلال الدین مشمولی کوتنایی نقاش، رضا برمکی رییس خانه مطبوعات مازندران و مهندس عادل عفتی دبیر کارگروه ویژه نظارت بر ساخت و ساز غیر مجاز شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران تعدادی از مهمانان این جشن بودند.

-در پایان مراسم، هرکدام از حاضران به بیان نظرات خود پرداختند و این جشن خودمانی که ساعت 16 آغاز شده بود، در ساعت 19 پایان یافت.

*مطلب مرتبط:

خط خطی های 13 سالگی


  • سه شنبه 16 دی 1393-15:48

    درود بی کران...
    یادم هست حدود 13 سال پیش فکر کنم غروب یکی از روزهای بارونی زمستون بود با عزیزی به دفتر شما در طبقه بالای ساختمانی نزدیک کوچه افتخاری (شهید صابری) قائم شهر اومده بودم و شما گفته بودید قصد راه اندازی مازندنومه رو دارید. دقیقا همینطور بود، درسته...
    براتون آرزوی موفقیت می کنم، همیشه شاد و سربلند باشید...

    • زمانی، حقوقدان؛ تهرانپاسخ به این دیدگاه 1 0
      سه شنبه 9 دی 1393-21:38

      تبریک و شادباش مجدد و سپاس از هم اندیشی موثر و همدلی مناسب سردبیر محترم مازندنومه و همکاران محترم حرفه ای ایشان. گرچه ،از برنامه برگزاری این جشن بی اطلاع بوده، اما حضور برخی از دوستان شمالی مقیم تهران در جشن مازندنومه و اندیشمندان و مسئولان فرهنگی و دانشگاهیمنطقه، مغتنم بوده و نشان از فراگیر بودن کارکرد و اثر بخشی این سایت وزین و رسانه گوهرین دارد.
      قلم هاتان استوار، گزارشاتتان ماندگار و قدم هاتان در عرصه رسالت رسانه ای، پایدار باد.

      • فیس بوک مازندنومهپاسخ به این دیدگاه
        سه شنبه 9 دی 1393-11:13

        تبریک میگم علی آقا. امیدوارم همیشه موفق باشید

        • فیس بوک مازندنومهپاسخ به این دیدگاه
          سه شنبه 9 دی 1393-11:12

          خدا قوت علی آقا. تلاش های ارزشمندت قابل تحسین بوده و هست. امیدوارم مستمر باشه. خوشحالم در کنار شما یاد می گیرم.

          • فیس بوک مازندنومهپاسخ به این دیدگاه
            سه شنبه 9 دی 1393-11:10

            تبریک وخسته نباشید به شما وتمامی همکاران خوب مازند نومه

            • دوشنبه 8 دی 1393-18:47

              مازندنومه و علی صادقی معمولا پیام های منو نمی ذاری ولی برات می نویسم؛ توهم نزن بابا سایتی نیستی بعد سیزده سال! اینقدر خودت خودتو قربان نرو.......راستی با آجدانی رابطه شکرآب شد دعوت نداشت؟ یا نه چون دیگه مدیر کل ارشاد نمیشه تحویلش نمی گیری مثل گذشته؟ چون پارسال محور صحبت هات آجدانی بود. راستی یادم رفت تو نون به نرخ روز می خوری والان دور شادمان بهتره باشی....

              • مهران علی نیاپاسخ به این دیدگاه
                سه شنبه 9 دی 1393-8:39

                عقده و کینه و حقارت و بددلی از سرتا پای این نوشته می بارد!! احتمالا نویسنده بدون نام، دست اندرکار یکی از همین رسانه های مخالف است. مازندنومه با گذاشتن این کامنت نشان داد این ادعا پوچ و بی ربط است. ما این سایت رو دوست داریم چون متعادل و نقش آفرین و تولیدمحورو فرهنگی و اثرگذار است. این بشر که عقده خالی کرده بیشتر ضعف خود را نشان داده تا ضعف مازندنومه را. متاسفم برای این جور افکار مسموم و کینه جو و حقیر در فضای رسانه ای استان. شرم باد

              • دوشنبه 8 دی 1393-13:14

                سلام به عوامل مازندنومه و بويژه آقاي صادقي
                كار پر زحمتي مي باشد اميدوارم روند رو به رشدي داشته باشد.
                آقاي صادقي حواسش باشد مازندنومه چندسالي مي شود كه جهت خوشآيند مديران اجرايي استان قلم و قدم مي زند و وابستگي به نهادهاي دولتي يافته است.
                مقالات و مطالب فرهنگي و اجتماعي و تحليل در اين راستا جايگاهش را از دست داده است.
                آرشيوها و ساير بخش ها هنوز خالي مي باشد.
                امبدواريم معايبش برطرف شود و آزادانه در جهت پرداختن به مسائل مهم مازندران قلم فرسايي نمايد.
                به اميد بالندگي محتوايي.

                • کمال نیوزپاسخ به این دیدگاه 1 0
                  دوشنبه 8 دی 1393-1:30

                  سیزدهمین سالگرد پایگاه خبری مازندنومه را تبریک عرض نموده و برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.
                  کمال نیوز

                  • منا مرادي پاسخ به این دیدگاه 0 1
                    يکشنبه 7 دی 1393-23:27

                    جناب آقاي صادقي تبريك خدمت شما و خانوده محترمتان
                    پاينده باشيد

                    • مهدوی - هارش نیوزپاسخ به این دیدگاه
                      يکشنبه 7 دی 1393-18:49

                      عرض درود و تبریک به یاران پر تلاش سایت مازند نومه، و مدیر محترم، جناب صادقی ..
                      امید که در پناه ایزد تعالی همیشه توفیق رفیق راهتان باد

                      • يکشنبه 7 دی 1393-16:42

                        "جان چه باشد ؟ با خبر از خیر و شر "

                        جان نباشد جز خبر در آزمون
                        هر که را افزون خبر جانش فزون
                        جان ما از جان حیوان بیشتر
                        از چه زان رو که فزون دارد خبر
                        انسان از درگاه آگاهی است که انسانتر می شود به سخن دیگر حقیقت آدمی در حقیقت یابی است وحقیقت جان ما در خبر است خبری که درآن پرده پنداری نباشد، و در این مسیر رسانه ها می توانند بر جهل نور بتابند و آگاهی را چون روشنی بر دل تاریکی نشانند!!باشد که تیرگی به روشنی بپیوندد!هرچند عدالت در عرصه ثروت و قدرت تعریف اما اکنون عدالت در عرصه معرفت می تواند به عدالت در عرصه های مذکور کمک شایانی کند. امید است مازندنومه حقیقت یابی و حقیقت گویی را همچنان سرلوحه کار خویش قراردهد و کماکان راه را برای نقادی هموارنگاهدارد و عرصه را بر فحاشی و مداحی(تملق) نگشاید و پاسدار سه عنصر "جمعیت(مردم)،حقیقت و طبیعت" بماند.
                        هرکه او آگاه‏تر ، با جان‏تراست
                        اقتضای جان چو ای دل آگهی است
                        هر که آگه تر بود جانش قوی است
                        روح را تأثیر آگاهی بود
                        هر که را این بیش اللهی بود
                        چون جهان جان سراسر آگهی است
                        هر که بیجان است ازدانش تهی است

                        • يکشنبه 7 دی 1393-8:1

                          چرا مراسم را عمومي تر برگزارنگرديد تا تعداد بيشتري در اين چشن با شكوه شركت كنند .بهرحال حضور استاداني مثل دكتر بزرگ نيا - دكترشهابي -دكتر كريمي و...براي سايت با ارزش مازندنومه .باعث افتخار است

                          • هراز نیوز پاسخ به این دیدگاه 4 1
                            شنبه 6 دی 1393-23:27

                            سلام
                            سیزدهمین سالگرد تولد مازند نومه را به مدیر محترم مسوول ، سردبیر ، خبرنگاران و همه عزیزان و همکاران آن رسانه تبریک می گوییم .
                            با احترام
                            هراز نیوز

                            • فیس بوک مازندنومه4پاسخ به این دیدگاه 1 1
                              شنبه 6 دی 1393-23:25

                              ایشالله 120 ساله شی جوون!

                              • فیس بوک مازندنومه3پاسخ به این دیدگاه 1 1
                                شنبه 6 دی 1393-23:24

                                تبریک و خسته نباشید جناب صادقی عزیز

                                • فیس بوک مازندنومه2پاسخ به این دیدگاه 1 1
                                  شنبه 6 دی 1393-23:24

                                  علی جان تبریک . قلم تان همچنان پر توان و تن تان همچنان تندرست و سلامت . تبریک منو بپذیر علی آقا ِ عزیز .

                                  • فیس بوک مازندنومه1پاسخ به این دیدگاه 2 1
                                    شنبه 6 دی 1393-23:23

                                    علی صادقی، انسانی خوشفکر، خوش قلم و خوش پا(دونده وپرکار) آست. همین، رمز ماندگاری مازندنومه است. خداقوت علی آقا، دستمریزاد!.

                                    • رضا رضائیپاسخ به این دیدگاه 1 1
                                      شنبه 6 دی 1393-23:15

                                      بسیار زیبا و باشکوه بود جشن

                                      • دوستدارتپاسخ به این دیدگاه 1 1
                                        شنبه 6 دی 1393-22:57

                                        با سلام خدمت علی اقا صادقی ضمن تبریک امیدوارم در پوشش خبری از عملکرد دستگاهها اجرایی استان اطلاع رسانی شود.و واقعیات نقاط قوت و ضعفها بیان شود .و امیدوارم کامنتهای ارسالی نیز گزینشی نمایش داده نشود...

                                        • محمد عظیمیپاسخ به این دیدگاه 2 1
                                          شنبه 6 دی 1393-22:48

                                          جشن تولد سایت ارزشمند و فرهنگ مدار مازندنومه ، هم اندیشی یک حرکت موثر و اخلاق مدار در رسانه های مازندران است و جناب آقای صادقی با مدیریت فعال و توانمند نشان داده اند که می شود بستر فرهنگی را همچنان پویا نگه داشت. موفق و سربلند باشید.

                                          • علی رستم نژاد نشلیپاسخ به این دیدگاه 2 1
                                            شنبه 6 دی 1393-22:31

                                            دوست عزیز جناب آقای صادقی
                                            بنده از طرف دوستانم در انجمن تاریخ محلی ایران تولد صد سالگی مازندنومه را برای حضرتعالی و همکارانتان آرزومندم.
                                            ستاره نی تِه ماهی مازند نومه
                                            ته همه درد دوائی مازندنومه
                                            هرچی بَوم خِداوری کم هَسّه
                                            تِه مازرون صفا ئی مازند نومه

                                            • محمدحسین ملایی کندلوسیپاسخ به این دیدگاه 9 1
                                              شنبه 6 دی 1393-22:11

                                              مدیریت وب سایت خبری کاری بسیار سختی است و به اصطلاح محلی " وَچِه ماری" هست چون مرتب باید بالای سر اون بود و خبرها رو آپدیت کرد.
                                              توی این حرفه تشویق حلقه مفقوده است اما در عوض تا دلتان بخواهد تهدید و انتقاد نسبت به وب سایت و خبرنگاران فراوان.
                                              بهرحال حرفه ما همین است دیگر.عادت کردیم به تهدیدات و انتقادات و زخم بان خوردن ها و این نشان از عملکرد خوب و مثر یک رسانه و خبرنگار دارد.
                                              بی شک مازندنومه در سالیان سال همواره بسیار تاثیر گذار بوده و توانسته قدرتمند ظاهر شود.
                                              خسته نباشید ویژه به جناب آقای علی صادقی و خبرنگاران مازندنومه.
                                              به امید روزی که به خبرگزاری مازندنومه ارتقا یابد.

                                              • شنبه 6 دی 1393-22:9

                                                درود بر جناب صادقی و درود و سپاس از سایت مازندنومه.

                                                • سردبیر مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 3 1
                                                  شنبه 6 دی 1393-21:55

                                                  درود بر دوستان فرهیخته و همکاران رسانه ای. از ابراز محبت ها و پیام های شادباش شما خرسند شدیم، دست شما را می بوسیم و بی نهایت سپاسگزاریم. آرمان که در فرصتی دیگر، سایر عزیزان و وابستگان را نیز در چنین مجالس شادمانی ملاقات کنیم. به امید دیدار روی تان

                                                  • مازنی نیوزپاسخ به این دیدگاه 2 1
                                                    شنبه 6 دی 1393-21:2

                                                    ضمن عرض تبریک برای دوستان خوبمان در مازند نومه آرزوی موفقیت داریم...

                                                    • حسن محمدی پاسخ به این دیدگاه 1 1
                                                      شنبه 6 دی 1393-18:47

                                                      همیشه جمع دوستان مازندنومه و نسیم و رایحه خوش این سایت ارزشمند با مسئولیت و نقش آفرینی زیبا و دلنشین و هدفمند جناب علی آقای صادقی را دوست داشتم و می ستایم.

                                                      • شنبه 6 دی 1393-18:36

                                                        اقای دکتر شهابی جمله جالبی گفته کار رسانه در کشورما مثل بند بازی است که اگر سهوا هم دچار اشتباه و خطا بشوید داخل اتش افتادید.روی این حساب کار خیلی مشکلی است .

                                                        • بابل_فریبرزسیفی_زینب حبیب پورپاسخ به این دیدگاه 2 1
                                                          شنبه 6 دی 1393-15:47

                                                          مبارک باشد،به امیدموفقیت بیشتر

                                                          • فرهودجلاليپاسخ به این دیدگاه 2 3
                                                            شنبه 6 دی 1393-15:0

                                                            جناب صادقي عزيز تلاش حضرتعالي وهمه دست اندركاران ان رسانه در اين وانفساي زمانه ستودني است.سيزدهمين سال تولد را صدسال ارزومندم كلامي از حضرت مولانا تقديم تو باد:
                                                            خاك امين وهرچه در وي كاشتي بي خيانت جنس ان برداشتي
                                                            گرتو سنگ صخره ومرمر شوي چون به صاحب دل رسي گوهر شوي
                                                            مهرپاكان در ميان جان نشان دل مده الا به مهر دلخوشان
                                                            ..دل تورا در كوي اهل دل كشد تن تو را درحبس اب وگل كشد..
                                                            هين غذاي دل بده ازهمدمي زو بجو اقبال را از مقبلي..
                                                            جان بي معني در اين تن بي خلاف هست همچون تيغ چوبين در غلاف..
                                                            تيغ در زرادخانه ي اولياست ديدن ايشان شما را كيمياست
                                                            جمله دانايان همين گفته همين هست دانا رحمت اللعالمين.
                                                            پيروز ومستدام به از ديروز.

                                                            • شنبه 6 دی 1393-14:33

                                                              دلا در عاشقی ثابت قدم باش که در این راه نباشد کار بی اجر برای جناب صادقی و همکاران محترمشان ارزوی توفیق دارم

                                                              • اصغر معصومی برنتیپاسخ به این دیدگاه 1 1
                                                                شنبه 6 دی 1393-13:47

                                                                تبریک انشا الله موفق باشید مدیریت وبلاگ
                                                                http://savadko124.blogfa.com/

                                                                • شنبه 6 دی 1393-13:27

                                                                  علی خودش منظمه
                                                                  تولد سایتش هم منظمه
                                                                  مرسی

                                                                  • نوروز تقی پورپاسخ به این دیدگاه 2 1
                                                                    شنبه 6 دی 1393-13:25

                                                                    درود فراوان خدمت دوست وهمکار عزیزمان اقای صادقی عزیز
                                                                    تولد تنها سایت وزین تحلیلی _خبری استان مازندران را بشما وهمکاران گرامی شما تبریک وشادباش عرض میکنم خواستیم یه چیزایی بگیم که سیامک حبیبی پیش دستی کرد وگفت!
                                                                    شادمان بمانید وپایدار تاابد با سایت زیبای مازند نومه

                                                                    • مدیر سایت khaber.irپاسخ به این دیدگاه 6 0
                                                                      شنبه 6 دی 1393-13:18

                                                                      ضمن تبریک و آرزوی موفقیت انشالله 120 ساله شی جوون!

                                                                      • اعظم کردانپاسخ به این دیدگاه 1 0
                                                                        شنبه 6 دی 1393-13:16

                                                                        با سلام خدمت مدیریت محترم سایت مازندنومه، تولدتون مبارک، درخشان باشید

                                                                        • شنبه 6 دی 1393-12:38

                                                                          جان نباشد جز خبر در آزمون
                                                                          هر كه را افزون خبر، جانش فزون
                                                                          جان ما از جان حيوان بيشتر
                                                                          از چه؟ زان رو كه فزون دارد خبر
                                                                          اميد كه مازندنومه بپايد و همچنان راستى را پاس بدارد و آن گونه كه دكتر كريمى فرمودند در حوزه عمومى تاثيرگذارتر باشد.

                                                                          • عادل جهان‌آرایپاسخ به این دیدگاه 3 2
                                                                            شنبه 6 دی 1393-12:22

                                                                            علی‌آقای عزیز، دوستان و همکاران گرامی در سایت مازندنومه.
                                                                            13سالگی‌تان مبارک، امید که در راه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به هموطنان و همزبان‌های مازنی ما همچنان ساعی و کوشا باشید. این راهِ سخت و پر خطر، خطر دارد... ولی شیرین است... خبر باده تلخ است، اما نشئه شیرینی دارد که لذت شهد آن در نوشانوشش فهمیده می‌شود...
                                                                            زندگی‌تان سرشار از شیرینی باد.

                                                                            • شنبه 6 دی 1393-11:31

                                                                              به نظر میا د مجلس با شکوهی بوده است وبا حضور شخصیتهایی مانند دکتر شهابی ودکتر بزرگ نیا مجلس وزینی برگزارشده.

                                                                              • شنبه 6 دی 1393-10:37

                                                                                تول ل دت م با رک .ت ول ل دت م بارک .
                                                                                تولدت مبارک.همیشه موفق باشید

                                                                                • رضا از جمنانپاسخ به این دیدگاه 3 0
                                                                                  شنبه 6 دی 1393-10:34

                                                                                  رحمان قدمی طنازی نکنه با تیکه پرانی هاش جای تعجب داره .
                                                                                  انشالله جشن تولد 14 سالگی و15 سالگی وهمین طور بالاتر مازندنومه در رستوران های زنجیره ایی...

                                                                                  • شنبه 6 دی 1393-10:16

                                                                                    آقاي دكتر كريمي استاد دوست داشتني.

                                                                                    • سیامک حبیبیپاسخ به این دیدگاه 8 3
                                                                                      شنبه 6 دی 1393-10:11

                                                                                      با عرض تبریک به دوستان عزیزم در مازندنومه خصوصه علی صادقی عزیز و خانوم فلاحی.خیلی خوشحالم که رسانه ای پر محتوا و مولد هستید و هرگز این تریبون را به دکانی برای سوء استفاده های مالی و سیاسی تبدیل نکرده اید.خوشحالم که در این سیزده سال «ارزش » ها را فدای «لغزش »ها نکردید.امیدوارم که این راه را با قدرت ادامه دهید .

                                                                                      • شنبه 6 دی 1393-10:5

                                                                                        نه در مازندران و رشت و حومه
                                                                                        نه در کاخ و نه در قصر و نه کومه
                                                                                        تو حتی در فضا خواننده داری
                                                                                        هزاران آفرین، مازندنومه!

                                                                                        • شنبه 6 دی 1393-8:35

                                                                                          در بازار داغ سیاست بازی وجود سایت فرهنگی مازند نومه یک نعمت است.
                                                                                          مازند نومه تاکنون پاک زندگی کرده، خدا کمک کند همچنان پاکیزه بماند.

                                                                                          • عادل روحیپاسخ به این دیدگاه 3 1
                                                                                            شنبه 6 دی 1393-8:24

                                                                                            با سلام
                                                                                            جناب اقای صادقی انشاالله مبارک باشد در پناه ایزد منان
                                                                                            با آرزوی موفقیت برای جنابعالی و همه همکاران و تحلیل گران عرصه سیاست ، فرهنگ ، اجتماع ؛ اخلاق ؛حقوق ، هنر

                                                                                            عادل روحی
                                                                                            مدیر پایگاه خبری اصلاح نیوز

                                                                                            • يكي از حاضرين پاسخ به این دیدگاه 2 0
                                                                                              شنبه 6 دی 1393-8:17

                                                                                              مراسم بسيار خوب و صميمانه بودبراي سايت مازندنومه در تحقق اهدافش ارزوي موفيت دارم

                                                                                              • شنبه 6 دی 1393-6:23

                                                                                                صدسالگی را برای مازندنومه آرزو می کنم البته نه شکل خط خطی آن را ! ! تبریک به مناسبت سیزده سالگی مازندنومه و با دعای دور ماندن آن از نحوست سیزده !!!

                                                                                                • شنبه 6 دی 1393-2:20

                                                                                                  با آرزوی موفقیت برای آقای صادقی و سایت مازند نومه


                                                                                                  ©2013 APG.ir