تعداد بازدید: 7437

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 23 دی 1393-22:46

تذکری که داده شد، امتیازی که گرفته شد

دامادی: کلینیک شماره دو طوبی راه اندازی می شود

دستاوردهای تذکر و جلسه محمد دامادی با وزیر بهداشت: ساختمان بیمارستان مهر به دستور شخص وزیر تبدیل به کلینیک شماره دو طوبی می شود/موافقت وزیر برای کمک 250 میلیون تومانی به دانشکده دندان پزشکی/ تعدادی آمبولانس به ساری و میاندرود اختصاص خواهد یافت/تجهیز بیمارستان فاطمه زهرا(س) تا 22 بهمن.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: هنوز  بیش از پنج روز از حضور محمد دامادی در کلینیک طوبی ساری نگذشته بود، که او در دیدار با وزیر بهداشت قول های اجرایی فراوانی از این وزیر نور چشمی روحانی برای مرکز استان مازندران گرفت تا به قول خودش:«با دست پر به ساری بیاید».

هفته گذشته این نماینده با حضور در کلینیک طوبی از نزدیک با مشکلات مراجعه کنندگان این مرکز درمانی آشنا شد. دیداری که نزدیک به دو ساعت به طول انجامید و دامادی در آن سعی کرد تنها شنونده مشکلات مردمی  باشد که بعضا از شهر های مختلف استان خود را به آنجا رسانده بودند.

 خبر حضورش در طوبی خیلی زود در هر سه  طبقه پخش شد  و مردم برای بیان مشکلات خود را به او رساندند. یکی می گفت:« سال قبل که برای عمل آمده بودم، مدارک و دو میلیون ونیم پولم را از من دزدیدند.  از مسئولان بیمارستان بخواهید تا برای مرکزی به این بزرگی دوربین نصب کنند.»

 دیگری از نبود تمهیدات لازم در حوزه درمانی  برای استانی که پیشتاز انقلاب و دوران دفاع مقدس بوده گلایه می کند. نفر بعد جوانی بود که  برای درمان مادرش در بخش مغز و استخوان آمده بود و از روند نوبت دهی پزشکان گلایه می کرد. می گفت:« یکی از دکترها در مرکز درمانی به او گفته سه ماه دیگر بیا، مادر من پیر است خب اگر تا سه ماه دیگر مادرم فوت شد چه؟!»

پنج روز پس از این بازدید و در صبح روز دوشنبه  دامادی در تذکری به وزیر بهداشت ابتدا از او  به دلیل وضعیت اجرای طرح پزشک خانواده گلایه می کند و می گوید: « اگر این طرح خوب است چرا هم‌اکنون  و با همین شرایط در کل کشور اجرا نمی‌شود؟ و اگر هم اشکال به آن وارد است، چرا فقط در دو استان کشور اجرا می‌شود؟»

او  سپس به طعنه می گوید: « یک روز به این طرح عنوان ملی داده می‌شود و امروز می‌گویند این طرح به‌عنوان پایلوت و آزمایشی مطرح است.»

همانجا ادامه تذکر را به مشکلات کلینیک طوبی می کشاند: «آقای وزیر! ساختمان کلینیک طوبی به‌عنوان یک مجتمع آموزشی بود که امروز با حجم گسترده‌ای از مراجعان به‌عنوان سیستم درمانی از آن استفاده می‌شود. این چه درمانی است که مردم باید ساعت 2 بعدازظهر تا 11 شب منتظر نوبت باشند که این وضعیت حتی بازدید ما را از این کلینیک را با هزار و یک مشکل مواجه کرد؟ این کلینیک به هیچ عنوان سیستم گرمایشی ندارد و فضای کافی برای ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان در این مرکز وجود ندارد. فشار کار بر روی پرسنل کلینیک هم زیاد است که روی کیفیت کار تاثیر می گذارد.»



ساعتی بعد جلسه خصوصی با وزیر بهداشت فراهم می شود. فرصتی برای حرف های  کلان تر و کسب امتیاز بیشتر برای حوزه انتخابیه اش.

 جلسه که به پایان می رسد، صدای دامادی از پشت تلفن نشان می دهد این نشست پر بار بوده است: «هفته گذشته که به طوبی رفته بودیم و آن وضعیت را دیدم تصمیم گرفتم برای حل آن قدمی بردارم. با چند نفر از پزشکان هم مشورت کردم. این حجم از بیماران  در طوبی نگران کننده است . در نهایت در دیداری که با وزیر  برگزار شد موافقت ایشان را برای برپایی کلینیک شماره دو طوبی در ساری گرفتم. ساختمان بیمارستان مهر به دستور شخص وزیر تبدیل به کلینیک شماره دو طوبی می شود. یک طبقه از آن هم کلینیک ویژه خواهد شد که در ان از بهترین متخصصان استفاده می شود. این مساله به رشد منطقه  هم کمک خواهد کرد. در خصوص دانشکده دندان پزشکی هم موافقت ایشان را برای کمک 250 میلیون تومانی گرفتم. به زودی تعدادی آمبولانس هم به ساری و میاندرود اختصاص خواهد یافت. تعدادش هنوز مشخص نیست اما  به زودی مشخص می شود. مورد بعد دستوری بود که از ایشان برای تجهیز اورژانس بیمارستان فاطمه زهرا (س) گرفتیم. قرار بر این شد که تا 22 بهمن این بیمارستان مجهز شود. تجهیز این بیمارستان در زمینه قلب آن را به یکی از بهترین ها در این حوزه تبدیل می کند. شخص آقای وزیر هم برای افتتاح آن خواهد آمد. قرار دیگری هم شد مبنی بر اینکه بیمارستان ماهفروجک را با همکاری وزارت راه بسازند و آن را به بخش خصوصی ندهند.»

دامادی خبر ویژه دیگری هم دارد: «زمین نیروی انتظامی به خارج از شهر منتقل خواهد شد. این تصمیم با هماهنگی وزیر کشور و سردار احمدی مقدم  انجام شده است. چند هفته قبل به اتفاق استاندار از بیمارستان فاطمه زهرا (س) بازدید کردیم قرار شد این زمین را برای اضافه کردن تخت بیمارستان و ساختمان در اختیار این مرکز درمان بیماران قلبی قرار دهند. زمین های سطح شهر فرصت ایجاد زیر ساخت ها برای نسل امروز و آینده هستند!»

*تذکری که به امتیاز منجر شد

محمد دامادی در نشست علنی دوشنبه 22 دی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با گذشت 2 سال از اجرای طرح شتاب‌زده پزشک خانواده در مازندران همچنان زیرساخت‌های آن با مشکل همراه است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: یک روز به این طرح عنوان ملی داده می‌شود و امروز می‌گویند این طرح به‌عنوان پایلوت و آزمایشی مطرح است.



عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: با توجه به درهم تنیده بودن شهر و روستا در مازندران این طرح مشکلات فراوانی را برای مردم و پزشکان به وجود آورده است، چرا که قراردادهای قبلی لغو شده و مردم در صورت مراجعه به پزشکان قابل اعتماد خود قادر نیستند از خدمات بیمه استفاده کنند.

وی گفت: نیروی انسانی و تجهیزات لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده مهیا نیست، همچنین آقای وزیر این طرح را موجود ناقص‌الخلقه معرفی کرده است. سوال این است که اگر این طرح خوب است چرا هم‌اکنون با همین شرایط در کل کشور اجرا نمی‌شود؟ و اگر هم اشکال به آن وارد است، چرا فقط در دو استان کشور اجرا می‌شود؟

دامادی ادامه داد: ساختمان کلینیک طوبی به‌عنوان یک مجتمع آموزشی بود که امروز با حجم گسترده‌ای از مراجعان به‌عنوان سیستم درمانی از آن استفاده می‌شود. این چه درمانی است که مردم باید ساعت 2 بعدازظهر تا 11 شب منتظر نوبت باشند که این وضعیت حتی بازدید ما از این کلینیک را با هزار و یک مشکل مواجه کرد؟

نماینده مردم ساری در مجلس اضافه کرد: این کلینیک به هیچ عنوان سیستم گرمایشی ندارد و فضای کافی برای ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان در این مرکز وجود ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در رابطه با مشکلات جاده گوهرباران نیز گفت: 2 سال است که آقای وزیر به ما قول داده‌اند و هنوز هم این جاده تلفات دارد، چقدر باید این جاده تلفات‌دهی داشته باشد تا مسئولان به فکر حل مشکل این جاده باشند؟

وی ادامه داد: بیمه کشاورزان مازندرانی چرا مرتفع نمی‌شود؟ چرا کشاورزان را بیمه نمی‌کنید؟ چرا همه اقشار حقوق بازنشستگی دارند اما کشاورز محروم حق بازنشستگی ندارد؟ از دولت انتظار داریم که مشکلات صنایع چوب را برطرف کند.

 


  • شنبه 27 دی 1393-17:47

    آقای دامادی وقتی احیانا از مسیر ساری -تاکام عبور میکنند چه احساسی به ایشان دست میدهد؟؟آیا از وضعیت جاده موجود احساس شرم وخجالت نمیکنند؟ نکنه از این منطقه عبور نمیکنند؟ یا باتوجه به فرارسیدن ایام انتخابات باید ابزار تبلیغاتی ایشان ونماینده دیگر فراهم گردد؟؟؟

    • پنجشنبه 25 دی 1393-15:34

      کم کم بوی صادقانه خدمت به مشام می رسد.
      خدای نکرده اصلا ذهنتون سمت انتخابات و این مقوله ها نره

      • راهبندی ریکاپاسخ به این دیدگاه 4 3
        پنجشنبه 25 دی 1393-12:28

        خدمون از جیب خودمون میریم استن اجاره میکنیم تو راهبند واسش بنر میزنیم تا کور شود هر آنکس که نتواند دید

        • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 5 2
          پنجشنبه 25 دی 1393-9:35

          نماینده های سوادکوه وقائم شهریه کم ازاین جوون زیرک بیاموزند!!!

          • جوانان اصلاح طلب ساريپاسخ به این دیدگاه 6 2
            پنجشنبه 25 دی 1393-7:15

            ...من به اتفاق يك نفر از دفتر دامادي به روابط عمومي شهرداري ساري براي نصب بنر تشكر مراجعه كرديم كه گفتند اجازه نصب هيچ بنري رو براي مهندس دامادي نداريم..

            • پنجشنبه 25 دی 1393-8:47

              دروغ نگو
              چون اولا تابلوها تبليغاتي دست شركت خصوصي است شما ميخواستين مفت باشه...

              • جوانان اصلاح طلب ساريپاسخ به این دیدگاه 1 2
                پنجشنبه 25 دی 1393-10:25

                چطور براي سالگرد ...و داروخونه ها و كبابي ها مفته براي عملكرد دامادي بايد پول داده بشه.عكسهاي تبليغات رايگان شهرداري براي دوستان موجوده در خدمتيم

            • پنجشنبه 25 دی 1393-7:14

              انشا... كه خيره
              كلينيك طوبي چند سالي هست داره عالي كارميكنه خداييش اينهمه دكتر فوق تخصص با ويزيت اندك تقريبا رايگانه كلينيك طوبي درزمان دكتر ناصحي با حمايت دكتر...قوت گرفت انحصاربه كسي نيست لطفا از ازدحام جمعيت به نفع خودتان سوء استفاده نكنين

              • چهارشنبه 24 دی 1393-19:16

                زحمات سایر نمایندگان رو نادیده نمی گیریم
                محمد دامادی جوانی ست کوشا وسخت کوش
                صداوسیمای ساری به هیچ عنوان با او همکاری وهمیاری نکرده است
                چندین نطق اتشین داشته کدوم پخش شده؟
                اینهمه پیگیری کرده ایا این رسم جوانمردی ست؟
                همین حالا مذیز عامل بانک ملی کشور رو اورده
                کسی می داند
                ایرادی ندارد یه قاضی عادل بالا سر محمد است( خداوند عادل) میداند بس است
                پسرنیک شهر ما ما عاشقانه دوست داریم وتا پای جان با شما می مانیم
                جوانان وحامیان شما در شهرستان ساری

                • چهارشنبه 24 دی 1393-15:50

                  از پیگیریهای مجدانه حضرتعالی برای توسعه شهرستان ساری و میاندرود کمال تشکر را داریم

                  • چهارشنبه 24 دی 1393-10:28

                    پیگیری خوبی بود برای درمان استان متشکرم دامادی

                    • چهارشنبه 24 دی 1393-10:25

                      افرین بر زبان گویای مردم ساری ومیاندرود
                      نطقهای اتشینت در مجلس را شنیدم
                      جوان ساعی و پر تلاش ممنونتیم.......


                      ©2013 APG.ir