تعداد بازدید: 3818

توصیه به دیگران 4

چهارشنبه 24 دی 1393-20:50

قدردانی فرماندار از مازندنومه

محمدی: مدیون رسانه ها هستم

ادامه پیگیری های فرماندار در مورد مشکلات یک مجموعه مسکن مهر در قائم شهر/ مهدی محمدی: هر آنچه را که در توان داریم انجام خواهیم داد/ اصحاب رسانه همواره حد واصل مردم ومسئولان هستند.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضاشریعتی: پس از اطلاع رسانی مازندنومه مبنی بر وجود مشکلات فاضلاب در مسکن مهر یک محله و وضعیت نامناسب محیط زیست منطقه، فرماندار و تعدادی از کارشناسان ضمن بازدید از مکان، پی گیری جدی رفع مشکل مردم شدند. مدیرکل بنیاد مسکن مازندران هم در گفت و گوی تلفنی با مهدی محمدی وعده داد مشکل فاضلاب مسکن مهر 64 دستگاه چشمه سر قائم شهر را حل کند.

فرماندار قائم شهر علی رغم آن که امروز یکی از بستگان نزدیک خود را از دست داده بود، طبق قرار قبلی در مسجد امیر المومنین چشمه سر حاضر شد.

  در این جلسه و دیدار مردمی که از ساعت 17 عصر روز چهارشنبه با حضور حمیدی معاون بنیاد مسکن مازندران، قاسم پور رییس بنیاد مسکن شهرستان، رمضانپور از شرکت آب وفاضلاب، شهردار و رییس شورای شهر و و چند مسئول دستگاه اجرایی برگزار شد، فرماندار قائم شهر با بیان اینکه آرزوی توفیق خدمات بیشتر برای دولت تدبیر وامید دارم، گفت: ما حتما هر آنچه را که در توان داریم انجام خواهیم داد و در این راستا معمولا هفته ای دو بار یک شب در روستا و یک شب در شهر بازدید محله به محله را برگزار می کنیم.

محمدی با بیان اینکه با توجه به ضرورت پیش آمده در مورد مسکن مهر چشمه سر، این جلسه به صورت فوق العاده برگزار شد.

وی از زحمات مجموعه پایگاه خبری مازندنومه در پیگیری موضوع مرتبط با فاضلاب مسکن مهر قدردانی کرد وافزود: من خودم را مدیون اصحاب رسانه می دانم، اصحاب رسانه همواره حد واصل مردم ومسئولان هستند.

این مسئول در خصوص فاضلاب این مجموعه مسکن مهر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مهندس هاشمی -مدیر کل بنیاد استان- قرار شد تا ایشان هرگونه همکاری را جهت حل این مهم با مجموعه همکاران ما در قائم شهر داشته باشند و از این رو دیروز کارشناسان را جهت بازدید از منطقه اعزام کردند.

محمدی افزود: در راستای خدمت رسانی در مواردی که از نظر تخصیص اعتباری توان نداشته باشیم، در اولین فرصت تخصیص اعتبار خواهیم گرفت.

فرماندار قائم شهر سپس از روسای دستگاها خواست تا به پرسش های مردمی پاسخ دهند.

*گرفتن مشاور برای اجرای طرح جمع آوری آب های سطحی

مهدی ابراهیمی -رییس شورای شهر قائم شهر- در خصوص بحث پیاده رو سازی مناطق شهرستان قائم شهر گفت: در مواردی که پیاده روی یک منطقه نیاز به آسفالت یا مرمت داشته باشد تا قبل از عید پیگیری خواهیم کرد.

وی در خصوص جمع آوری آب های سطحی شهرستان اظهار داشت: برای این مهم شورای شهر به شهردار اجازه داد تا سقف یک میلیارد تومان اعتبار مشاور جهت مطالعه بگیرد.

رییس شورای شهر قائم شهر در خصوص تجمع ایستگاه های ارتباطی 8 روستا در منطقه چشمه سر گفت: با همکاری شورای این روستاها و شورای شهر تهیه یک زمین برای احداث ایستگاه می تواند از بار ترافیکی منطقه کم کند.

*رصد آمار زندانیان

مهری -جانشین فرماندهی انتظامی قائمشهر- با بیان اینکه نیروی انتظامی 26 وظیفه را بر عهده دارد، اظهار داشت: مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی تامین امنیت جامعه است.

وی افزود: برای آنکه مردم مناطق مختلف دچار مشکل نشوند، ما روسای کلانتری ها را مامور کنیم تا آمار زندانیان آزاد شده منطقه را رصد کنند.

مهری گفت: این آمار سه شنبه هر هفته مورد بررسی و رصد قرار می گیرد.

* منطقه سیراب شده است

حمیدی -معاون بنیاد مسکن مازندران- با بیان اینکه مسکن مهر قائم شهر سال 91 به متقاضیان تحویل موقت داده شد و یکسال بعد تحویل قطعی انجام گرفت، افزود: زمان تحویل در پی طرح مواردی از سوی ساکنان با توجه به تجربه مشابه در تنکابن تصمیم به احداث چاه های جذبی به متراژ 50 متر مکعب شد.

وی با بیان اینکه توپوگرافی این است که سطح از سطح کوچه پایین تر است و منطقه سیراب شده است، افزود: این زمین ها قبلا زمین کشاورزی بوده است وآب های سطحی هم به سمت انتهای کوچه می رود که خود باعث ایجاد مشکل خواهد شد!

معاون بنیاد مسکن مازندران خاطر نشان کرد: در صورتی که در کوچه کانال کشی انجام گیرد، با کلر زنی به این آب می توان وضعیت کوچه را بهبود بخشید.

* نباید راهکار سطحی و گذرا داد

فرماندار قائم شهر در این هنگام با بیان اینکه با وجود فصل سرما وضع به این صورت است، اذعان کرد: نباید راهکار سطحی و گذرا داد و باید به فکر کاری زیر بنایی بود.

وی تصریح کرد: بهتر است شهرداری و بنیاد مسکن با همکاری هم تا قبل از رسیدن فصل گرما نسبت به اقدام عملی حل این مشکل اقدام کنند تا شرمنده مردم نباشیم و از پیامدهای زیست محیطی در منطقه جلوگیری به عمل آوریم.

گفتنی است برای بررسی بیشتر و رسیدن به راهکار نهایی قرار شد تا صبح روز پنج شنبه 25 دی ماه، از ساعت 8 صبح مسئولان و کارشناسان در منطقه حاضر شوند و نسبت به پیگیری مشکل اقدام کنند.

خاطرنشان می کنیم فرماندار قائم شهر پیشنهاد تغییر جلسه به دلیل از دست دادن یکی از نزدیکان خود را به علت روی زمین نماندن کار مردم نپذیرفت.

هم چنین برخی مسئولان حاضر، بعد از جلسه به ملاقات برادر شهید بهرامی، رییس هیئت امنای امامزاده اسماعیل و از رزمندگان دفاع مقدس– که در بستر بیماری به سر می برد، رفتند.

 منطقه چشمه سر قائم شهر 700 خانوار دارد.

*مطالب مرتبط

مردم در غرقاب فاضلاب/مسکن مهر آلودگی هدیه داد!

تدبیر فوری فرماندار قائم شهر برای رفع یک مشکل


  • شمشیرباز یک دستپاسخ به این دیدگاه 2 0
    پنجشنبه 25 دی 1393-14:26

    مشخصه يك عده چون مازندنومه از نماینده های شهر انتقاد کرد دارند به تخریب عملکرد فرماندار دست میزنند وبا نامهای ی معجول کاامنت میزارن تا تمام کارهای محمدی رو به نام خودشون سند بزنند.

    • پنجشنبه 25 دی 1393-12:26

      آقای علی پور درست است انتخابات نزدیک است و شاهد آقای برزگ نیا هم وارد صحنه شود اما تخریب هم حدی دارد شما که در ستاد قالیباف ودر کنار ....دارد خیلی تلاش نموده اید انشالله .....بررسی شود

      • پنجشنبه 25 دی 1393-11:24

        خدا کند همه مشکلات با تدبیر رسانه ها و مسئولان به همین شکل پیگیری و حل شود

        • پنجشنبه 25 دی 1393-10:12

          آقای رضای شریعتی گل !
          شدی خبرنگار اختصاصی فرماندار ؟؟؟؟؟؟؟؟

          • پنجشنبه 25 دی 1393-7:15

            عجب تبليغاتي به راه انداختند دوبچه محل


            ©2013 APG.ir