تعداد بازدید: 3177

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 28 دی 1393-12:25

پیشنهاد فرماندار قائم شهر:

سوت کارخانه نساجی 12 بهمن به صدا درآید

مهدی محمدی: سوت کارخانه نساجی در لحظه ورود تاریخی امام به کشور، به صدا در آید تا مردم بدانند مشکل چندین ساله و پیچیده کارخانه نساجی حل شده است/مشکلات کارگران نساجی قائم شهر بعد از سال‌ها بالاخره در دولت تدبیر و امید حل شد.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضا شریعتی: مهدی محمدی -فرماندار قائم شهر- صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر با بیان اینکه 22 بهمن تجلی اراده مردم ایران است، گفت: وظیفه ما این است که امید وآرزوی رو به بهبود وضع جامعه را برای ملت ایران نمایان سازیم تا عظمت این مراسم که در همه جهان رصد می شود، عیان شود.

وی با ذکر نام روسای 12 کمیته تخصصی که برای برگزاری مراسم دهه فجر تشکیل شده است، اظهار داشت: این ایام فرصت بسیار مناسبی برای همکاران ما است تا مجموعه عملکرد خود را در حوزه شهرستانی، استانی و ملی به نمایش بگذارند.

فرماندار قائم شهر با اشاره به تاثیر همراهی خبرنگاران با مدیران اظهار داشت: همکاری خبرنگاران با مدیران دستگاه ها فوق العاده است.

وی با اشاره به پیگیری های رسانه ای مربوط به مشکلات پروژه مسکن مهر چشمه سر و برخی کامنت های انتقادی کاربران مازندنومه، ضمن ابراز قدردانی از رسانه ها، اظهار داشت: اصحاب رسانه حلقه واسط مسئولان ومردم هستند و بهتر است منتقدان هم نقدهای سازنده ارائه دهند.

محمدی با اشاره به راه اندازی کارخانه نساجی مازندران ضمن تشکر از مسئولان خاطر نشان کرد: از مسئول کمیته کارگری درخواست می کنم سوت کارخانه نساجی در لحظه ورود تاریخی امام به کشور، به صدا در آید تا مردم بدانند مشکل چندین ساله و پیچیده کارخانه نساجی حل شده است.

وی با بیان اینکه می توان بازدید کارخانه را به اتفاق مسئولان در آن روز برگزار کرد، گفت: در بازدید آقای همتی -مدیرعامل بانک ملی کشور- از کارخانه نساجی تصور ایشان این بود که کارخانه فعال نیست، اما زمانی که کارخانه را از نزدیک دید، برای همکاری با آن اعلام آمادگی کرد.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه مشکلات کارگران نساجی قائم شهر بعد از سال‌ها در دولت تدبیر و امید حل شد، افزود: برای آنکه کارخانه بتواند به تعهدی که در خصوص افزایش پرسنل از 350 نفر به هزار نفر تاپایان سال 94 داده است موفق عمل کند، همه باید دست به دست هم بدهیم.

*حضور مدیران برخی دستگاه ها در روستاها کم تر حس می شود

در این جلسه بخشدار مرکزی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه برنامه روسای ادارات شهرستانی باشد، گفت: حضور مدیران برخی دستگاه ها در روستاها کم تر حس می شود.

حجت الله مولایی قرا با اشاره به آنکه پیاده روی خانوادگی در دو یا سه روستا برگزار خواهد شد، اظهار داشت: برای این ایام 11 پروژه آماده شده است که دو پروژه آغاز عملیات اجرایی ومابقی آن که با همکاری مردم روستا، شورا ودهیاری انجام گرفته است شروع به کار است.

یحیی علی نژاد -مدیر فرهنگی شهرداری قائم شهر- هم گفت: از مهم ترین برنامه های شهرداری، رژه تاکسی ها در ساعت 9:33 دقیقه 12 بهمن، جشن انقلاب، برپایی ایستگاه صلواتی در 5 نقطه شهر، بلند کردن بالن در دو نقطه شهر و آتش بازی است.


  • دنیوی از قائمهشرپاسخ به این دیدگاه 1 7
    دوشنبه 29 دی 1393-20:13

    آقای محمدی...برادر من موضوع نساجی به همت نماینده ساعی و پر تلاش شهرمان جناب آقای علیپوربه اینجا رسیده است،این همت ملی و کشوری را می طلبید،که بوسیله اوصورت گرفته است،نمی دانم چرا تو،جو گرفته شده ای.......!!!؟؟؟؟


©2013 APG.ir