تعداد بازدید: 8137

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 2 بهمن 1393-0:33

صالحیان مشاور کشاورزیان شد

پس از چند سال دوری از مناصب دولتی، با حکم داود کشاورزیان -معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای- فرهاد صالحیان به سمت مشاور او انتخاب شد+متن حکم


مازندنومه، سرویس سیاسی: با این که چند سالیست در سکوت خبری به سر می برد، نام مهندس فرهاد صالحیان هنوز اما در خاطر حداقل اهالی رسانه در مازندران فراموش نشده است.

او که کارشناس ارشد ترافیک دارد و ضمن تدریس دانشگاهی، زمانی در اوایل دهه 80 کارمند معمولی سازمان پایانه ها و حمل و نقل استان مازندران بود، خیلی زود استعدادها و توانمندی هایش را بروز داد و ضمن بهره گیری از فضای رسانه ای و استفاده از فرصت ها، پس از صیدانلو، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان شد.

 

صالحیان -این جوان اهل روستای متی کلای بابل-در تابستان سال 88 به پایتخت رفت و مدیرکل پایانه ها و حمل و نقل استان تهران شد. اداره متبوع او سه سال پیاپی از سوی مرتضي تمدن -استاندار وقت تهران- به عنوان دستگاه نمونه استانی شناخته شد و لوح و تنديس جشنواره شهید رجایی را دریافت کرد.

در ادامه مسیر ترقی خود، فرهاد صالحیان در سال 1390 به سمت سرپرست دفتر سرمايه‌گذاري و نظارت بر بهره‌برداري سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منصوب شد.

به هر روی پس از چند سال دوری از مناصب دولتی، این بار با حکم داود کشاورزیان -معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای- فرهاد صالحیان به سمت مشاور او انتخاب شد و روز چهارشنبه ابلاغ حکمش را دریافت کرد .

در بخشی از این حکم آمده: «آقای مهندس فرهاد صالحیان، با توجه به سوابق علمی و تخصصی جنابعالی در صنعت حمل و نقل، به موجب این حکم به سمت مشاور ریاست سازمان منصوب می شوید.»


  • رقيه آرائي پاسخ به این دیدگاه 1 1
    يکشنبه 21 آذر 1395-12:49

    آرزو دارم همچين آدم توانمند و سختكوشي كه براي آباداني وپيشبرد اهداف ايران عزيزمان تلاش ميكنن به مدارج بالاتري دست يابند و خداوند متعال هميشه پشت و پناهشان باشه. آقاي مهندس صالحيان لايق بالاتر ازين ها هستند.به اميد موفقيت روزافزون براي اين برادر گرامي

    • میثم یوسف پورپاسخ به این دیدگاه 7 1
      شنبه 5 ارديبهشت 1394-16:46

      با توجه به سوابق علمی و اجرایی یکی از نیروهای قوی و تاثیرگذار در استان می توانند باشند
      چشم به آینده داریم تا همچین نیروهایی روز به روز مراتب ترقی رو طی نماید..
      به امید توفیق روز افزون

      • حسین نیاپاسخ به این دیدگاه 10 2
        دوشنبه 13 بهمن 1393-7:56

        سلام ازجمله خصایص آقای دکتر صالحیان جدیت درکار ,وخستگی ناپذیری وتلاش شبانه روزی میباشد ما هم از طرف اهالی شهرستان بابل آرزوی موفقیت برای اوداریم .

        • علی احمدیپاسخ به این دیدگاه 10 3
          جمعه 3 بهمن 1393-9:37

          سلام بنظرم اقای دکتر صالحیان فردی بسیار موفق و متخصص میباشد در 2 سال مرخصی که از سازمان راهداری داشت در حال تحصیل در مقطع دکترای مهندسی صنایع دانشگاه تهران بوده و در واقع ایشان سرمایه وزارت راه و شهرسازی و از افتخارات مازندران میباشند من هم این انتصاب را به ایشان مردم شریف مازندران و جامعه حمل و نقل کشور تبریک عرض میکنم


          ©2013 APG.ir