تعداد بازدید: 4112

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 8 بهمن 1393-11:0

شمارش معکوس برای برگزاری همایش بین المللی تاریخ محلی مازندران

پیش همایش سوم در بابل/رونمایی از تمبر یادبود

سومین پیش‌همایش کنفرانس بین‌المللی تاریخ محلی مازندران با سخنرانی استاد «حسن انوشه» و دکتر «علی ططری» پنج‌شنبه در بابل برگزار می شود/تمبر یادبود این همایش با همکاری اداره کل پست استان مازندران طراحی و رونمایی خواهد شد.


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: شورای سیاست‌گذاری نخستین همایش بین‌المللی تاریخ محلی مازندران، سومین پیش‌همایش این کنفرانس بین‌المللی را با سخنرانی دکتر «حسن انوشه» -پژوهشگر و استاد برجسته تاریخ- و دکتر «علی ططری» -مدیرکل پژوهشی کتابخانه مجلس شورای اسلامی- پنج‌شنبه این هفته در بابل برگزار خواهد کرد.

دو پیش همایش هم پاییز امسال با حضور استادانی از دانشگاه اصفهان و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در ساری برگزار شده بود.

در این نشست قرار است تعدادی از مورخان، پژوهشگران، نویسندگان، مدرسان و دانشجویان حوزه تاریخ، ادبیات، باستان‌شناسی، فلسفه، کتابداری و علوم اجتماعی ضرورت‌های این همایش بین‌المللی را مورد بررسی قرار دهند و پیرامون راه‌های مناسب‌تر برای دریافت خروجی از این همایش تبادل نظر کنند.

علاوه بر شورای سیاست‌گذاری نخستین همایش بین‌المللی تاریخ محلی مازندران، مرکز پژوهش و توسعه دفتر «حسین نیازآذری» نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، معاونت برنامه‌ریزی و پژوهشی اداره آموزش و پرورش بابل و بنیاد علمی حریری بابل در برگزار این نشست همکاری دارند.

این پیش‌همایش ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه 9 بهمن در بنیاد علمی حریری بابل برگزار می‌شود.

همچنین با نزدیک شدن به زمان برگزاری نخستین همایش بین‌المللی تاریخ محلی مازندران، مدیرکل پست استان مازندران در نشست با اعضای شورای سیاستگذاری همایش، از آمادگی این اداره کل برای همکاری با برگزارکنندگان همایش تاریخ محلی مازندران خبر داد و گفت: با توجه به این‌که اداره پست یک دستگاه فرهنگی است و بخش قابل توجهی از فعالیت‌های این اداره در حوزه فرهنگ جای می‌گیرد، در برگزاری چنین همایش‌هایی که به پیشینه فرهنگی و تاریخی منطقه ارتباط دارند، تا حد امکان از هر گونه همکاری و کمک دریغ نخواهیم کرد.

«علی‌اصغر قاسمیان» افزود: اداره کل پست این آمادگی را دارد تا علاوه بر بررسی پیشنهادهای مسئولان برگزاری همایش، برخی خدمات شامل صدور و تحویل دعوتنامه‌ها برای مهمانان سراسر کشور، پیگیری برای رونمایی از تمبر ویژه همایش تاریخ محلی مازندران، انجام تبلیغات برای همایش بر روی قبوض و برخی خدمات ویژه اداره پست را نیز ارائه دهد.

در نشست مدیرکل پست استان و اعضای شورای سیاستگذاری مقرر شد که تمبر یادبود این همایش با همکاری اداره کل پست استان مازندران طراحی و رونمایی شود.

گفتنی است همایش بین المللی تاریخ محلی مازندران 7 اسفندماه در ساری برگزار می شود.

*مطالب مرتبط

پیش همایش تاریخ محلی در بابل

در تاریخ محلی از همسایگان خود عقب‌تر هستیم

همایش تاریخ محلی قدم خوبی برای مازندران است

نخستین نشست بین المللی تاریخ محلی مازندران برگزار می شود

بررسی تاریخ محلی مازندران در یک نشست بین المللی

اصغری آقمشهدی: آماده همکاری هستیم

مازندران میزبان پنجمین نشست تاریخ محلی



    ©2013 APG.ir