تعداد بازدید: 3763

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 19 بهمن 1393-10:17

با حضور معاون استاندار مازندران؛

پروژه های عمرانی میاندورود افتتاح شد

فرماندار میاندورود: بناي ما استفاده از همه سلايق سياسي براي پيشبرد اهداف دولت تدبير و اميد است/معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري مازندران:ديپلماسي فعال جمهوري اسلامي از اوج عزت و قدرت نظام نشان دارد.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، محمداسماعیل بخشی سورکی: صبح امروز با حضور معاون استاندار مازندران و فرماندار مياندورود پروژه هاي افتتاحي اين شهرستان در ايام دهه فجر به بهره برداري رسيد.

در اين مراسم ابتدا مدرسه شهيد تقوي روستاي لاليم با اعتباري بالغ بر 670 ميليون تومان افتتاح شد، سپس دهياري روستاي دارابكلا با اعتبار 120 ميليون تومان به بهره برداري رسيد.

تكميل پل حلمسر با اعتباري بالغ بر550 ميليون تومان و مرغداري مرغ مادر گوشتي روستاي اناردين با اعتبار چهار ميليارد و 800 ميليوني و همچنين ساختمان دهياري روستاي بادله با اعتبار 200 ميليون تومان پروژه های دیگر بود..

در اين مراسم ارسطو قادري-فرماندار مياندورود-با اشاره به فضاي خوب به وجود آمده در شهرستان و وحدت رويه دستگاه هاي اجرايي جهت خدمت به مردم اظهار داشت: بزرگترين دغدغه ما در بخش بهداشت و درمان بود كه با حضور وزير بهداشت پروژه درمان بستر تيپ يك شهر سورك افتتاح خواهد شد.

وي گفت: از هم اكنون متخصصان پزشكي جهت فعاليت در اين مركز اعلام آمادگي كرده اند كه اميدواريم با بهره برداري از اين مركز درماني بخشي از مشكلات مردم مرتفع شود.

قادري در روستاي دارابكلا نيز در جمع مردم و مسئولان اظهار داشت: دارابكلا پيشاني سيل گرفتگي در شهرستان بوده است كه با اقدامات مسئولان و طرح هايي كه در حال انجام است بخشي از اين مشكلات حل شده است.

وي به توزيع اعتبارات دولتي بدون دخالت دادن جريان هاي سياسي در شهرستان اشاره كرد و گفت: بناي ما استفاده از همه سلايق سياسي براي پيشبرد اهداف دولت تدبير و اميد است.

فرماندار مياندورود در روستاي بادله نيز گفت: ساختمان دهياري نماد شهري و بخشي است و اعتقاد داريم در همه زمينه هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي مردم پاي كار آمدند و مشكلات حل شده است.

*شكل بصري روستا زيباتر شود

حسن خيريان پور –معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري مازندران- در روستاي لاليم اظهار داشت: فجر به معناي شكفتن و نمايان شدن است و خوشحاليم كه 36 سال از عمر كشور در سايه نظام اسلامي گذشت.

وي به ديپلماسي فعال جمهوري اسلامي و پيگيري اهداف ملي اشاره كرد و گفت:همه اين موارد نشان از اوج عزت و قدرت نظام مقدس اسلامي دارد.

وي با بيان اينكه در عصر دانايي قرار داريم و كشوري پيروز است كه دسترسي به علم و دانايي داشته باشد، افزود:جوامع بشري از دو آفت جهالت و ناداني و همچنين آفت بي ديني و بي تقوايي و فاصله گرفتن از معنويات دچار آسيب هستند، لذا اگر به دنبال گفتمان انساني هستيم در جامعه بايد به دنبال علم و دانايي بود و به لباس تقوا نيز مجهز شد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري مازندران ابراز داشت: در دستور كار مديريت عالي استان، شتاب دادن به روند توسعه استان و رسيدگي به مسايل و مشكلات مردم قرار دارد.

وي تاکید کرد: در سطح استان و در ايام دهه فجر بيش از 1385 پروژه عمراني، طرح توليدي و اقتصادي با اعتباري بالغ بر 660ميليارد تومان به بهره برداري خواهد رسيد.

خيريان پور گفت: حق مردم فراتر از اينها است و تلاش مديران استان هم ارتقاي سطح خدمت رساني به مردم در حد شان و منزلت استان است.

وي در روستاي دارابكلا با بيان اينكه هيچ رسالتي براي مسئولان مهم تر از خدمت گذاري به مردم نيست، اظهار داشت: بايد ظرفيت ها را بشناسيم و با برنامه ريزي درست بتوانيم در حوزه اجرا نيز به خوبي عمل كنيم.

وي با اشاره به قانون اساسي و اتكاي امور كشور به راي و نظر مردم گفت: شوراهاي اسلامي در كشور به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي شكل گرفت و اداره امور روستاها و شهرها به مردم واگذار شد.

خيريان پور با بيان اينكه اكثر مسئولان ما روستازاده هستند و با مسايل مربوط به روستا آشنا هستند، افزود: يكي از نيازهاي اساسي ما توجه به عمران روستايي است و بايد تلاش كرد كه در همه ابعاد سازندگي و خدمت رساني به مردم گام هاي بلندي برداريم.

وي با اشاره به اجراي طرح هادي روستايي در روستاهاي استان اظهار داشت: تلاش هاي خوبي را بنياد مسكن و دهياران در اين حوزه انجام داده اند اما كافي نيست و بايد با برنامه ريزي درست شكل بصري روستا نيز زيباتر شود.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري مازندران كنترل ساخت و سازها و توجه به اين امر را يكي از نيازهاي اصلي روستاها عنوان كرد و گفت: رعايت اصول در اجراي ضوابط طرح هاي هادي روستايي مورد نظر است.

خيريان پور در جمع مردم روستاي بادله و در مراسم افتتاحيه ساختمان دهياري بادله نيز ابراز داشت: دولت جمهوري اسلامي ايران به پشتوانه ملت مي تواند مقتدرانه در همه صحنه هاي بين المللي حضور يابد و اگر هم تحريم هاي ظالمانه بر ملت اعمال شود به پشتوانه ملت مي توان تحريم را پشت سر گذاشت.

وي با بيان اينكه اقدام شما در ساخت ساختمان دهياري به نوعي تجلي مشاركت، حضور، وفاق و هم افزايي مردم را نشان مي دهد، افزود: با تدبير شوراي اسلامي و پيگيري دهيار همه ادارات خدمت رسان در اين ساختمان تجميع شده اند تا بتوان به شكل بهتري به مردم خدمت رساني كرد.

اين مسئول ابراز داشت: اميدواريم روزي را شاهد باشيم كه همه روستاهاي مازندران با استقرار واحدهاي خدمت رسان به شكل متمركز بتواند در عرصه خدمت به مردم موفق تر عمل كرد.

*در طرح نهضت آسفالت رتبه اول كشور را داریم

جان الله عبدي-مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري مازندران-نيز در اين مراسم با اشاره به افتتاح پروژه هاروستايي در دهه فجر امسال اظهار داشت: تعداد 1350 پرو‍ژه عمراني در كل استان داشتيم كه 630 پروژه آن در حوزه روستايي به واسطه دستگاه هاي اجرايي مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

اين مسئول گفت: مشاركت مردم مازندران در طرح نهضت آسفالت در دولت تدبير و اميد رتبه اول كشور را دارد.

وي به آسفالت 250 كيلومتر راه روستايي و افتتاح آن در ايام دهه فجر اشاره كرد و گفت: سامان دهي زيرساخت هاي اشتغال و توسعه پايدار و افزايش درآمدهاي اقتصادي مردم از عمده اهداف ما است.



    ©2013 APG.ir