تعداد بازدید: 3766

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 20 بهمن 1393-21:13

رییس شورای شهر ساری:

عده ای نمی خواهند ما پایتخت بهارنارنج باشیم

جشنواره کشوری کاریکاتور "محله ما" افتتاح شد/شمشیربند: کشیدن کاریکاتور، علم و دانش و جسارت می خواهد- بالا بروید و پایین بیایید ما مرکز استان هستیم.


 مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، مینامحسن پور: آیین افتتاحیه اولین جشنواره کشوری کاریکاتور "محله ما" با حضور چند تن از اعضای شورای شهر و معاونان شهردار ساری، عصر دوشنبه در سالن شهید باغبانی حوزه هنری مازندران برگزار شد.

علیجان شمشیربند -رییس شورای شهر ساری- با اشاره به پیشرفت های اخیر مرکز استان در زمینه شهری و فرهنگی، تصریح کرد: بعضی ها نمی خواهند شکوه ساری را ببینند و دست هایی در کار است که می خواهد ساری عقب مانده باشد و عظمت مرکز استان نادیده گرفته شود.

وی با بیان اینکه کسی که دیکته می نویسد ممکن است غلط هم داشته باشد و باید غلط را تصحیح کرد، افزود: خیلی زیباست که کاریکاتوریست می تواند یک تصویر هدف دار خلق کند.

وی همچنین گفت: کشیدن کاریکاتور، علم و دانش و جسارت می خواهد.

شمشیربند اولین جشنواره کشوری کاریکاتور را در دو بخش شهری و ویژه ساری شهر بهارنارنج معرفی کرد.

این مسوول در بخش دیگری از سخنانش در خصوص پایتخت بهار نارنج بودن ساری گفت: عده ای نمی خواهند ما پایتخت بهارنارنج باشیم، اما بالا بروید و پایین بیایید ما مرکز استان هستیم و مدیران استان باید در حد استانی فعالیت کنند.

شمشیربند اضافه کرد: ساری پیشانی و نماد استان مازندران است و هنرمندان باید هنر مدیران شهری را به کل استان نشان دهند.

در ادامه مراسم از کتاب جشنواره رونمایی شد. سپس گروه موسیقی مازندرانی تبری به اجرای چند قطعه پرداخت.

در پایان نیز داوران و برگزیدگان جشنواره قدردانی شدند و سالن نمایش آثار جشنواره نیز با حضور همه شرکت کنندگان و به دست مسوولان شهر ساری افتتاح شد.

 


  • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 5 1
    چهارشنبه 22 بهمن 1393-1:33

    جناب شمشیربند شمشیرو از رو بستن!!!
    ساری بهار نارنج !!!
    دیگه؟!

    • چهارشنبه 22 بهمن 1393-0:14

      از این مسئول انتظار میرود نسبت به برگزاری منظم جلسات شورای شهر ومدیریت بعضی از اعضای شورا اقدام کند در ضمن کارهای خیلی مهمتری در ساری وجود دارد .به اصل خواسته های شهر وندان ساروی بپردازیدتا بیراهه نرفته باشید

      • سه شنبه 21 بهمن 1393-22:24

        ...
        دم این مسئولین ساروی گرم که با حرفهای پرمغز و راه گشایشان مارا به یاد دوران کودکی با آن خاطرات شیرین می اندازند. حتما همین کارها و حرفها را ادامه دهند تا استان پیشرفت کند!!!! صدآفرین

        • از شهر همیشه بهار نارنج: بابلپاسخ به این دیدگاه 8 1
          سه شنبه 21 بهمن 1393-16:27

          به دوستان ساروی هم بعنوان شهروندان مرکز استان احترام میزارم و هم به عنوان انسانهای فرهنگ دوست، اما با این بازیهای بهارنارنجی که شورع کردید آبروی خودتان که به خودتان مربوطه اما آبروی یک استان را بردید. همه زمان چپ و راست میگید بابلیها حق شماها رو خوردند اولا نوش‏ جانشان دوما شما چرا دارید به حق معنوی بابلیها دست اندازی میکنید.
          بیزحمت یه نمد دیگه بسازید

          • سه شنبه 21 بهمن 1393-7:12

            رئیس شورای شهر،شهردار،اعضای شورا خجالت نکشیدید به نمایشگاه کتاب نیامدید؟؟؟؟؟؟شما خودتونو فرهنگی میدونین؟؟؟؟متاسفم براتون،

            • از شهر بهارنارنجپاسخ به این دیدگاه 20 4
              سه شنبه 21 بهمن 1393-0:33

              کسی به شما کاری نداره. فقط یک کم خلاقیت میخواد که از شهرهای همجوار عنوان دزدی نکنید. کار سختی نیست ...


              ©2013 APG.ir