تعداد بازدید: 3071

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 21 بهمن 1393-10:38

چون چشمه ای زلال

دو بیانیه/بیانیه های شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران + جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مازندران  به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی


 مازندنومه، سرویس سیاسی: دو بیانیه از سوی دو تشکل اصلاح طلب و اصولگرای فعال در استان به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی به دست ما رسیده که متن کامل هر دو بیانیه، ابتدا بیانیه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران وسپس بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مازندران در زیر از نظرتان می گذرد:

*شواری هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران

22بهمن سرآغازفصل  نوین تاریخ کهن ایران اسلامی است، یاد و نام وخاطره ی امام خمینی(ره)بنیانگذار جمهوری اسلامی وشهدای گلگون کفن ایران اسلامی در سی و ششمین بهار آزادی گرامی باد.

حماسه عظیم و پرشکوه22بهمن نقطه ی عطف همت و اراده ی مردم در حراست از عزت انقلابی و شرف ملی بر تارک تاریخ ایران اسلامی است.دلبستگی مردم و عزم راسخ مردم ایران در دفاع از آرمان های برافراشته ی انقلاب،آگاهانه و پرمعنا و ستودنیست.بیداری اسلامی ملت ها و دفاع قاطع مردم از ارزشهای اسلامی و انقلابی و حضور آنها در صحنه های مختلف یکی از زیباترین جلوه گاهای مظاهر هوشیاری مردم انقلابی است که در غالبِ مفاهیم و معانی مادی نمی گنجد، مردم ایران در طول این سالیان برغم تمامی مصایب و مشکلات همواره دلبستگی خودشان را به اسلام و نظام و امام راحل (ره) پرصلابت و پرمعناحفظ نموده اند ،ملت بزرگ ایران اسلامی  در سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی با عبرت گیری از سرنوشت انقلابات ِسایر ملت ها از ارزشهای دینی و انقلابی خویش تحت زعامت رهبری فرزانه و انقلابی همواره تلاش وافری دارند تا از راه و میراث گرانقدر شهدا و فداکاریهای مردمِ انقلابی صیانت و پاسداری نمایند.

بی تردید دشمنان انقلاب اسلامی که در طول این سالها بیشترین نقش آفرینی را در ایجاد موانع و مشکلات بر سر راه ملت ایران داشته اند و با ایجاد تفرقه و خیانت در بین مردم مسلمان ایران و کشورهای اسلامی بیشترین نقش را در ناکامی جوامع اسلامی ایفا نموده اند، بی شک چشمانِ نافذ انقلابیون و مردم مسلمان و ولی امرمسلمین جهان با مراقبت از آن دستاوردها همواره دست شیاطین و مستکبرین عالم را ازاین شیطنتها و فزون خواهی شان قطع خواهند نمود.

براستی کیست که نداند ملت بزرگ ایران و رهبری فرزانه ی آن راهی که در فردای پیروزی انقلاب اسلامی رفته اند راه عدالتخواهی، استقلال طلبی، و آزادیخواهی بوده است و تاکنون ثابت کرده اند که همواره برآن  راه تا پیروزی نهایی حق بر باطل ادامه خواهند داد، بی گمان پیروزی در همه ی وعده های حقی که ملت ایران در پیمودن آن پای خواهد فشرد بر اساس نص صریح قران که پیروزی از آنِ حق است ،می باشد.

شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیضمن پیمان و بیعت مجدد با آرمان های امام راحل(ره) و دستاورد های انقلاب و خون شهدا از عموم طبقات و اقشار مختلف ملت ایران می خواهد تا همچنان با حضور آگاهانه و مقتدرانه ی خویش در متن اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی با غلبه بر مشکلات و مصائب در صحنه های مختلف حضور داشته و با استقامت بر این راه بزرگ تاریخی آزادیخواهی ،وحدت و پرهیز از تفرقه و اختلاف و احترام به سلیقه ها و گرایشهای متفاوت در صحنه های مختلف صیانت از آرمان های امام راحل(ره) حضوری آگاهانه داشته باشند، ضمن آنکه از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی  و ریاست محترم جمهوری تقاضا مینمائیم به نیاز های مردم و خصوصا"جوانان اعم از شغل، ازدواج، تحصیل آسان، مسکن آنها توجه ویژه نمایند و نسبت به رفع مشکلات اقتصادی مردم و حل معضلات تورم کمر شکن اقدامات عاجل نمایند، و از قوه قضائیه و قضات محترم تقاضای موکد داریم که با عدل و انصاف و ایجاد امید در مردم و جوانان، دستان خائن را از بیت المال با اقامه ی عدالت از اول عادل مظلوم جهان امام علی (ع) بصورت قاطعانه  قطع نمایند و با تکیه بر مدیران امین و کارآمد، ضمن حفظ آبروی افراد، مردم را نسبت به اجرای عدالت امیدوار نمایند.

توفیق و توکل برخداوند و تکیه بر ملت بزرگ ایران بزرگترین افتخار تاریخ انقلاب به رهبری امام راحل(ره)در سی و ششمین بهار آزادی جای خالی آن پیر فرزانه را با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و یاد و نام همه انقلابیون گرامی میداریم  باوری عمیق داریم که اتکا و اتکال به خداوند بزرگترین مدافع و پشتیبان دستاوردهای انقلاب بزرگ ملت ایران است.

                                                                                                     ان الله مع الصابرین
شواری هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران

* بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مازندران  

ملت ایران هر سال با حرکت خود در بیست ودوم بهمن، دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب نشینی کرده است. (مقام معظم رهبری)

36 سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد و این درخت نه چندان کهن با وجود همه تندبادها و تیشه های خصمانه همچنان استوار و پابرجا ایستاده است.

شاید به جرأت بتوان ادعا کرد که اگر این سختی ها، دشواریها و دشمنی ها بر سر راه هر نظام دیگری قرار می گرفت به راحتی کمر آن را در اولین روزهای شکل گیری آن می شکست.

اما انقلاب اسلامی با فرماندهی و درایت امام خمینی(ره)، جانفشانی و فداکاری مردم عزیزمان و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری محکم تر از هروقت بر روی پای خود ایستاده است.

انقلاب اسلامی ایران همچون چشمه زلالی در حال جوشیدن بوده و از همان ابتدا هدفش سیراب کردن انسانها در سراسر جهان بوده است و طبیعی است که در این مسیر، لشکریان شیطان به رهبری آمریکای جنایت کار و متحدانش دست روی دست نگذاشته و در پی خشکانیدن این چشمه زلال الهی برآیند. اما مردم کشور ما با همه تلاش های مذبوحانه دشمن در عرصه های مختلفی چون تبلیغات منفی، سیاه نمایی ها، تحریم ها، ترورها و... در کنار رهبر خود ایستاده و نقشه های شوم دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می کنند.

22 بهمن نمادی است از تجدید میثاق ملت غیور ایران با آرمانها و اصول انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها و خباثت های دشمنان اسلام از همان سالهای پیروزی انقلاب تا کنون.

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مازندران نیز همچون آحاد مردم کشور عزیزمان ایران به ندای رهبری عزیز لبیک گفته و با دعوت از مردم شریف مازندران به راهپیمایی 22 بهمن، عهد و پیمان خود با امام راحل، شهدای عزیز و مقام معظم رهبری را بار دیگر تازه می کند تا ان شاءالله پرچم این انقلاب با ادامه این راه به دست صاحب اصلی این کشور حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداء (عج) سپرده شود.

                                        جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مازندران  

 



    ©2013 APG.ir