تعداد بازدید: 2344

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 24 شهريور 1384-0:0

مريد ناطق نوري هستيم!

مريم بهروزى دبير كميته سياسى جبهه پيروان خط امام و رهبرى اظهار داشت: چنانچه جلسه اصلى شوراى هماهنگى پيروان خط امام و رهبرى تشكيل شود، به احتمال قوى ناطق نورى نيز در آن جلسه حضور خواهد داشت.


 وى افزود: آخرين جلسه شوراى هماهنگى بعد از انتخاب احمدى نژاد به عنوان رئيس جمهور براى تنظيم نامه تبريك به وى برگزار شد كه ناطق نورى نيز در اين جلسه حضور داشت و در تنظيم نامه شركت كرد، اما بعد از آن شورا جلسه اى نداشته تا ناطق در آن حاضر نباشد و استعفايى نيز در كار نبوده است.

از سوي ديگر عضو شوراى هماهنگى نيروهاى انقلاب اسلامى گفت: بحث حضور ناطق نورى در شوراى هماهنگى نيروهاى انقلاب، بحث مريد و مرشدى است و همه اعضاى شورا خود را مريد وى مى دانند، بنابراين تمام تلاش خود را براى برگرداندن ايشان انجام خواهند داد. محمدحسين عبدالخالقى همچنين گفت: ناطق نورى انتخابات شوراهاى شهر و روستا و مجلس شوراى اسلامى را به خوبى مديريت كرد و در انتخابات رياست جمهورى نيز در نهايت يك اصولگرا موفق شد بنابراين ايشان نبايد به خاطر عدم تمكين برخى اعضا به پيمان هاى بسته شده در انتخابات رياست جمهورى ناراحت شود.

عضو حزب موتلفه اسلامى اظهار داشت: بسيارى از بزرگان و اعضاى شوراى هماهنگى براى برگرداندن ناطق نورى به شوراى هماهنگى با ايشان صحبت كرده اند و ايشان در هيچ يك از جلسات دوستانه به طور رسمى اعلام نكرده است كه به طور قطع مى خواهد استعفا دهد. دبير اجرايى جامعه اسلامى انجمن هاى اصناف و بازار خاطرنشان كرد: ناطق نورى در حال حاضر رئيس شوراى هماهنگى است و ما تمام تلاش خود را براى ادامه فعاليت وى انجام خواهيم داد اما تصميم با خود ايشان است.(ilna+aftabnews)



    ©2013 APG.ir