تعداد بازدید: 3321

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 28 بهمن 1393-19:29

میاندورود در مسیر توسعه فرهنگی

29بهمن؛ پیش همایش تاریخ محلی/6 اسفند؛ همایش امامان جمعه

همایش ائمه جمعه استان با حضور نماینده ولی فقیه، 45 ائمه جمعه و استاندار مازندران، ششم اسفندماه در میاندورود برگزارمی شود/ پیش همایش تاریخ محلی مازندران 29 بهمن ماه در میاندورود برگزار می شود.


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، محمداسماعیل بخشی سورکی: حجت الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری پیش از ظهر امروز در فرمانداری میاندورود از برگزاری همایش ائمه جمعه استان در اسفندماه سال جاری در میاندورود خبر داد.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، 45 ائمه جمعه و استاندار مازندران برگزار خواهد شد، افزود:مدیران و مسئولان فرهنگی استان نیز در این همایش حضور خواهند یافت که کار فرهنگی بسیار بزرگی است.

حجت الاسلام رسولی ائمه جمعه را قطب و متصدیان اصلی فرهنگ در جامعه دانست و گفت:این ظرفیت های فرهنگی از نقاط مختلف استان به میاندورود خواهند آمد و به این دلیل اتفاق بسیار مهمی برای شهرستان خواهد بود.

وی از بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان پشتیبان برگزاری این همایش یاد کرد و گفت: بعد از 36 سال هنوز دغدغه نظام اسلامی، بانکداری اسلامی است.

امام جمعه میاندورود با قدردانی از حرکت مسئولانه مدیران این بانک اظهار داشت: یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی کمک به مردم در امر معیشت و سامان دهی بحث اقتصادی است که با این حرکت محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه نشست تخصصی از ساعت 8.30 چهارشنبه ششم اسفند ماه با حضور ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه آغاز خواهد شد افزود: ساعت 10.30 دقیقه هم نشست با حضور استاندار و معاونان وی تا نماز ظهر و عصر ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام رسولی مکان برگزاری این مراسم را مسجد جامع شهر سورک عنوان کرد و گفت: قرار است در این مراسم 15 دقیقه نماینده شهرستان در خصوص مشکلات شهرستان و شناساندن ظرفیت های منطقه صحبت کند و البته زمانی هم به مسئولان بانک رسالت اختصاص خواهد یافت.

وی از لزوم توجه و همکاری همه دستگاه های اجرایی در راستای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم تاکید کرد و گفت: لازم است تا در این کار فرهنگی همه مردم و مسئولان مشارکت داشته باشند.

*پیش همایش تاریخ محلی در میاندورود

ارسطو قادری-فرماندار میاندورود- هم در این جلسه اظهار داشت: در این مدت کوتاه بسیاری از مسئولان عالی رتبه نظام به منطقه و شهرستان آمدند و نتیجه همه این موارد به نفع مردم بوده است.

وی با بیان اینکه به دلیل آماده نبودن زیرساخت ها در بسیاری از موارد کارها و امور به چشم نمی آید، افزود: اخیرا در بحث سلامت با حضور وزیر بهداشت و مشارکت آقای عاشوری شاهد افتتاح و بهره برداری از مرکز درمان بستر سورک بودیم.

  قادری به ریشه فرهنگی و مذهبی انقلاب ایران اشاره کرد و ابراز داشت:فردا پیش همایش تاریخ محلی مازندران با حضور استادان کشوری و استانی در میاندورود برگزار خواهد شد که کار فرهنگی بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: تا دیروز مسئولان باید هزینه های هنگفتی انجام مي دادند تا مياندورود به مردم استان و سرمايه گذاران شناسانده شوند اما امروز به لطف برنامه هاي شاخص، مياندورود سرآمد شهرستان ها شده است.



    ©2013 APG.ir