تعداد بازدید: 2845

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 29 بهمن 1393-16:14

برگزاری نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور در مازندران

دوهزار ورزشکار در مازندران رقابت می کنند

علی بابایی کارنامی: برای دولت هزینه ایجاد نکردیم بلکه زیرساخت‌های ورزشی را مدیریت کرده و برای برگزاری این مسابقات استفاده می‌کنیم.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: علی بابایی در نشست خبری نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور اظهار کرد: کارگران به عنوان اقشار آسیب‌پذیر جامعه و کسانی که نقش اساسی در صحنه‌های مختلف انقلاب، داشتند باید مورد توجه قرار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: اگر قرار است در جامعه‌ای اتفاق مثبتی بیفتد باید شاخص‌های فرهنگی را با مشارکت مردم ارتقا دهیم.

بابایی گفت: مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور با حضور مسئولان کشوری هفتم اسفندماه برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه صد درصد ورزشکاران حاضر در این المپیاد از کارگران هستند، تصریح کرد: از مازندران 400 ورزشکار در این مسابقات حضور می‌یابد و تنها استانی هستیم که در همه رشته‌ها شرکت‌کننده داریم و یک چهارم ورزشکاران از مازندران هستند.

وی با اشاره به اینکه سیاست جداگانه از فدراسیون روزش‌های کارگری نداریم، ادامه داد: ماموریت ما بر اساس تقسیم‌بندی وزارت تعاون و توافقات استاندار مازندران با قدراسیون ورزش‌های کارگری و وزارت تعاون است.

بابایی با بیان اینکه تقویت هیئت‌های ورزشی مازندران را در برنامه داریم، تصریح کرد: برای دولت هزینه ایجاد نکردیم بلکه  زیرساخت‌های ورزشی را مدیریت کرده و برای برگزاری این مسابقات استفاده می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: تعامل اداره کل تعاون، رفاه و اجتماعی و همچنین اداره کل ورزش و جوانان، نگاه جدیدی است که در برگزاری این مسابقات، اعتبارات دولتی را به صفر رساندیم.



وی با بیان اینکه بیش از دوهزار ورزشکار در  26 رشته ورزشی در این المپیاد حضور می‌یابند، تصریح کرد: مسابقات بانوان هم در پنج رشته به صورت متمرکز در شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه افزایش مرگ و میر کارگران حین کار را تایید نمی‌کنیم، ادامه داد: حوادث ناشی از کار در کارگران ساختمانی تا 20 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی مازندران تدوین نشده است، گفت: امیدواریم تا پایان برنامه پنجم سرانه زیرساخت‌های ورزش کارگری به حد اعلا ارتقا یابد.



©2013 APG.ir