تعداد بازدید: 4596

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 29 بهمن 1393-22:27

زمزمه تغییر/مدیرکل ارشاد مازندران می رود؟

شنیده ها از جدی شدن تغییرات در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر می دهد/ تا انتصاب مدیر جدید، این دستگاه فرهنگی با سرپرست اداره می شود.


 مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: پس از ماه ها گمانه زنی و بروز شایعات مختلف، شنيده شد که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تغییر و تحول مدیریتی ایجاد می شود.

بر اساس شنیده ها به احتمال اوایل هفته آينده مراسم توديع مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مازندران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباسعلي ابراهيمي پس از 5 سال تكيه بر صندلي مديريت فائقه فرهنگ و ارشاد مازندران، بالاخره مشمول تغيير شد.

گفته می شود تا معرفی مديركل جديد، معاون مالي و پشتيباني ارشاد مازندران سرپرستي اين اداره را بر عهده خواهد گرفت.

در یک سال اخیر بارها زمزمه تغییر ابراهیمی در رسانه ها و محافل طرح شد و حتی اوایل آذرماه امسال برخی رسانه ها از نامه اي پرده برداري كردند كه در آن مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد خطاب به علي شادمان -مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران- دستورالعملي صادر و او را به عنوان مديركل ارشاد مازندران قلمداد کرده بود.

البته پس از رسانه اي شدن موضوع، با فشار برخی عناصر سياسي در استان، از جمله دو نماینده مجلس، ابراهیمی چندماه دیگر در راس کار ماند و گزینه حضور شادمان کمرنگ شد.

در حال حاضر چند گزینه برای تصدی این سمت، خود را مطرح کرده اند که هیچ کدام حضور فیزیکی در استان ندارند.

اگر این بار زمزمه های تغییر جدی باشد، پس از تحولات مدیریتی در صدا و سیمای مازندران، این دومین تغییر در یک دستگاه فرهنگی استان در هفته های اخیر تلقی می شود.


  • شنبه 2 اسفند 1393-9:34

    چرا از هر سو به ارشاد روی می اورند در حالیکه هیچ شناختی از فرهنگ و هنر ندارند آمدن و رفتن ها مشکل اهالی فرهنگ و هنر را حل نمیکند .

    • روزنامه نگار پاسخ به این دیدگاه 2 0
      جمعه 1 اسفند 1393-10:55

      همه بگوییم : دکتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادمانوتمام .یک بار هم شده به افکار عمومی احترام بگذار آفای استاندار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • جمعه 1 اسفند 1393-10:51

        میگویند آقای جاویدانی که اصلاح طلب تندر واز غرب است و یاشیخ نیکزاد که روحانی و از سازمان تبلیغات و از بهشهر می آید روحیه سازمان تبلیغات با ارشاد ؟ چه تناسب تخصصی ومیانه روی در آنها وجود دارد بوی دیگر به مشام می رسد خدا به ما ارشادی ها رحم کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        • جمعه 1 اسفند 1393-10:37

          ما ضمن اینکه به نماینده احترام می گذاریم ولی دخالت بیش از حد متعارف آنان در انتصابات عملا دست مدیران را برای انتخاب افراد کارشناس ونخبه می بندد در همین مسئله دکتر شادمان آنان کم توجهی کردند چرا برای ماندگاری ابراهیمی آنقدر اصرارکردند(البته یکی دونفر هم بیشتر نیستند ) گزینه بسیارارزشمند دکتر شادمان در حاشیه رفت خدایی شادمان فرد لایقی است هنرمندان به او عشق می ورزند

          • روز نامه نگاران غرب استانپاسخ به این دیدگاه 4 1
            پنجشنبه 30 بهمن 1393-23:15

            ما روزنامه نگاران غرب استان بهتر ین گزینه را برای اداره کل ارشاد دکتر شــــــادمـــــان می دانیم او با یک جلسه در ساماندهی آگهی ثبتی سالانه دو ونیم میلیارد تومان نصیب جراید کرد اخیرا با هماهنگی اوقاف استان برای خانه مطبوعات زمین گرفت تا با هماهنگی دستگاهها ی اجرایی ساختمان آن احداث گردد و .... اخلاق او او زبانزد عام و خاص است مسئولین استان بدانند ما فقط او را می خواهیم و لا غیر این حرف ما غربیها نیست بلکه در مرکز و خود ارشاد نام او محبوب دلهاست.

            • پنجشنبه 30 بهمن 1393-19:48

              آیا دکتر شادمان می آید ؟اگر او نیاید چه کسی می خواهد جایگزین شود .نامه در این سایت نشان می دهد حکم ایشان صادر شده بود .خدا وکیلی آدم لایق ، بی حا شیه و باادب است یک کلمه تاکنون از خود دفاع نکرد همان روحیه دوران رزمندگی خود را که شاهدش بودم حفظ کرده وبه پست بی اعتناست .

              • مجیدشیرزادسوادکوهیپاسخ به این دیدگاه
                پنجشنبه 30 بهمن 1393-19:29

                امیدوارم این تغییرشروعی باشدبر تغییر دیگر بازماندگان دولت قبل مازندران مهد نخبگان مدیریتی کشور است فقط کمی شجاعت وتدبیربایداعمال شود

                • پنجشنبه 30 بهمن 1393-19:9

                  چرا به استقبال کم نظیر ماهنرمندان واهالی رسانه از دکتر شاد مان ،ایشان معرفی نمی شود هروقت از ایشان سئوال می شد کی به ارشاد می آیی با لبخند مودبانه جواب می داد "ابراهیمی است تا زمانی که او هست از من چیزی نگویید "آیا نباید بدنبا چنین فردی رفت ؟؟؟؟؟؟؟؟

                  • خبر نگار یکی از روزنامه های کثیرالانتشارپاسخ به این دیدگاه 2 0
                    پنجشنبه 30 بهمن 1393-19:1

                    شنیده ها حاکیست دکتر شادمان بعد از سستی وزارت ارشاد در معرفی اش دیگر تمایلی برای حضور در ارشاد ندارد .درود بر این استاد جامعه شناس که قدر خود را چگونه حفظ می کند و برای پست بی ارزش ،خود را به آب و آتش نمی زند و به پست پوزخند می زند

                    • فیس بوک مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 2 0
                      پنجشنبه 30 بهمن 1393-17:46

                      در این دولت تدبیر فقط تغییر در رده های بالا بوده، دوسال گذشت مثلا در اداره کل ارشاد تغییر ندیدیم. انتصاب این شیخ در دولت قبل خود جای سوال بود.. امید به تغییرات بهتر

                      • پنجشنبه 30 بهمن 1393-15:50

                        اگر می خواهید استان از نظر فرهنگی در مدار خود قرار گیرد فقط و فقط و فقط دکتر شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادمان می تواند ما ارشادیها اورا می شناسیم

                        • جمعه 1 اسفند 1393-18:2

                          مدیرکل ارشاد را باید اهالی فرهنگ وهنر مازندران بشناسند!

                        • یک هنر مند پاسخ به این دیدگاه 1 1
                          پنجشنبه 30 بهمن 1393-15:46

                          اگر ابراهیمی می رود چرا نباید دکترشادمان بیاید ؟ او مدیری لایق و توانمند است قوی تر از اورا نشان دهید ؟ ... و ... چه جوابی به مردم ساری دارند؟تا کی ما ساروی ها باید چوب این آقایا را بخوریم

                          • یکی از شما!پاسخ به این دیدگاه 3 0
                            پنجشنبه 30 بهمن 1393-12:42

                            البته اگر ایشان از این میز دل بکند!!

                            • پنجشنبه 30 بهمن 1393-10:28

                              ابراهيمي از مديران خوب استان هستند . قطعاً كس يكه بعد از ايشان خواهد آمد بهتر از ايشان نخواهد بود.


                              ©2013 APG.ir