تعداد بازدید: 3103

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 30 بهمن 1393-17:40

9 تا 15 اسفندماه/هفته نیکوکاری در پیش است

رییس کمیته امداد قائم شهر: قائمشهر چهارمین شهر از لحاظ مددجویان است/در هفته احسان و نیکوکاری 10 پایگاه ثابت در شهر دایر می‌شود.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضاشریعتی: جلسه کمیته احسان ونیکوکاری با حضور مهدی محمدی فرماندار، ابوالحسن رنجبر مدیر کمیته امداد ودستگاه های مرتبط دیگر در محل فرمانداری شهرستان قائمشهر برگزار شد.

فرماندار قائمشهر در این جلسه با بیان اینکه هر فردی کار خیری انجام دهد نتیجه و بازخورد آن را خواهد دید، گفت: مجموعه فعالیت هایی که توسط امداد وبهزیستی صورت می گیرد از تمام کارهای روزانه ما برجسته تر و زیبنده تر است.

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی لازم اجرا شود تا افرادی که چشم انتظار کمک هستند شاد شوند، اظهار داشت: کار امداد سخت وپیچیده است که امام راحل آن را پایه گذاری کردند.

فرماندار قائمشهر با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت مددجویان کمیته امداد تصریح کرد: باید در حفظ آبرو وکرامت افرادی که به هر دلیل بر اساس قضا وقدر، بد سرپرست و یا بی سرپرست شده است، نهایت اهتمام وتلاش خود را به کار ببریم.

* 10 پایگاه ثابت در سطح شهر دایر می‌شود

مدیر کل کمیته امداد شهرستان قائمشهر با بیان اینکه قائمشهر چهارمین شهر از لحاظ مددجویان است، اظهار داشت: ساری با 30 هزار مدد جو رتبه اول، بابل با 21 هزار مددجو رتبه دوم، آمل با 18 هزار مددجو رتبه سوم و قائمشهر با 14 هزار مددجو در رده چهارم قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه در سال 92 قریب به یک میلیارد ریال از محل کمک های مردمی جشن نیکوکاری در آمد کمیته امدادامام خمینی شهرستان بود، گفت: سال گذشته ده واحد ثابت و هیجده واحد سیار با همکاری مدارس، بسیج محلات وارگان های دیگر در شهرستان بر پا شد.

مدیر کل کیمته امداد شهرستان قائمشهر تصریح کرد: سهم کمیته امداد 49 میلیون و500 هزار تومان، سهم بسیج 500 هزار تومان و سهم آموزش وپرورش 50 میلیون تومان از جمع آوری این یک میلیارد ریال بوده است.

رنجبر با اشاره به تقارن هفته نیکوکاری با دهه اول فاطمیه گفت: شعار امسال اکرام فاطمی، شور نیکوکاری است.

مدیر کمیته امداد شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در هفته احسان و نیکوکاری 10 پایگاه ثابت در شهر دایر می‌شود اذعان کرد: 21 پایگاه سیار و تمامی مدارس سطح شهرستان قائم‌شهر در این هفته به نیازمندان کمک می‌کنند.

رنجبر با بیان اینکه سال گذشته هفته نیکوکاری از 14 تا 21 اسفند ماه بود، افزود: به دلیل آنکه امکان ارائه خدمات به دلیل نزدیکی این ایام به عید وجود نداشته است امسال از 9 اسفند تا 15 اسفند را هفته نیکوکاری نامگذاری کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قائمشهر با بیان اینکه 22 هزار قلک‌ نوروزی به درخواست آموزش و پرورش شهرستان تهیه شده است، تصریح کرد: تا این لحظه حدود 12 هزار و 400 قلک در سطح مدارس شهرستان توزیع شده است.

رنجبر با اشاره به دریافت پول های خرد توسط رانندگان اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی با نصب تراکت های تهیه شده توسط کمیته امداد، شهرداری و شورای شهر با تهیه بسته و کالای حمایتی می توانند کمک حال سازمان ومددجویان باشد.



    ©2013 APG.ir