تعداد بازدید: 3318

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 18 اسفند 1393-14:3

یک مازندرانی رئیس هیات مدیره خانه سینما شد

ابراهیم مختاری -فیلم ساز بابلی- رئیس هیات مدیره خانه سینما شد.


 مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: اعضای سیزدهمین هیات مدیره خانه سینما در دومین نشست خود، صبح امروز پس از گفتگو و تبادل نظر به اتفاق آرا ابراهیم مختاری را به عنوان رئیس، محمدرضا موئینی را به عنوان نایب رئیس، آتیلا پسیانی را به عنوان سخنگو و کامران ملکی را به عنوان دبیر هیات مدیره خانه سینما انتخاب کردند.

به گزارش روابط عمومی خانه سینما این نشست با حضور همه اعضا هیات مدیره و بازرس خانه سینما و با دعوت از اعضای علی البدل جهت شرکت در جلسه برگزار شد.

 محمدرضا موئینی، ابراهیم مختاری، بهمن اردلان، آتیلا پسیانی، کامران ملکی، شادمهر راستین و سید مهدی خادم به عنوان اعضای اصلی و حمیدرضا آشتیانی پور و محمدرضا سکوت به عنوان اعضای علی البدل و همچنین عبداله اسفندیاری به عنوان بازرس اصلی و ایمان کرمیان به عنوان بازرس علی البدل، منتخب های مجمع عمومی خانه سینما در تاریخ یازدهم اسفندماه 1393 هستند.

ابراهیم مختاری متولد سال ۱۳۲۶ شهر بابل و فارغ‌التحصیل مدرسه عالی تلویزیون و سینما است. او از سال ۱۳۵۱ کار خود را با نویسندگی و کارگردانی آغاز کرد و به فیلم‌سازی مستند و بعد داستانی روی آورد.

چابک‌سوار، خاویار، نان بلوچی، اجاره‌نشینی، یک سفر صیادی، زعفران، ملا خدیجه و بچه‌ها، مکرمه؛ خاطرات و رویاها و زینت از جمله مستندهای ابراهیم مختاری است که برای او چندین جایزه داخلی و خارجی را به ارمغان آورده است.

پیش از او فرهاد توحیدی رییس هیات مدیره خانه سینما بود .

 

 

 


  • مرمر فیروزپورپاسخ به این دیدگاه
    جمعه 15 خرداد 1394-0:16

    خدمت آقای مختاری عرض سلام، ادب و ثبریک دارم. بعنوان یک بابلی به این هنرمند همشهری خودم افتخار می کنم. امیدوارم در کمال سلامت و تندرستی شاگردان زیادی را برای ارتقا هنر و فرهنگ ایران تربیت نمایید.

    • سه شنبه 19 اسفند 1393-11:47

      این اتفاق خوب را به آقای مختاری و جامعه هنرمندان مازندران شادباش می گویم.

      • دکترسیف الرضا شهابیپاسخ به این دیدگاه
        سه شنبه 19 اسفند 1393-11:8

        انتخاب ایشان را به هم استانی های عزیز و خصوصا هنرمندان مازنی تبریک می گویم با ارزو ی موفقیت های بیشتر مازندرانی ها


        ©2013 APG.ir