تعداد بازدید: 3732

توصیه به دیگران 3

پنجشنبه 21 اسفند 1393-12:59

همایش خدمت ماندگار در بابل برگزار شد

در مراسمی به تشکل های موفق کارآفرینی، خیریه، اقتصادی، اجتماعی، دانش بنیان، خبرنگاران و موسسات فرهنگی و هنری شهرستان بابل جوایزی اهدا شد.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، بابک ابهرزاد: صبح روز پنج شنبه به همت دفتر مرکز پژوهش و توسعه حسین نیازآذری –نماینده بابل در مجلس- همایش تجلیل از خدت گذاران بابلی با حضور استاندار مازندران برگزار شد.

ربیع فلاح در این همایش ضمن تجلیل از مقام شاخص شهدا در 8سال دفاع مقدس افزود : 22 اسفند روز شهدا نام گذاری شده و اکنون ما اگر در عرصه های بین المللی عزتی داریم، به خاطر خون شهداست.

وی آموزه های دینی را نقطه ی عطفی برای ایجاد تشکل های مردمی و خیرخواهانه دانست و افزود: سیاست دولت تدبیر و امید در این چارچوب است که چگونه بتوانیم مشارکت مردم را در تمامی فعالیت های اجتماعی و اقتصادی به کار بگیریم.

نماینده عالی دولت در استان مازندران حضور نیروی انسانی، فرهیخته و کارشناس را به عنوان سرمایه در هرجامعه دانست و افزود: با حضور چنین نیروهایی در گذشته و حال، فعالیتهای خوبی را در استان داریم.

وی باا شاره به این که در استان مازندران بیش از 400 تشکل مردم نهاد داریم، تصریح کرد: در زمینه اجتماعی به اعتراف وزیر کشور جزء استانهای ردیف اول و دوم هستیم .

فلاح یادآور شد: شاخص های مورد بررسی برای ارتقا 10 مورد است که مازندران در 7 شاخص برتر از استانهای دیگر ظاهر شده است .

وی مبلغ کمک از سوی خیران مدرسه ساز را 270 میلیارد تومان در 15 سال اخیر برآورد کرد و افزود: خیران مدرسه ساز مازندرانی  بعد از تهران، رتبه ی دوم کشور را دارا هستند .

در ادامه برنامه، لوح قدردانی و تندیس به تشکل های موفق کارآفرینی، خیریه، اقتصادی، اجتماعی، دانش بنیان، خبرنگاران و موسسات فرهنگی و هنری شهرستان بابل اهدا شد.


 حسین نیازآذری –نماینده مردم بابل- نیز گفت: این جلسه شکل گرفت که بگوییم که اگر قرار است اقتصاد کشور پویا شود، باید این باور را ایجاد کنیم که همه می توانند با عزم ملی و در سایه ی منویات رهبری معظم در کشور خدمت رسانی کنند.

وی تصریح کرد: در نظام مردم سالاری دینی، مردم محور توسعه هستند و دولت نیز بدون مردم نمی تواند کاری از پیش ببرد .

نیازآذری تاکید کرد: اکنون در شهرستان بابل 14 پروژه ملی را در مسیر اجرا داریم.

 


  • هومن نصیرایی مجریپاسخ به این دیدگاه
    شنبه 10 مرداد 1394-7:48

    بسیار عالی و خسته نباشید به همه تلاشگران

    • جمعه 22 اسفند 1393-16:18

      من به عنوان یک شهروند از ابتکار نماینده بابل تشکر می کنم. برنامه بسیار باشکوهی بود. این که نماینده یک شهر آخرسال از تشکل ها و صنوف مختلف طی مراسمی تجلیل کند کاربسیار ارزشمندی است.


      ©2013 APG.ir