تعداد بازدید: 2894

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 26 اسفند 1393-17:50

براي قبر بدون مرده فاتحه نخوانيد

 مسئوليت مرگ و ميرهاي سريالي جاده ساري- تاكام كيست/مشخص نیست این قبیل مدیران امتحان پس داده تا كي مي خواهند به مردم ساري دروغ بگویند.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، لطف الله محمدنژاد: امروز در اظهارنظرها خيلي ها براي مردم ساري تأسف مي خورند و حق هم دارند، چون با كمال تأسف هفته قبل، بازهم كل اعضاي يك خانواده سه نفره در كيلومتر7 جاده ساري تاكام در آستانه عيد نوروز جان باختند و خانواده هايي را داغدار كردند.

ظاهراً اين سناريوي تلخ همچنان ادامه دارد و بي تدبيري مسئولان مربوط در نقطه حادثه خيز -كه چندين نفر در همين نقطه جان شان را از دست دادند- تمام شدني نيست.

این جاده به لحاظ گردشگري در ايام تعطيلات با حجم سنگين ترافيك، كاملاً بسته و بعضاً يك طرفه مي شود و هر سال قربانيان زيادي مي گيرد و به قولی به جاده آخرت تبديل شده است .

كسي به فكر جان مردم نيست و در مسير جنوبي شهر ساري كه مردمي زحمتكش و كم بضاعت زندگي مي كنند، متأسفانه هر سال بايد نظارگر حادثه هاي تلخ و دلخراش باشند.

در اوايل سال كه كار تعريض جاده شروع شده بود، بارقه هاي اميد در مردم بارور گشت و يكي از مسئولان ارشد ساري در مصاحبه اي اعلام كرد تا پايان سال هفت كيلومتر از اين جاده تعريض خواهد شد.

متأسفانه نه تنها اين ادعای دروغین محقق نشد، بلكه با تخريب جاده و تبديل آن به خندقي از آب و گل هر لحظه بوي حادثه و مرگ مي دهد.

مشخص نیست این قبیل مدیران امتحان پس داده تا كي مي خواهند به مردم ساري دروغ بگویند و تا كي بايد خانواده هايي از بي تدبيري اینان، آن هم در ايام عيد و شادي، داغدار و ماتم زده شوند؟

مردم بايد تاوان كدام گناه ناكرده را پس بدهند و دائماً با ترس و وحشت از اين جاده عبور و مرور كنند؟

شاید لازم باشد براي مسئولان مربوط كلاس دوره هاي آموزشي بگذارند تا شادي مردم به عزا تبديل نشود. مردم از نمايندگان خود در مجلس شوراي اسلامي هم توقع پيگيري و جديت بيشتري دارند.


  • چهارشنبه 27 اسفند 1393-22:39

    آقای نبیان.صدور مجوز برداشت مصالح برای شما از جان مردم مهمتر است؟ چرا دست پیمانکار را میبندید؟!

    • کلیجانرستاقپاسخ به این دیدگاه
      چهارشنبه 27 اسفند 1393-22:34

      عدم صدور مجوز هیچ توجیهی برای مردم ندارد.لظفا با پیمانکار همکاری کنید.

      • مهندس عباسپاسخ به این دیدگاه 1 0
        چهارشنبه 27 اسفند 1393-22:16

        آقای محمدنژاد از اینکه به فکر جاده ی ساری-تاکام هستید سپاسگذریم.ولی مسئولین استانی با پیمانکار محترم؛ آقای مهندس عشوری نه تنها همکاری نمیکنند بلکه مانع تراشی میکنند و مجوز برداشت مصالح را صادر نمیکنند.

        • یکی از اهالی منطقهپاسخ به این دیدگاه 1 0
          چهارشنبه 27 اسفند 1393-22:10

          ای کاش سر صحنه ی حادثه بودید و جنازه های متلاشی شده را میدیدید.آنوقت شاید وجدان شما پاسخگوی این مشکلات بود !!!!

          • چهارشنبه 27 اسفند 1393-18:51

            باید از جناب آقای محمدنژاد تشکر ویژه داشت چون ایشان مثل آن مسئولین ترسو نیستند که برای بقای چند روزه پست ومقام به گوشه ای خزیدند وبا بی تفاوتی نظاره گر رنج ومحنت مردم ساری میباشند .درود بر جناب محمدنژاد که الحق زبان گویای ساری وحامی مردم هستند .

            • چهارشنبه 27 اسفند 1393-9:4

              اداره كل راه استان مازندران بايد پاسخگو باشد ! اگه بودجه نداريد براي آبادي جاده ، پس به چه دليل امنيت جاده را به هم ميزنيد ؟

              • چهارشنبه 27 اسفند 1393-8:26

                احسنت آقاي محمد نژاد . اگر اينجا هم مثل بعضي كشورها ، مسئولين از بابت عملكردشان باز خواست ميشدند ، بسياري از مسئولين بي لياقت امروز ، عطاي مسئوليت را به لقائ اش پس ميدانند و با ورود افراد شايسته شاهد اينگونه خسارتهاي جاني و مالي نبوديم.


                ©2013 APG.ir