تعداد بازدید: 5314

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 9 فروردين 1394-19:11

انوشیروان محسنی خبر داد:

خرید راهبردی خدمات سلامت

مدیرعامل بیمه سلامت در ساری گفت: بنا داریم با استفاده از فضای مجازی و همچنین ارسال پیامک به گروه هدف، توانمندسازی بیمه‌شدگان را انجام دهیم.


 مازندنومه؛ سرویس کلینیک، کلثوم فلاحی: انوشیروان محسنی در مراسم افتتاحیه بیمه آتیه‌سازان حافظ در ساری، اظهار کرد: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت باید بتوانیم صمیمیت‌ها را افزایش دهیم.

مدیرعامل بیمه سلامت با بیان اینکه از شاخص‌هاس ارزیابی دولت‌ها، میزان توجه به مقوله سلامت است، گفت: با رویکرد سلامت محور دولت روحانی، شرایط بیمه برای همه آحاد ملت به وجود آمد.

محسنی با اشاره به فراگیر بودن پوشش بیمه همگانی، صیانت و حفاظت از مردم در پرداخت هزینه سلامت در بخش دولتی و ارتقابخشی بر کیفیت خدمت، تصریح کرد: در کنار همه این مسائل نیازمند بیمه تکمیلی قوی هستیم.

وی با بیان اینکه بیمه تکمیلی یک بنگاه اقتصادی است، ادامه داد: ارائه دهندگان این خدمات در بخش خصوصی، باید خدمات سنگینی ارائه دهند و از سوی دیگر دستمزد دریافت می‌کنند تا در این بین موازنه به وجود آید.

محسنی خاطرنشان کرد: در بیمه آتیه‌سازان حافظ با کمترین قیمت، قرارداد منعقد کردیم که اختلاف 20 درصدی با سایر بیمه‎های تجاری دارد.

وی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توانمندسازی بیمه‌شدگان از اولویت‌های کاری بیمه سلامت در سال 94 است.

وی با بیان اینکه از سازمان مدیریت مجوز ایجاد مرکزی با عنوان اداره‌کل توانمندسازی بیمه‌شدگان سازمان بیمه سلامت را دریافت کردیم، بیان داشت: با راه‌اندازی این مرکز نسبت به توانمندسازی تمام بیمه‌شدگان کشور اقدام می‌کنیم.

مدیرعامل بیمه سلامت با اشاره به اینکه در آبادان کارگاهی در این زمینه برگزار کردیم، ادامه داد: بنا داریم با استفاده از فضای مجازی و همچنین ارسال پیامک به گروه هدف، توانمندسازی بیمه‌شدگان را انجام دهیم.



محسنی با بیان اینکه خرید راهبردی خدمات سلامت نیز از دیگر اولویت‌های ما در سال جدید است، تصریح کرد: آیین‌نامه خرید خدمات سلامت در هیئت دولت مصوب شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه نیاز داریم خدمات سلامت براساس پروتکل‌های بین‌المللی ارائه شود و در تجویزها اختلاف معنادار نداشته باشیم، افزود: از مولفه‌های کشورهای موفق، یکسان‌سازی پوشش بیمه‌ای است که ما سعی کردیم پیش شرط این کار را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه وزیر کار در نیمه دوم فروردین یکسان‌سازی پوشش بیمه پایه و عمومی را اعلام می‌کند، خاطرنشان کرد: این اقدام را در برنامه ششم باید به عنوان تکلیف قانونی لحاظ کنیم

 



    ©2013 APG.ir