تعداد بازدید: 3860

توصیه به دیگران 3

جمعه 21 فروردين 1394-1:16

اپلیکیشن موبایل روزنامه خبرشمال به بازار آمد

صاحب‌امتیاز روزنامه خبرشمال گفت: اپلیکیشن  موبایل روزنامه خبرشمال به بازار آمد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: مهدی روحی  اظهار کرد: از 19 آبان‌ماه سال گذشته روزنامه خبرشمال آغاز به کار کرد و همواره بر این اعتقاد بودیم که رابط بین مردم و مسئولان باشیم.

وی گفت: با توجه به استقبال مردم و به ویژه جوانان از حوزه فضای مجازی، با راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل روزنامه خبرشمال، سعی کردیم تا این رسانه در موبایل هم قابل دسترس باشد و همراه و همگام با مردم باشیم.

صاحب امتیاز این روزنامه ادامه داد: خبرشمال نخستین روزنامه در سطح شمال کشور است که نسبت به ایجاد این نرم‌افزار اقدام کرده و این اپلیکیشن از طریق نرم‌افزار «بازار» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته شده است.

وی گفت: مخاطبان می‌توانند از طریق این اپلیکیشن، صفحات مختلف روزنامه را در دسترس داشته باشند.

 روحی با بیان اینکه به دنبال ترقی و پیشرفت در حوزه رسانه هستیم، خاطرنشان کرد: شعار ما در روزنامه این است که با خبر، شمال را می‌سازیم و اعتقاد داریم رسانه می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری در حوزه سازندگی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه رسانه یک قدرت است و می‌تواند در مسیر توسعه موثر باشد، افزود: برخی از رسانه‌ها به جای تاثیرگذاری در حوزه توسعه و پیشرفت، به دنبال هوچی‌گری هستند.

این روزنامه‌نگار با بیان اینکه توسعه استان از مسیر همکاری‌های دوجانبه بین دولت و ملت می‌گذرد، خاطرنشان کرد: چنانچه نقدی هم صورت می‌گیرد باید بر مبنای اصول و البته همراه با پیشنهاد و راه حل باشد.

وی با انتقاد از برخی از مدیران دستگاه‌ها گفت: برخی مدیران اعتقادی به اطلاع‌رسانی در حوزه عملکرد خود ندارند که جای بسی نگرانی است.

روحی گفت: طبق فرمایش های رهبری همه اقدامات انجام شده باید به اطلاع مردم رسانده شود و مردم در جریان امور قرار گیرند.


  • دوشنبه 24 فروردين 1394-13:32

    بله با پول های استاندار روزنامه شما الحمدالله ساخته شد حالا شمال ساخته نشه مشکلی نیست. شما با ...

    • يکشنبه 23 فروردين 1394-18:50

      متاسفم از مهدی روحی عزیز که فقط جانبداری دولتو کرد و ......


      ©2013 APG.ir