تشکر ويژه نماينده بابل از سايپا!
ناصري:سازمان خدمات پس از فروش سايپا با تحول در خدمات پس از فروش و نهادينه كردن مشتري مداري رضايت و وفاداري مشتريان را فراهم كرده است.
نماينده مردم بابل با تاكيد بر اين مطلب كه « به كارگيري افراد متخصص و دلسوز براي ارائه خدمات پس از فروش نخستين شرط جهت خدمات دهي مطلوب است » خاطرنشان كرد : سايپا تلاش كرده از عناصر كاردان و ماهر در ارائه خدمات به دارندگان خودروهاي توليدي خود استفاده كند.
وي اظهار داشت : در شرايط فعلي شركت خودروسازي موفق تر است كه ضمن توليد خودروهاي كم مصرف و ارزان , خدمات پس از فروش رضايت بخشي را به مردم ارايه دهد , چنان چه سايپا علاوه بر توجه به اين موارد ، توانسته درصدي از قيمت محصولاتش از جمله پرايد را كاهش دهد ، اما آمار فروش و درآمد خود را تا ده برابر بالا افزايش دهد.(jomhourieslami)
- دوشنبه 14 آذر 1384-0:0
با عرض خسته نباشید؛میخواستم بگویم سایت بابلنت واقعاً ازنظر اطلاع رسانی وتنوع مطالب ضعیف بوده ومطالب بعد از چند ماه تجدید میشود باتشکر رضازاده پاشا