تعداد بازدید: 3575

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 21 ارديبهشت 1394-19:26

مردم را با تئاتر آشتی دهیم

اردیبهشت تئاتر ساری برگزار شد/همان گونه که وزیر ارشاد امسال را سال تئاتر اعلام کرده است، باید از تئاتر بیشتر حمایت شود و باید مردم را با تئاتر آشتی دهیم.


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، مینا محسن پور:هشتمین جشن اردیبهشت تئاتر ساری به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تئاتر در میان جمعی از اهالی تئاتر، عصر دوشنبه در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس حوزه هنری، معاون اداری-مالی ارشاد مازندران و مشاور شهردار ساری حضور داشتند.

مهدی سعیدی- رییس اداره فرهنگ و ارشاد ساری- با اشاره به تغییر مدیریت در اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران اظهار داشت: یک فکر نو می تواند با برنامه ریزی خوب، در عرصه فرهنگ و هنر تحول به وجود بیاورد.

وی با بیان اینکه تئاتر یک هنر ویژه و مجموعه ای از چند هنر است، ابراز داشت: هنر تئاتر با به وجود آوردن یک احساس متقابل در مخاطب، همگام با ذهن به جلو می رود و می کوشد که روابط انسان ها را بهبود بخشد.

در این مراسم پیام روز جهانی تئاتر توسط هوشنگ رضایی- پیشکسوت تئاتر- خوانده شد.

در ادامه چند قطعه موسیقی توسط علیرضا کلانتری -هنرمند رادیو و تئاتر- اجرا شد.

سپس اسماعیل احمدی-معاون فرهنگی مدیر کل ارشاد مازندران- در سخنانی تئاتر را هنری زنده دانست و ابراز داشت: تئاتر بسیاری از حرف های ناگفته را بیان می کند.

وی با اشاره به تعدد گروه های تئاتر در ساری گفت: همان گونه که وزیر ارشاد امسال را سال تئاتر اعلام کرده است، باید از تئاتر بیشتر حمایت شود و باید مردم را با تئاتر آشتی دهیم.

در پایان مراسم، یک تئاتر نیز اجرا و به برگزیدگان لوح قدردانی اهدا شد.



    ©2013 APG.ir