تعداد بازدید: 5458

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 24 بهمن 1384-0:0

انتصاب هاي داغ درگوشي!

بازار عزل و نصب،در مازندران داغ است.


تا ساعاتي ديگر مراسم معارفه جواد قناعت-معاون جديد سياسي و امنيتي استاندار - و ولي الله فرزانه-معاون جديد اداري و مالي استاندار-در محل استانداري برگزار مي شود.محمدجواد قناعت که از نزديکان خانواده رييس جمهور است،اهل آمل است و پيش از اين در دانشگاه آزاد قائم شهر مسئوليت داشت.نام وي مدتي نيز به عنوان نامزد استانداري مازندران بر سر زبان ها بود.محمد جواد قناعت که مسئول حراست دانشگاه آزاد قائم شهر بود، مسئولیت ستاد احمدی نژاد را در مازندران برعهده داشت.

 فرزانه اما از معاونت اداري و مالي دادگستري مازندران،به استانداري مي رود.وي بارها به عنوان کارشناس مسائل سياسي در برنامه هاي راديو و تلويزيون محلي حاضر شده است.

اما خبردار شديم که به زودي مرضيه عبوري-مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری مازندران-جاي خود را به فدايي مي دهد.فدايي هم اکنون مسئول روابط عمومي صدا وسيماي مازندران است.وي که اهل آمل است،از مجموعه وزارت کشور(بخشداري) وارد صدا وسيما شد.

هم چنين شنيديم که بزرگان حوزه هنري در پي انتخاب جانشيني براي محمد مهدوي-مدير کنوني حوزه هنري مازندران-هستند.مهدوي که سابقه تهيه کنندگي تلويزيون محلي را نيزدارد،چند سال در لبنان کار فرهنگي انجام داده است.

اين را هم شنيديم که ملکي مديرکل کنوني ثبت احوال استان به زودي مديرکل دفتر سياسي استانداري مازندران مي شود.دکتر نيازآذر-مديرکل اطلاعات استان- هم بعد از سال ها، جايش را به يک روحاني به نام حکيمي مي دهد.نياز هم از نامزدهاي پست استانداري مازندران بود.

و بالاخره اين که شنيده شده است به زودي چند تغيير ديگر نيز در سطح مديريت استان روي مي دهد،از جمله احتمال تغيير در سازمان گردشگري و ميراث فرهنگي استان -که مديرکل سابق تربيت بدني مازندران(مديرکل فعلي تربيت بدني اصفهان و از نزديکان رحيم مشايي،رييس سازمان گردشگري)،سخت در پي آن است-زياد است.



©2013 APG.ir