تعداد بازدید: 2379

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 2 اسفند 1384-0:0

راه و بيراه

عضو شوراي اسلامي كلاردشت گفت: مسئولان ادارات راه چالوس و تنكابن نسبت به مرمت، خط كشي، نصب علائم راهنمايي و رانندگي و لكه‌گيري در جاده‌هاي دو مسير چالوس به كلاردشت و عباس آباد به كلاردشت بي‌توجه شده‌اند.


عليمردان محمد زاده افزود: ‌متأسفانه بي‌توجهي نسبت به نگهداري جاده‌هاي منتهي به شهر و منطقه گردشگري كلاردشت كه هر ساله ده‌ها هزار گردشگري ايراني و خارجي در آن رفت و آمد دارند، زشت و شرم‌آور است.
وي گفت: 180 ميليون تومان براي بهسازي و ديوار چيني و مرمت و بهسازي جاده عباس‌آباد به كلاردشت و همچنين 80 ميليون تومان براي خط كشي و نصب علائم راهنمايي در سال جاري تصويب شده بود كه معلوم نيست اين بودجه چگونه مصرف شده است!
اين عضو شوراي اسلامي بخش كلاردشت تأكيد كرد: مسئولان ادارات راه و ترابري چالوس و تنكابن بايد در اين زمينه به مردم منطقه پاسخ دهند.
محمدزاده افزود: مردم بارها تلفني و حضوري نسبت به اين بي‌اعتنايي ادارات راه معترض شده‌اند و مي‌گويند در زمان بارش برف و بروز يخبندان، هيچ حركتي كه موجب تسهيل رفت و آمد در اين منطقه شود از اداره راه نديده‌اند و به تلفن مردم منطقه‌ جواب درستي داده نمي‌شود.(farsnews)



    ©2013 APG.ir