تعداد بازدید: 2883

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 3 اسفند 1384-0:0

يک جام ديگر

آيا کوبا پول گرفت که به ايران ببازد؟


نجات دهنده کشتی آزاد ایران در بوداپست، یاندرو کینتانا را برد اما این پیروزی خیلی به دوستداران کشتی نچسبید. koshti با مراد محمدي-کشتي گير مازني تيم ملي-گفت وگوي کوتاهي کرده است:

مراد در وقت اول در 52 ثانیه مغلوب محض قدرت بدنی و تکنیک نایب قهرمان مسابقات جهانی بوداپست بود:
می خواستم کینتانا را ببرم مهم نبود با چه نتیجه ای. یک اتفاق در وقت اول من را گیر انداخت. فشار زیادی تحمل کردم که خفه نشوم! به قدری در آن ثانیه ها به من فشار آمد که چشمانم را بسته بودم و فکر می کردم که هر لحظه ممکن است خفه بشوم. با این حال غیرت کردم و در دو تایم بعدی حریف را شکست دادم.


نفر سوم مسابقات جهانی 2005 بوداپست در مورد شایعاتی که پیرامون جدال با کوبا مطرح شده می گوید:
من نمی دانم این شایعات از کجا نشات می گیرد. کاش آن هایی که می گویند کوبایی ها پول گرفتند تا جلوی ما ببازند اسیر فیتوی کینتانا می شدند و لحظاتی که من در آن صحنه تجربه کردم را پشت سر می گذاشتند تا بفهمند که او هم فقط برای بردن آمده بود. این به هیچ وجه منطقی نیست.
اصلا همیشه همین طور است. هر موقع ببریم می گویند بردت اشکال داشته اگر ببازیم واقعا باخته ایم.


محمدی با اشاره به مسابقات آسیایی هند توضیح می دهد:
ما به همراه رسول خادم به مسابقات آسیایی هند رفتیم و شش طلا و یک نقره گرفتیم اما خیلی ها گفتند که این یک تورنمنت سطح پایین بوده. فقط کافی بود ما کمتر مدال بگیریم آن وقت هزاران حرف نثار تیم ملی می کردند.


کشتی گیر 60 کیلوی مازندرانی در خصوص دو تیم روسیه و کوبا تاکید می کند:
روسیه تیم اول، دوم و سوم ندارد. برای آن ها مسابقات رسمی و غیررسمی فرقی نمی کند. کشتی گیران روس آن قدر با هم فاصله ندارند که برای آن ها درجه تعیین کنیم.
کوبایی هم که در همه مسابقات آماده حاضر می شوند. آن ها جز رومه رو و رودریگز همه یاران شان را به ایران آورده بودند. نفراتی که چیزی در حدود هشت سال است در مسابقات شرکت می کنند.
روس ها و کوبایی برای کسب جام قهرمانی به ایران آمده بودند اما ما قهرمان شدیم و جام در ایران ماند.

خبرهاي مربوط به جام تختي را هم اين جا بخوانيد:http://khabars.net/NewsList.aspx?CatID=473&Pid1=-1&Pid2=-1&iid=1983



    ©2013 APG.ir