تعداد بازدید: 2416

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 8 اسفند 1384-0:0

ارمني ها در بابل زانو زدند

شكست تيم کشتي ارمنستان در بابل .


بنا به درخواست بابلی ها، اعضای تیم ارمنستان بعد از حضور در جام بین المللی جهان پهلوان تختی چند روزی بیشتر در کشورمان ماندند تا جدالی دوستانه با تیم منتخب شهرستان بابل داشته باشند.

بابل  20 ارمنستان 13


 وزن 55 کیلوگرم: حامد حسن نیا در دو تایم پیاپی و با حساب دو بر یک و سه بر صفر مغلوب واهان سیمونیان شد.


 وزن 60 کیلوگرم: حسن ذبیحی یک بر صفر و دو بر صفر آرمن کاراپتیان را از پیش رو برداشت.


 وزن 60 کیلوگرم (مصاف مجدد): مرتضی پاشا امیری با نتایج چهار بر دو و 2 بر 2  ادوارد داتیان شکست داد.


وزن 60 کیلوگرم(مصاف مجدد): مهدی رحیمی قهرمان نوجوانان آسیا پس از استراحت 45 دقیقه ای آرمن کاراپتیان، این حریف ارمنی را در دو تایم متوالی و با نتایج مشابه یک بر صفر مغلوب ساخت.


 وزن 66 کیلوگرم: کاظم عیسی زاده نیز در دو وقت نتیجه یک بر صفر را به سود خود رقم زد. حریف مغلوب، آرشاک هایراپتیان برنده مدال برنز جام تختی بود.


 وزن 74 کیلوگرم: محمد علی مهدی پور در تایم اول و سوم سه بر صفر و یک بر یک شکست خورد. او در وقت دوم نتیجه یک بر یک را به نام خود ثبت کرد اما  در نهایت دست سورن مارکوسیان به عنوان کشتی گیر برنده بالا رفت.


 وزن 74 کیلوگرم: سعید براری در دو تایم با حساب یک بر صفر مغلوب هاراتون نیوکیان شد.


وزن 84 کیلوگرم: صابر امامقلی پور دو بر یک و یک بر صفر به وارتانیان باخت.


وزن 96 کیلوگرم: سیدرضا موسوی در حالی که تایم اول را چهار بر صفر به سود خود تمام کرده بود، در وقت دوم به دلیل آسیب دیدگی  گئورگینبان  برنده اعلام شد.


حاشیه های خواندنی از شب پرفروغ کشتی در بابل


 *مربیگری تیم بابل را علی شکری پور و محمود حسن نیا بر عهده داشتند. در سوی دیگر هم گراند سینوکیان و روبرت خاچاطوریان ارمنی ها را کوچ می کردند.


* از نکات جالب توجه این کشتی حضور امامعلی حبیبی دارنده چهار مدال طلای جهان و المپیک در سالن آزادی بود. حبیبی که مسابقات جام تختی را نیز از نزدیک تماشا کرده بود در این مسابقه نیز مورد تشویق شدید تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفت.


*  محمود اسماعیل پور که به عنوان مربی سازنده در اردوی جام جهانی هم حضور داشت به همراه شاگردش رضا یزدانی این کشتی را از نزدیک تماشا کرد.


* بابلی ها برای این کشتی بلیط فروشی نکردند و تماشاگران به صورت رایگان مبارزه کشتی گیران بابل و ارمنستان را تماشا کردند. آن ها احتمال استقبال گسترده را بهانه ای برای فروختن بلیت با ارقام نجومی قرار ندادند!


* این کشتی دوستانه  از ساعت 16 با حضور چیزی نزدیک به 1500 تماشاگر در سالن آزادی برگزار شد. گنجایش محدود ورزشگاه اجازه نمی داد که کلیه علاقمندان کشتی وارد سالن شوند. سالن مسابقه مملو از جمعیت مشتاق بود.


* با توجه به این که ارمنی ها در وزن 120 کیلو نماینده ای نداشتند در اوزان 60 و 74 کیلو بیش از یک کشتی برگزار شد.(koshti)



©2013 APG.ir