تعداد بازدید: 3512

توصیه به دیگران 0

جمعه 15 خرداد 1394-22:34

فرماندار نور در دیدار با نیروهای حامی دولت:

دولت تدبیر و امید مظلوم است/ امانت دار رای مردم هستیم

در نشست نیروهای حامی دولت و فرماندار نور مطرح شد: درصدد  هستیم با یک برنامه ریزی خوب، به استقبال حماسه 24 خرداد برویم/ برخی افراد در محافل خصوصی خود، فرماندار را فرد ضعیفی می دانند/ یکی از امتیازات این دولت آزادی بیان و فضای نقد است/ سرانه تسهیلات در نور کمتر از سایر شهرستان هاست.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: جلسه حامیان و یاران دولت تدبیر و امید در شهرستان نور با فرماندار این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه ریحان عزتی -فعال سیاسی غرب استان- ضمن قدردانی از  خنجری به خاطر کنترل بحران و سیل اخیر بخش بلده  که باعث دلگرمی مردم این بخش محروم شد،گفت: ما به عنوان حامیان دولت، جهت قدردانی از تلاش های مدیران دولتی در شهرستان نور، بنرهایی در نقاط مختلف این شهرستان نصب کردیم و امروز نیز درصدد  هستیم با یک برنامه ریزی خوب، به استقبال حماسه 24 خرداد برویم.

در ادامه برخی دیگر از حاضران در جلسه نیز با قدردانی از موفقیت های دولت و به ویژه تیم مذاکره کننده هسته ای، از رفتار تعدادی از نمایندگان مجلس در قبال دکتر ظریف ابراز ناراحتی کردند.

* از کسی نمی ترسیم

در ادامه جلسه هادی خنجری -فرماندار نور- یکی از امتیازات این دولت را آزادی بیان و فضای نقد دانست که هر کسی درصدد نقد کارها و اقدامات دولت است، ولی گاه بی انصافی هایی در این مسیر صورت می گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور با اشاره به جلسه فرمانداران سراسر کشور گفت: دکتر روحانی در این جلسه با اشاره به رهنمودها و حمایت های مقام معظم رهبری فرمودند که تیم مذاکره کننده هسته ای یکی از قویترین تیم های دیپلماسی کشور است که ان شاء الله ماحصل زحمات آنها باعث نشاط و آرامش در زندگی مردم شود.

وی تصریح کرد:  ما در زمینه اقتصادی دچار تنگناهای بسیار زیادی هستیم که یک نمونه آن اداره کشور با نفت زیر 50 دلار است که فشار زیادی را به دولت و مردم  وارد می کند.

فرماندار نور تاکید کرد: نور شهرستان محرومی است که بسیاری از زیرساخت ها را ندارد، حتی در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی موانعی وجود دارد و تمام تلاش ما این است که از سرمایه گذاران حمایت کنیم.



 وی افزود: از بانک ها خواستیم رویکرد خود را تغییر دهند و میزان ارائه تسهیلات را افزایش دهند، چون سرانه تسهیلات در نور کمتر از سایر شهرستان هاست.

خنجری همچنین از دستور خود به مسئولان شهرستانی برای حل مشکلات سرمایه گذاران خبر داد و گفت: به مسئولان ادارات تاکید کردیم که مشکلات سرمایه گذاران را باید حل کنید.

وی با اشاره به سیل اخیر بخش بلده بیان داشت: تلاش دولت کاهش مشکلات مردم است و توانستیم بحران را در مرحله اول کنترل کنیم، اما برخی افراد در محافل خصوصی خود، فرماندار را فرد ضعیفی دانستند که البته باید گفت مشکل این ها چیز دیگری ست و این حرف ها بهانه است.

این مسئول در ادامه از حضور خود به همراه تیم کارشناسی در روستاهای شهرستان نور جهت ارتباط مستقیم و رسیدگی به مشکلات مردم خبر داد و با اشاره به دیدار مستقیم خود با شوراها و دهیاران جهت شناسایی و حل مشکلات مردم در مناطق مختلف شهرستان گفت:  آغاز این روند  از منطقه میانرود چمستان بوده و سعی می کنیم با دعوت از دیگر مسئولان مشکلات مردم را حل کنیم تا با این کار به وعده های دولت تدبیر و امید جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به پروژه بزرگ نهال کاری در روستاهای رزن، تیرستاق و ورازان افزود: در برخی موارد بدون ریالی اعتبار عمل می کنیم.

فرماندار نور با اشاره به مشکلات مردم لاویج با منابع طبیعی در بحث اراضی منطقه از اراده جدی مسولان دولت تدبیر و امید و تشکیل جلساتی برای حل این مشکل خبر داد و اذعان داشت: ابتدا در بخشداری چمستان جلسه برگزار کردیم و بعد از اینکه  دستگاههای متولی یعنی جهادکشاورزی و منابع طبیعی ممیزی کردند، در فرمانداری جلسه گذاشتیم،  پیگیری ما جدی است و منتظر پاسخ مدیر کل منابع طبیعی استان هستیم.

خنجری  با اشاره به سخنان ریس جمهور در مورد برگزاری انتخابات سالم و باشکوه توسط فرمانداران گفت: شعار دولت حفظ و حراست از رای مردم است و ما نه به نفع کسی و نه به ضرر کسی فعالیتی نخواهیم داشت، مستقل عمل می کنیم تا شعار دولت تحقق یابد و سعی می کنیم امانتدار رای مردم باشیم. اگرچه این کار خوشایند بعضی ها نباشد اما ما به وظیفه عمل می کنیم.

فرماندار نور با بیان این که پایه های دولت مردم هستند و ما نباید با کوتاه نگری هایی که همسو با مخالفان دولت باشد عملکرد دولت را دچار خدشه کنیم، افزود: هدف ما خدمت به مردم است، ما بازمانده شهدا هستیم و نه از کسی می ترسیم و نه نگرانیم،کاری نکنیم که شرمنده شهدا شویم.

خنجری در پایان سخنان خود با اشاره به درخواست حامیان دولت در شهرستان نور برای دیدار با معاون سیاسی امنیتی استان گفت: با آقای یونسی جلسه داشتیم و ایشان در آن جلسه قول دیدار را دادند.



*در دولت گذشته نگاه کوتاه مدت به مسایل وجود داشت

در ادامه جلسه سعید یزدانی -معاون فرماندار نور- گفت:در دولت گذشته نگاه کوتاه مدت به مسایل وجود داشت، مثلا در بحث یارانه ها قرار بود که درآمد دولت از مابه تفاوت یارانه ها به واحد های تولیدی داده شود اما این مورد به هیچ وجه محقق نشد و طوری عمل شد که تبعات منفی این کار کارشناسی نشده به دولت بعد سرایت کند.
وی تصریح کرد: نگاه مجلس در مورد یارانه ها نیز در دو دولت کاملا متفاوت بود، به طوری که در دولت قبل نظر مجلس مثبت بود، ولی در دولت یازدهم در حال مصوب کردن این است که دادن یارانه اشتباه است و باعث فرصت سوزی می شود.

معاون فرماندار نور در قسمت دیگری از سخنان خود به دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری اشاره کرد که در این دیدار رهبر انقلاب به برخوردهای زشت نمایندگان با وزرا اشاره کرده، فرمودند باید حرمت وزیران و نمایندگان دولت در کمیسیون ها رعایت شود.

 


  • کم سواد روستاییپاسخ به این دیدگاه 0 2
    سه شنبه 19 خرداد 1394-12:19

    یکی از امتیازات این دولت آزادی بیان و فضای نقد است!!!!!!!!!! واقعا عجبا. روزنامه نگاران بیچاره و با شهامت ما مجبورند برای (لقمه نان)ماهانه کامنتها را سانسور کنند!!!!!!! انتقاد از کارگر شهرذاری?!!!!!!! بندهای ما پراز ...!!!

    • يکشنبه 17 خرداد 1394-23:12

      من به عنوان یک نوری از فرماندار ارزشی و پرتلاش شهرستان حمایت میکنم.
      دولت مظلوم است چون مثلا در شهرستان نور هنوز مدیران احمدی نژادی در راس کارند و کسی نمیتونه اونها رو تغییر بده،مثلا روسای اموزش و پرورش نور و بلده

      • سالار کندوییپاسخ به این دیدگاه 6 5
        يکشنبه 17 خرداد 1394-18:8

        همه که با شما هستنه دیگه چیشی گونی ؟ دولت مظلوم؟ شما هم دیگه شورشه در بیاردینی


        ©2013 APG.ir