تعداد بازدید: 7033

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 17 خرداد 1394-9:42

رویداد هنری شنبه 23 خردادماه:

کنسرت استاد اسحاقی در ساری/رونمایی از آلبوم جدید

جزییات کنسرت استاد محمدرضا اسحاقی در ساری؛ قطعاتی که در کنسرت شنبه آینده اجرا می شود+ رونمایی از آلبوم نخست از مجموعه آلبوم های 11 گانه استاد اسحاقی


 مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: محمد غلامی -مدیر شرکت فرهنگی هنری نسیم مهرآوا - در گفت و گو با ما از برگزاری کنسرت محلی گروه مشتاق به سرپرستی و خوانندگی استاد محمّدرضا اسحاقی -آخرین خنیاگـر و راوی منظومه های تبری- خبر داد.

وی افزود: این کنسرت در راستای برنامه های فرهنگی-هنر و ٬حفظ و ترویج فرهنگ بومی مازندران در ساری اجرا می شود.

این تهیه کننده آلبوم های موسیقی مازندرانی تصریح کرد: در این کنسرت  قطعات کتولی، هرایی، دل گپ، عجب صفا دانه مازندران، بانوجان، عارف و گلما و بخش هایی ازموسیقی سریال پایتخت  با صدای  استاد محمدرضا اسحاقی اجرا می شود.

غلامی با بیان این که شرکت نسیم مهرآوا اقدام به ضبط مجموعه ماندگار منظومه های مازندران با صدای استاد اسحاقی کرده است، افزود: این مجموعه با عنوان منظومه های روایی تبری منتشر می شود که  11 آلبوم به روایت و آواز این استاد موسیقی است و شامل عاشقانه ها، آیینی، حماسی، تاریخی، مقامی، شادیانه ها و... می شود.

به گفته وی در این کنسرت از اولین آلبوم این مجموعه بنام عاشقانه ها رونمایی خواهد شد.

غلامی در پایان گفت: این کنسرت عصر روز شنبه  23 خرداد 94 در سالن سلمان هراتی اداره کل ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود.


علاقه مندان می توانند جهت حمایت از موسیقی مازندران دراین کنسرت شرکت و  آلبوم جدید استاد اسحاقی را در روز کنسرت تهیه کنند. قیمت بلیت  25، 30 و 35 هزلر تومان است.

فروش بلیت از طریق سایت www.iranejra.com  و یا مراکز فروش معتبردر سراسر استان انجام می گیرد.

تلفن پاسخگویی به سؤالات نیز 09117903100  است.

 


  • علی شیرزادپاسخ به این دیدگاه 1 0
    سه شنبه 9 تير 1394-9:12

    استاد سلام و عرض ادب انشاا... سالهای سال زنده پایدار باشید و افتخار مازندران هستین ارادتمند شما علی شیرزاد از روستای شوراب سوادکوه مقیم شهر بومهن استان تهران


    ©2013 APG.ir