تعداد بازدید: 2304

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 14 اسفند 1384-0:0

مخاطب شناسی

نماينده مردم بهشهر در مجلس ششم گفت:باید ساختار نوینی بر اساس ورودی های جدید در جامعه در زمینه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و . . . تعریف شود.


« علی اکبر رحمانی خلیلی»، عضو بهشهري شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام گفت:« اگر نشست مجمع نمایندگان ادوار مجلس بر مبنای نقد دیدگاه های گذشته و انتخاب راه حل های اصولی و جذب نیروهای سالم و کارآمد باشد می تواند موفق باشد و باعث رشد و شکوفایی شود.»

رحمانی خلیلی تصریح کرد:« اگر این نشست ها بر مبنای اصلاحات اساسی شکل نگیرد، یقینا باز دچار چالش می شویم و نمی توانیم در جذب نیروهای کارآمد در جهت رشد و توسعه همه جانبه کشور گام برداریم.»
به گفته وی، اصلاح طلبان درگذشته نقاط ضعفی داشتند که سرانجام آن به وضعیت کنونی رسید که شاهد آن هستیم.
وی در پاسخ به این سوال که « آیا فشارهای موجود می تواند اصلاح طلبان را به وحدت دوباره ای مانند سال های اول دوم خرداد و دهه 70 باز گرداند؟» اظهار داشت:« باید دید که آیا اندیشه افراد در زندگی چیست؟ آیا بر مبنای زیست در قدرت است یا بر مبنای قرار دادن ظرفیت ها و امکانات خوب و سالم به جامعه است.» نماینده بهشهر در مجلس ششم تصریح کرد:« اگر ما زندگی را به مفهوم زیست در قدرت بدانیم این تفکر و اندیشه کارایی ندارد و نمی تواند منشا رشد و سازندگی در جامعه باشد. یقینا چه فرد مسئولیتی داشته باشد و یا نداشته باشد، موفقیت حاصل است.»


عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام در پاسخ به این سوال که « آیا نزدیک شدن اصلاح طلبان به یکدیگر با روش های سنتی( مبتنی بر رفاقت های تاریخی) ممکن است و یا باید ساختار نوینی در این جهت طراحی شود» گفت: باید ببینیم اصلاح طلبان با چه اهدافی می خواهند چنین کاری را انجام دهند. اگر این کار بر مبنای هدف باشد، بنابراین روش سنتی موفق نیست و نیاز به این است که مخاطب شناسی کنیم و ببینیم انتظار جامعه در قالب تشکل ها و احزاب چیست و بر اساس آن احزاب و تشکل ها را شکل دهیم.باید ساختار نوینی بر اساس ورودی های جدید در جامعه در زمینه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و . . . تعریف شود و بر اساس آن سیاست گذاری و برنامه ریزی کنیم.»(aftabnews)



    ©2013 APG.ir